node/20439

Τι νέο θα δούμε στο Παρίσι, στο Mondial de l’ Automobile 2016 [διαρκής ενημέρωση]

Οι πόρτες για τον Τύπο άνοιξαν και αποκάλυψαν πολλά νέα μοντέλα. Μέχρι να τα δούμε από κοντά, κάνουμε μια προεπισκόπηση των σημαντικότερων εξ αυτών.

Μέσα από ολοκαίνουργια μοντέλα αλλά και μερικά πολύ ενδιαφέροντα πρωτότυπα, το εφετινό Σαλόνι του Παρισιού θα φέρει σημαντικά νέα για την αυτοκίνηση.

Το DRIVE  είναι εκεί και σας τροφοδοτεί με ειδήσεις σε πραγματικό χρόνο στο drive.gr.

Alfa Romeo Giulia Veloce


Δύο νέες σπορ εκδόσεις της Giulia, με την ονομασία Veloce θα παρουσιάσει η Alfa Romeo στην επικείμενη Έκθεση του Παρισιού. Δίλιτρη βενζίνης με 280 PS και 2.2 ντίζελ με 210 PS. Και οι δύο είναι τετρακίνητες με αυτόματο 8άρι κιβώτιo.

Alfa Romeo Stelvio [upd]


Μέχρι στιγμής έχουμε δει το ιταλικό αντίπαλο δέος της Porsche Macan μόνο με βαρύ καμουφλάζ. Βασίζεται στην Giulia και θα το δούμε ακόμα και σε έκδοση Quadrifoglio, με τον bi-turbo V6 των 2,9 λίτρων και 510 ίππων. Προφανώς θα υπάρξουν και τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με τον ντίζελ κινητήρα των 2,2 λίτρων θα είναι οι πιο ενδιαφέρουσες στην γκάμα. Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για επίσημη παρουσίαση στο Los Angeles τον Νοέμβριο.

Audi Q3 MY2017


Το Audi Q3 φρεσκάρεται για το 2017, με μεγαλύτερη διαφοροποίηση στις εκδόσεις design και sport και τη νέα S line competition να προστίθεται στη γκάμα. Διαφορές ουσίας δεν υπάρχουν, αφού η γκάμα κινητήρων διατηρείται ως έχει, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων κινητήρες 1.4 TFSI, 2.0 TFSI και 2.0 TDI, σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Audi A5 και S5 Sportback


Τα νέα Audi A5 και S5 Sportback έκαναν το, ψηφιακό ντεμπούτο τους αναπάντεχα και πριν από την επίσημη παρουσίαση των αυτοκινήτων σε μέταλλο στο Mondial de l’Automobile 2016, στο Παρίσι. Τα αυτοκίνητα ήταν ακριβώς όπως υποθέταμε και γνωρίζαμε από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφορούν ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο, από ψηφιακά σχέδια και scoop video. Εξάλλου είχαμε σαφή ιδέα για το τι πρέπει να περιμένουμε, καθώς το A5 Coupé που οδηγήσαμε τον Ιούνιο είχε παρουσιαστεί επισήμως εδώ και αρκετό καιρό.

Audi Q5


Είναι το πιο παλιό μοντέλο στη γκάμα της εταιρείας αυτή τη στιγμή αλλά πουλάει εξαιρετικά. Το ίδιο αναμένεται να κάνει κι από τα μέσα του 2017 το νέο μοντέλο. Η ολοκαίνουργια δεύτερη γενιά πατάει στην νέα πλατφόρμα MLB κι έχει πολύ στενή συγγένεια με το νέο A4. Αυτό σημαίνει έως και 100 kg λιγότερα από το σημερινό Q5 και κορυφαία τεχνολογία σε όλους τους τομείς. Θα υπάρξει επίσης και ηλεκτρική έκδοση.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ) ΕΔΩ

Νέο Audi RS3 Sport Sedan με 400 PS 



Το πιο ισχυρό μοντέλο στην γκάμα των A3 φορά 5κύλινδρο 2,5λιτρο μοτέρ τούρμπο και βγάζει 400 άλογα.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 


BMW Σειρά 5


Η BMW επιστρέφει με την ολοκαίνουργια 5άρα κόντρα στην επίσης ολόφρεσκη E-Class της Mercedes-Benz. Το νέο μοντέλο θα είναι πολύ εξελιγμένο σε όλες του τις παραμέτρους, με πλαίσιο ενισχυμένο από ανθρακονήματα στο πρότυπο της 7άρας. Επίσης, θα εγκαινιάσει τη νέα γενιά των κινητήρων Efficient Dynamics της εταιρείας.

