Αποκάλυψη για την Pagani Huayra Roadster

Αποκάλυψη για την Pagani Huayra Roadster

H Pagani διάλεξε το βράδυ της γιορτής των ερωτευμένων για να αποκαλύψει την Pagani Huayra Roadster. Τυχαίο; Κάθε άλλο.

Η Pagani Huayra Roadster αποκαλύφθηκε επίσημα πριν από λίγο. Η εταιρεία έδωσε επισήμως στη δημοσιότητα φωτογραφίες, σχέδια και τις τεχνικές πληροφορίες του μοντέλου που θα δούμε από κοντά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

«Είναι το πιο δύσκολο project που έχουμε αναλάβει ως τώρα», δηλώνει ο ίδιος ο Horacio Pagani. Με αυτή τη φράση μας συστήνει το νέο του δημιούργημα. Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο γύρω από το τελευταίας γενιάς monocoque σασί HP52, κατασκευασμένο από ενισχυμένο με τιτάνιο ανθρακόνημα. Η ακαμψία είναι ενισχυμένη κατά 52%. Εμπρός και πίσω προσαρμόζονται σωληνωτά υποπλαίσια από χρωμομολυβδένιο.

Ο κινητήρας είναι AMG V12, με ισχύ 764 ίππων στις 6.200 rpm και ροπή 102 kgm στις 2.400 rpm μόλις. Είναι τοποθετημένος στο κέντρο, κατά τον διαμήκη άξονα, με το ημιαυτόματο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων της Χ-trac σε συνέχεια. Η κίνηση φυσικά γίνεται μέσω των πίσω τροχών, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Τα κεραμικά δισκόφρενα είναι διαστάσεων 380 x 34 mm, με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Οι τροχοί είναι 20 και 21 ιντσών, αντίστοιχα. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια με ράβδους ώσης και κάθετα τοποθετημένα αμορτισέρ. Όλα τα τμήματα της ανάρτησης είναι φτιαγμένα από ένα εντελώς νέο και ειδικό για την Roadster κράμα αλουμινίου το οποίο μειώνει το βάρος τους κατά 25% σε σχέση με τα αντίστοιχα εξαρτήματα της κλειστής έκδοσης. Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.280 kg.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Pagani Huayra [video]

H Hayura διατίθεται με δύο τύπους αφαιρούμενης οροφής. Μία ανθρακονημάτινη με γυάλινο κεντρικό τμήμα που αφαιρείται και μένει σπίτι. Και μία δεύτερη, υφασμάτινη που μπορείς να έχεις μαζί σου στο αυτοκίνητο. Όπως αναφέρει η ίδια η Pagani, η ανοιχτή Huayra είναι ελαφρύτερη από την κλειστή κατά 80 kg. Και είναι η πρώτη φορά που η roadster έκδοση ενός αυτοκινήτου που αρχικά σχεδιάστηκε ως κουπέ ζυγίζει λιγότερο. Η παραγωγή θα είναι περιορισμένη στα 100 κομμάτια και η τιμή της είναι 2,28 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς φόρους. Φυσικά έχουν όλες προπωληθεί. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η Huayra Roadster μπορεί να αναπτύξει 1,8 g πλευρικής επιτάχυνσης.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές κάνουν ανανεώνουν το σχήμα της Huayra και κατά τη γνώμη μας το ομορφαίνουν. Ο τρόπος που εκτείνονται δύο μικρά καλύμματα πάνω από τα πίσω φώτα είναι ένας ευρυματικός τρόπος να σχεδιάσεις δύο μικρές πτέρυγες. Ενώ η νέα διαμόρφωση του αεραγωγού εμπρός, με μικρότερο άνοιγμα, έναν διπλό πυλώνα στο κέντρο και ένα σπόιλερ που μοιάζει σαν ανάποδη πτέρυγα αλά F1 δίνει στη μάσκα πιο κομψή και ταυτόχρονα επιθετική όψη.

Πηγή Pagani

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube