node/23914

Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης 2017: Όλες οι μεγάλες πρεμιέρες

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τα κυριότερα από τα μοντέλα που πρόκειται να κάνουν το ντεμπούτο τους στην προσεχή έκθεση.

Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2017 είναι η 87η και θα ανοίξει τις πύλες της για τον Τύπο στις 7 Μαρτίου και για το κοινό από τις 9 έως τις 19.

Όπως πάντα έτσι και φέτος, θα έχει μπόλικες ενδιαφέρουσες πρεμιέρες και μάλιστα σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων, από πόλης μέχρι σούπερκαρ.

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν μια λίστα με όλες τις πρεμιέρες που μέχρι στιγμής είναι γνωστές, την οποία θα κρατάμε ενημερωμένη με ό,τι νεότερο προκύψει μέχρι την έναρξη της έκθεσης.

Alpine A120


Η θρυλική γαλλική φίρμα θα αναβιώσει με τον ιδανικό τρόπο: Ένα μικρό σπορ κουπέ για τους λάτρεις της οδήγησης. Οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές και όλοι ευχόμαστε να εκπληρωθούν σε απόλυτο βαθμό.

Audi RS3 Sportback


Το RS3 ανεβαίνει στους 400 ίππους και ξαναπαίρνει πίσω τον τίτλο του ισχυρότερου χάτσμπακ παραγωγής που είχε χάσει από τη Mercedes-AMG A45. Σύμφωνα με την Audi, ο χρόνος για τα 0-100 km/h πέφτει από τα 4,3” στα 4,1. Εμείς πάντως έχουμε μετρήσει το σημερινό μοντέλο των 367 ίππων στα 4!

BMW 5 Series Touring


Πολύ λίγο μετά την κλασική σεντάν 5άρα, ήρθε η ώρα και για την πρακτική εκδοχή της. Όπως συνήθως, υπάρχουν πολλοί για τους οποίους έχει πιο δυναμική γραμμή από τη σεντάν.

Citroën C-Aircross


Αν και ακόμα το τοπίο είναι θολό, το πιθανότερο είναι ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με χαρακτήρα crossover που θα αντικαταστήσει το C3 Picasso και θα χρησιμοποιεί την ίδια βάση και τα μηχανικά μέρη με το Opel Crossland X.

DS 7 Crossback


Η ναυαρχίδα της DS θα είναι ένα μεσαίο SUV που θα σημάνει μια νέα εποχή για την εταιρεία. Στην αγορά θα τοποθετηθεί απέναντι από μοντέλα όπως το Audi Q5, η BMW X3 και η Mercedes-Benz GLC.

Ferrari 812 Superfast


Το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την F12 ονομάζεται 812 Superfast και κινείται από τον πιο δυνατό ατμοσφαιρικό V12 που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής. Είναι 6,5 lt και αποδίδει 800 ίππους.

Ford Fiesta ST


Το νέο μικρό GTi της Ford κινείται από ένα νέο 1.500άρι 3κύλινδρο τούρμπο μοτέρ που αποδίδει 200 ίππους. Θα υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport και Track), ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στις αρχές του 2018.

Honda Civic Type R


Μετά την εμφάνισή του σε μορφή πρωτοτύπου στο Παρίσι, ήρθε η ώρα και για την έκδοση παραγωγής. Προς το παρόν, δεν ξέρουμε κάτι περισσότερο σχετικά με τα τεχνικά του στοιχεία.

Hyundai i30 Wagon


Πλάι στη νέα γενιά του χάτσμπακ μικρού οικογενειακού της, η Hyundai θα λανσάρει και την πρακτική του έκδοση. Θα το δούμε για πρώτη φορά από κοντά σε λίγες μέρες.

Italdesign V10 supercar


Η Italdesign θα παρουσιάσει την πρότασή της στην εξωτική κατηγορία και μάλιστα σε μορφή έτοιμη για παραγωγή. Τουλάχιστον πέντε είναι ήδη βέβαιο ότι θα κατασκευαστούν.

Kia Picanto


Η τρίτη γενιά του μικρού της Kia θα διατίθεται μόνο σε 5θυρες εκδόσεις και όλα δείχνουν πως θα έχει πάλι την απαραίτητη δυναμική για να χτυπήσει κορυφή.

Lamborghini Huracán Performante


Έχουμε περιμένει πολύ για την κορυφαία έκδοση της Huracán αλλά φαίνεται ότι θα αποζημιωθούμε. Η εταιρεία μας προϊδεάζει για ένα σπουδαίο ρεκόρ στο Nϋrburgring.

Lexus LS 500h


Η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει την υβριδική έκδοση της ναυαρχίδας της, που κρύβει εντυπωσιακή τεχνολογία επί του θέματος.

McLaren P14


Το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την 650S αναμένεται να κάνει αίσθηση με τις δυνατότητές του. Η βρετανική εταιρεία μας έχει δείξει πως σίγουρα ξέρει πως να φτιάχνει κορυφαία σπορ αυτοκίνητα.

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet


Το μόνο κομμάτι από το παζλ της E-Class που έλειπε μέχρι σήμερα, ήταν αυτό της ανοιχτής έκδοσης. Θα το βρούμε στη Γενεύη σε σχεδόν δύο εβδομάδες.

Mitsubishi Eclipse Cross


Ένα μοντέλο που θα ανταγωνιστεί ευθέως το Nissan Qashqai θα είναι από εδώ κι εμπρός η πρότασή της Mitsubishi στη μεσαία κατηγορία. Ονομάζεται Eclipse Cross και μπορείς να το θεωρήσεις και ως τον αντικαταστάτη του Lancer.

Nissan Qashqai facelift


Ήρθε η ώρα για μια μικρή ανανέωση της δεύτερης γενιάς του Qashqai. Θα έχει μικρές αλλαγές και κυρίως αναβαθμισμένο εξοπλισμό στις πλούσιες εκδόσεις του, που θα περιλαμβάνει έως και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.

Opel Crossland X


Καθότι αυτό προστάζουν οι απαιτήσεις της εποχής, η Opel θα αντικαταστήσει το μικρό πολυμορφικό Meriva με ένα crossover αντίστοιχων διαστάσεων που θα ονομάζεται Crossland X.

Opel Insignia Grand Sport


Η παρουσία της Opel στα μεσαία οικογενειακά αναβαθμίζεται σε όλα της, με ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με 4θυρη κουπέ γραμμή και φουλ της τεχνολογίας.

Pagani Huayra Roadster


Η ανοιχτή έκδοση της Huayra είναι επιτέλους γεγονός και φέρνει μαζί της σημαντικές εξελίξεις και αναβαθμίσεις για το μοντέλο.

Peugeot Instinct Concept


Η γαλλική εταιρεία μας δίνει μια πρώτη γεύση για την εικόνα που θα έχει το -κατά πάσα πιθανότητα- ηλεκτρικό μέλλον της.

Porsche 911 GT3 991.2


Η ανανεωμένη γενιά της πιο σκληροπυρηνικής 911 θα είναι η τελευταία της Ιστορίας με τον ατμοσφαιρικό flat-six, ενώ επιτέλους θα μπορεί να έχει και κανονικό λεβιέ ταχυτήτων.

Range Rover Velar


Το Velar έρχεται να καλύψει το κενό που υπήρχε στη γκάμα της εταιρείας, μεταξύ του Evoque και του Discovery Sport. Θα το κάνει χρησιμοποιώντας το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της Jaguar F-Pace, ενώ ο χαρακτήρας του θα είναι περισσότερο ασφάλτινος από χωμάτινος.

SEAT Ibiza


Το νέο σουπερμίνι της ισπανικής εταιρείας είναι ένα πολλά υποσχόμενο μικρό που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου Volkswagen και χωρίς να είναι πιο μακρύ, είναι 8,7 cm πιο φαρδύ, με πορτμπαγκάζ 355 lt.

Škoda Octavia RS 245


Η κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου Octavia θα είναι και το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας. Με 245 ίππους και μπλοκέ διαφορικό, θα πετυχαίνει 0-100 km/h σε μόλις 6,6”. Εκτός του Octavia, η Škoda θα παρουσιάσει στη Γενεύη και ανανεωμένες εκδόσεις των Citigo και Rapid, καθώς και το Kodiaq Scout.

Suzuki Swift


Η ολοκαίνουργια γενιά του σουπερμίνι της Suzuki θα είναι αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς και πάνω απ’ όλα στους κινητήρες, όπου θα υπάρχει ακόμα και ο 3κύλινδρος 1.000άρης τούρμπο.

Toyota Yaris


Η δεύτερη ανανέωση του Yaris τρίτης γενιάς είναι σύμφωνα με την Toyota κάτι περισσότερο από facelift. Σοβαρά βελτιωμένο σε πάνω από 900 σημεία, το Yaris θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του και μια πραγματικά σπορ έκδοση.

Volkswagen Arteon


Το νέο 4θυρο κουπέ της Volkswagen ουσιαστικά θα αντικαταστήσει το CC και είναι ένα πραγματικά εντυπωσιακό σχήμα, με «εξωπραγματικό χώρο στο πίσω κάθισμα γι’ αυτόν τον τύπο αμαξώματος». Αυτό τουλάχιστον δηλώνει η εταιρεία.

Volvo XC60


Η δεύτερη γενιά του μεσαίου SUV της Σουηδικής εταιρείας θα είναι ένα δυναμικό και μοντέρνο σχήμα με κορυφαία τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα.

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.