Νέα BMW Concept X2, πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής


 

Πρόκειται ουσιαστικά για την πιο σπορ έκδοση της Χ1, με την οποία θα μοιράζεται και τα περισσότερα μηχανικά της μέρη. Θα στοχεύει σε αντιπάλους όπως το Range Rover Evoque, με κύριο όπλο τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Στο Παρίσι θα δούμε ένα σχεδόν έτοιμο για παραγωγή πρωτότυπο και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν προς το τέλος του 2017.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 


Citroën Cxperience Concept


Το νέο Cxperience Concept αποτελεί το όραμα της Citroën για το πώς φαντάζεται το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα της. Ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο με εντυπωσιακά φουτουριστικό και αεροδυναμικό αμάξωμα. Η καρδιά του συστήματος κίνησης είναι ένας επαναφορτιζόμενος υβριδικός συνδυασμός με θερμικό κινητήρα βενζίνης, ισχύος 150 έως 200 PS, κι ένα ηλεκτρομοτέρ, ισχύος 109 PS.

Citroën C3 Picasso


Ακολουθώντας το ολοκαίνουργιο C3 που προσφάτως παρουσιάστηκε, η δεύτερη γενιά του μικρού γαλλικού πολυμορφικού θα κάνει κι εκείνη το επίσημο ντεμπούτο της. Προφανώς θα μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το C3, θα έχει όμως σαφώς πιο ψηλή βασική γραμμή και θα θυμίζει αρκετά το C4 Cactus, από το οποίο θα δανείζεται και τα Airbumps.

Dacia Sandero


Η ελαφριά ανανέωση για την οικογένεια των Sandero, θα περιλαμβάνει αισθητικές αναβαθμίσεις, καλύτερη καμπίνα και κατά πάσα πιθανότητα νέους, πιο σύγχρονους κινητήρες.

Ferrari LaFerrari Aperta


Αν και δεν είναι ακόμα επιβεβαιωμένη η παρουσία της στο Παρίσι, θα πρέπει να θεωρείται σίγουρη. Η συλλεκτική ανοιχτή έκδοση του ιταλικού hypercar χρησιμοποιεί την ίδια μονάδα ισχύος με την κλειστή, κάτι που σημαίνει 963 ίππους και ένα άλλο νόημα στην έννοια της εφαρμοσμένης μηχανικής.

Honda Civic


Το μικρό οικογενειακό της Honda μετράει ήδη 10 γενιές, η τελευταία εκ των οποίων θα κάνει το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο στο Παρίσι. Δεν κρύβει κάποια έκπληξη αφού το έχουμε δει χωρίς καθόλου καμουφλάζ, είναι όμως το μοντέλο που θα φέρει τους νέους μικρούς τούρμπο κινητήρες της εταιρείας.

Hyundai i30


Η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου της Hyundai θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο κοινό, χωρίς την 3θυρη έκδοση αυτή τη φορά. Ωστόσο θα υπάρξει κι έκδοση GTi στη γκάμα, η οποία θα ονομάζεται Ν και θα έχει 1.600άρη κινητήρα με απόδοση κοντά στους 265 ίππους.

Νέο Hyundai RN30, μελλοντικός αντίπαλος του Focus RS

To πρωτότυπο προλογίζει το επερχόμενο, σπορ Huyndai i30 N, και έχει κινητήρα 380 ίππων και σύστημα τετρακίνησης.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ 
 

Kia Carens

Το ανανεωμένο πολυμορφικό της Kia διαθέτει φρεσκαρισμένη εμφάνιση, πλουσιότερο εξοπλισμό και νέο πακέτο ECO για την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 1.7. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στη χρονιά.

Kia Rio


Η νέα γενιά του σουπερμίνι της Kia θα έχει ακόμα πιο σπορ εμφάνιση, αν και το πιθανότερο είναι ότι θα εγκαταλείψει το 3θυρο αμάξωμα. Από την άλλη, θα δίνει ακόμα περισσότερη έμφαση στην ποιότητα, ενώ θα υπάρξουν και σπορ εκδόσεις με τον 3κύλινδρο τούρμπο 1.000άρη κινητήρα της εταιρείας.

Kia Soul 2017


Το ανασχεδιασμένο Kia Soul που αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη προς το τέλος του χρόνου, θα φορά και τον κινητήρα 1.6  T-GDI των 204 PS, τον ίδιο που γνωρίζουμε από τα cee’d GT και pro_cee’d GT.

Land Rover Discovery


Το μοντέλο που ολοκληρώνει την οικογένεια Discovery ακολουθεί από κοντά τη σχεδιαστική προσέγγιση της έκδοσης Sport. Θα είναι πιο πολυτελές από το σημερινό μοντέλο, εξίσου ευρύχωρο και πρακτικό και με σημαντικά χαμηλότερο βάρος. Για να το πετύχει, θα χρησιμοποιεί το αλουμινένιο πλαίσιο των μεγαλύτερων Range Rover.

Lexus UX Concept


Πρόκειται για ένα πρωτότυπο που μας δείχνει πως θα είναι τα μελλοντικά Lexus και, στην έκδοση παραγωγής του, μάλλον θα αντικαταστήσει το όχι ιδιαίτερα πετυχημένο CT200h.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 

Mercedes-Benz Generation EQ  με 408 PS



H Mercedes-Benz αποκάλυψε στη γαλλική πρωτεύουσα το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπό της που μπορεί να διανύσει 500 km με μία φόρτιση. Βασίζεται στην GLC και θα έχει τη στάμπα του πρωτότυπου, όμως κατά βάση θα δειγματίσει το ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας. Θα είναι το πρώτο μοντέλο από τα τέσσερα ηλεκτρικά που συνολικά θα παρουσιαστούν μέχρι το 2020.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 

Mercedes-Benz E-Class All Terrain


Η γκάμα της Mercedes E-Class διευρύνεται με τη νέα έκδοση All-Terrain και στόχο να ανταγωνιστεί τα A6 Allroad και Volvo V90 Cross Country. Έτσι, η νέα E-Class All-Terrain σχεδιάστηκε για να προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα, χώρους, στιλ και αποδοτικότητα από ένα μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο. Επιπλέον, ενσωμάτωσε κάποιες έξτρα δυνατότητες εκτός ασφάλτου, χάρη και στην τετρακίνηση 4MATIC, τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, αλλά και στοιχεία ρώμης στον εξωτερικό εξοπλισμό της.

Mercedes-AMG GT C


Η Mercedes-AMG GT C είναι η ανοιχτή έκδοση του υπεραυτοκινήτου της μάρκας. Δεν αναμένονται εκπλήξεις σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη. Θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την κλειστή έκδοση και θα έχει τον ίδιο διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης με 462 και 510 ίππους. Το ανοιχτό αυτοκίνητο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ενσωματώνει κάποιες από τις αναβαθμίσεις της κορυφαίας προσφάτως παρουσιασθείσας AMG GT R, όπως το διαφορετικό set up της ανάρτησης και οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης.

MΙΝΙ Countryman


Το έχουμε δει πολλές φορές σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες, ενώ υπάρχουν και φήμες για plug-in υβριδική έκδοση, όμως η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει τώρα. Το νέο Countryman θα βασίζεται στην τελευταία γενιά του Clubman, μόνο που θα είναι πιο ψηλό. Το σύστημα τετρακίνησης θα μεταφερθεί επίσης από το Clubman.

MINI John Cooper Works Clubman


Η κορυφαία έκδοση του Clubman, του μεγάλου 5θυρου χάτσμπακ μοντέλου της MINI, είναι 2λιτρη, τετρακίνητη, με 231 ίππους και χειροκίνητη ή αυτόματη μετάδοση.

Mitsubishi GT PHEV concept


Το Ground Tourer είναι ο προάγγελος της επόμενης γενιάς του Outlander κι έχει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Η συνολική αυτονομία του φτάνει τα 1.200 km εκ των οποίω τα 120 μπορούν να γίνουν μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Nissan Micra 2017


Η νέα γενιά του σουπερμίνι της Nissan θα έχει σαφώς πιο δυναμική εμφάνιση και σπορ χαρακτήρα από ποτέ. Επίσης θα είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε ποιότητα υλικών και κατασκευής, όπως άλλωστε η Nissan έχει δηλώσει από τότε που είδαμε για πρώτη φορά το πρωτότυπο Sway. Τα αυτοκίνητα των ευρωπαϊκών αγορών θα κατασκευάζονται σε εργοστάσιο της Renault στη Γαλλία.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 

Opel Insignia


Το ολοκαίνουργιο μεσαίο οικογενειακό της Opel θα είναι μεγαλύτερο αλλά και ελαφρύτερο από το σημερινό. Αναμένεται λοιπόν πιο ευρύχωρο και με καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Οι πληροφορίες λένε πως οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν κανονικά μέσα στο 2017, όμως οι παραγγελίες θα ανοίξουν από το 2016 λίγο μετά την επίσημη παρουσίαση στο Παρίσι.

Opel Karl Rocks


Το μικρότερο μοντέλο της Opel θα αποκτήσει μια νέα έκδοση με μεγαλύτερη κατά 1,8 cm απόσταση από το έδαφος αλλά και πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα που θα δίνουν crossover εικόνα.

Opel Ampera-e


Πρόκειται ουσιαστικά για ένα Chevrolet Bolt με σήματα Opel. Θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και με βάση τις δηλώσεις της εταιρείας η επιτάχυνσή του σε χαμηλές ταχύτητες θα κοντράρει ακόμα και τα OPC μοντέλα. Η αυτονομία του αναμένεται να ξεπερνάει τα 300 km, όπως και του Bolt.

Peugeot 3008


Το νέο 3008 είναι ένα καθαρόαιμο crossover, προκειμένου να μπει στο παιχνίδι μιας κατηγορίας που ανθεί εντόνως. Με δεδομένο ότι θα βασίζεται στο 308, οι προσδοκίες σε θέματα ποιότητας και κύλισης είναι υψηλές, ενώ τα μηχανικά μέρη γνωστά και δοκιμασμένα.

Peugeot 5008


Παράλληλα, θα παρουσιαστεί επίσημα και το 5008 που και αυτό αλλάζει χαρακτήρα. Ουσιαστικά θα είναι ένα 7θέσιο crossover, ή αλλιώς ένα μεγαλύτερο 3008 για όσους έχουν περισσότερες μεταφορικές ανάγκες.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid 2018


Το αποδοτικό σεντάν της Porsche είναι ένα επαναφορτιζόμενο μοντέλο της δεύτερης γενιάς της Panamera και ουσιαστικά αντικαθιστά την πρώτη S E-Hybrid. Όπως και σε αυτή, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται εν παραλλήλω με ένα ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος. Αλλά αυτή τη φορά, η κίνηση περνά στάνταρ σε όλους τους τροχούς, εξ ου και το νούμερο «4» στο όνομά της. Η νέα Panamera 4 E-Hybrid 2018 αποδίδει συνδυασμένα 462 άλογα, κάνει τα 0-100 km/h σε 4,6”, πιάνει τα 278 km/h και καίει 2,5 lt/100 km.

Porsche Panamera Sport Turismo


Πλάι στην κανονική έκδοση που γνωρίζουμε ήδη αλλά θα δούμε από κοντά για πρώτη φορά, θα εκτεθεί και η πιο πρακτική εκδοχή του μεγάλου οικογενειακού της Porsche, η Sport Turismo.

Renault Alaskan


Με τη βοήθεια της Nissan και του NP300 Navara, η Renault θα κάνει την πρώτη της απόπειρα στα pick-up. Με βάση την εμπειρία μας από το Nissan καταθέτουμε ότι υπάρχει η βάση για έναν ικανότατο παίχτη στην κατηγορία, που όμως θα πρέπει να ξεκινήσει από το μηδέν το χτίσιμο της εικόνας του.

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο Renault Koleos 2017



To νέο Renault Koleos 2017 έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Παρίσι, στην κορυφαία έκδοση Initiale Paris.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ 



SEAT Ateca X-Perience


Πρόκειται για την πρωτότυπη εκτός δρόμου έκδοση του πρώτου SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η ισπανική εταιρεία, του Ateca, και θα είναι το κορυφαίο της γκάμας, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από το επόμενο έτος.

Škoda Kodiaq


Το ολοκαίνουργιο μεγάλο κι 7θέσιο SUV της Skoda αναμένεται να αποδειχτεί ένα από τα πλέον σημαντικά κι επιτυχημένα μοντέλα της εταιρείας. Οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις μάλιστα από τους βρετανούς συναδέλφους μας συμφωνούν απόλυτα με αυτό. Δεν το έχουμε δει ακόμα χωρίς καθόλου καμουφλάζ, ξέρουμε όμως ότι αρχικά θα διατίθεται με πέντε κινητήρες και ότι θα υπάρχουν τετρακίνητες εκδόσεις.

smart Electric Drive


Τα σημαντικότερα σημεία του νέων smart Electric Drive είναι ότι τα αυτοκίνητα διαθέτουν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα από αυτόν του απελθέντος ηλεκτρικού fortwo, ενώ παράλληλα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία. Επιπλέον, ο απαιτούμενος χρόνος για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας τους μειώθηκε κάτω από το μισό που χρειαζόταν το προηγούμενο μοντέλο, στις 3,5 ώρες σε Wallbox και στις έξι ώρες σε οικιακή πρίζα.

SsangYong Rexton


Ένα πολύ προχωρημένο σε εξέλιξη πρωτότυπο του Rexton θα παρουσιαστεί στο Παρίσι, το οποίο θα ανοίξει το δρόμο για την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στην έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο. Το νέο μοντέλο αναμένεται να κινείται από κινητήρες 2,2 λίτρων πετρελαίου και 2 λίτρων βενζίνης.

Suzuki Ignis


Η επάνοδος στην Ευρώπη του Ignis μοιάζει να γίνεται με το σωστό τρόπο. Το μοντέλο κυκλοφορεί ήδη στην Ιαπωνία όπου υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, χωρίς πάντως να γνωρίζουμε ακόμα εάν θα τις δούμε και στην Ευρώπη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κινείται από τον 1.200άρη DualJet των 90 ίππων που έχει «ήπιο» υβριδικό σύστημα, καθώς και ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2017.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Suzuki SX4 S-Cross


Το ανανεωμένο crossover της Suzuki είναι ανασχεδιασμένο μέσα-έξω, όμως το μεγαλύτερο νέο είναι ότι ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης κινητήρας θα αντικατασταθεί από τους τούρμπο BoosterJet των 1.000 και 1.400 κυβικών. Κατά πάσα πιθανότητα θα το δούμε να πωλείται πριν το τέλος του έτους.

Volkswagen ID concept [upd]


Το πρώτο αυθύπαρκτο ηλεκτρικό μοντέλο της Γερμανικής εταιρείας θα παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή πριν μπει σε παραγωγή το 2020.Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα (ΜΕΒ), έχει διαφορετική σχεδίαση από τα άλλα VW, ηλεκτροκινητήρα 170 PS και υπόσχεται μέγεθος Golf, χώρους Passat και 400-600 km με μία φόρτιση.

Volkswagen Tiguan LWB


Ήταν εξ αρχής γνωστό ότι θα υπάρξει και μια μεγαλύτερη έκδοση της δεύτερης γενιάς του Tiguan και η στιγμή που θα παρουσιαστεί σχεδόν έφτασε. Δεν ξέρουμε ακόμα εάν θα διατεθεί σε όλες τις αγορές, ξέρουμε όμως ότι θα έχει 11 cm μεγαλύτερο μήκος από τη συμβατική έκδοση.


[Πηγή Autocar.co.uk]

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.