node/35754

Ιαπωνία: Σκοτεινός ο ρόλος της στην κατάρρευση της συμφωνίας FCA-Renault

Η ιαπωνική κυβέρνηση διαδραμάτισε ρόλο στην αποτυχία των συνομιλιών μεταξύ της Renault και της Fiat Chrysler Automobiles, σταθμίζοντας τις ανησυχίες ότι ο συνδυασμός αυτός θα μπορούσε να βλάψει τη Nissan, αναφέρουν δημοσιεύματα.

Η Ιαπωνία υπέμνησε τις ανησυχίες της σχετικά με τη συμφωνία στη γαλλική κυβέρνηση, δήλωσαν πηγές με γνώση του θέματος, ζητώντας να μην κατονομαστούν μιλώντας για τις διαπραγματεύσεις.

Το γαλλικό κράτος και ισχυρότερος μέτοχος της Renault, να θυμίσουμε, ζήτησε στη συνέχεια προσωρινή διακοπή των συνομιλιών. Κίνηση με την οποία προσπάθησε, όπως ισχυρίστηκε, να εξασφαλίσει περισσότερο χρόνο για να κερδίσει την υποστήριξη της Nissan. Κάτι που τελικά προκάλεσε την ανάκληση της προσφοράς από την FCA.
Λεπτομέρειες σχετικά με τον ρόλο της Ιαπωνίας, που αποκαλύπτεται τώρα, υπογραμμίζουν τα εμπόδια που έχουν προκύψει για μια γρήγορη επανάληψη των διαπραγματεύσεων για τη συνένωση της Renault και της FCA. Δείχνουν επίσης ότι η Γαλλία και η Ιαπωνία θα μπορούσαν να βρουν κοινό έδαφος για να προστατεύσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους και τη 20ετή Συμμαχία Renault-Nissan.

Εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας αρνήθηκε να σχολιάσει τα δημοσιεύματα, όπως και εκπρόσωπος του γαλλικού υπουργείου Οικονομικών. Αλλά και εκπρόσωποι της Renault και της Nissan αρνήθηκαν επίσης να σχολιάσουν.

Η Renault και το γαλλικό κράτος επικεντρώνονται τώρα στην αποκατάσταση της σχέσης του γαλλικού ομίλου με τη Nissan. Μια σχέση που βρίσκεται υπό μεγάλη πίεση ύστερα από τη σύλληψη του Carlos Ghosn τον Νοέμβριο, ο οποίος επόπτευε τόσο τις εταιρείες ξεχωριστά όσο και την εταιρική σχέση τους. Οι εντάσεις κλιμακώθηκαν περαιτέρω όταν ο νέος πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard, πίεσε τη Nissan για μια συγχώνευση που δεν ήθελε η ιαπωνική εταιρεία και όταν στη συνέχεια ακολούθησε το σχέδιο συμφωνίας με την FCA χωρίς να το γνωρίζουν οι Ιάπωνες.

Οι σχέσεις των δύο εταίρων καταβαραθρώθηκαν νωρίτερα αυτόν τον μήνα, όταν ο Senard απείλησε να μπλοκάρει το νέο σχέδιο διοίκησης της Nissan στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της. Η συμφωνία που επήλθε την περασμένη Πέμπτη έδωσε ένα τέλος στην ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα του ΔΣ, αμβλύνοντας τις εντάσεις για την ώρα.

Επικεφαλής στην κεντρική συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Renault στις 5 Ιουνίου, ο Senard και ο πρόεδρος της FCA, John Elkann, πίεσαν για μια γρήγορη έγκριση της συγχώνευσης.

Η Nissan υποδέχτηκε ψυχρά τη συμφωνία FCA-Renault όταν έμαθε για πρώτη φορά για τις συνομιλίες, είπαν πηγές που γνωρίζουν καλά με το θέμα. Αλλά οι εκπρόσωποι της ιαπωνικής εταιρείας στο ΔΣ της Renault, αντί να προβάλουν ανοιχτά τις ενστάσεις τους, επέλεξαν να δηλώσουν την αντίθεση τους με την αποχή, ανέφεραν οι ίδιοι άνθρωποι.

Ο διάλογος με τους Ιάπωνες αξιωματούχους βοήθησε τους Γάλλους ομολόγους τους να καταλάβουν τη θέση της Nissan, προτρέποντας το γαλλικό κράτος να βάλει φρένο στη συμφωνία.

Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Hiroto Saikawa, είχε δεσμευτεί ότι θα προστατεύσει τα συμφέροντά της, η εταιρεία δεν ζήτησε από το υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας να παρέμβει με τη γαλλική κυβέρνηση, σύμφωνα με άλλη πηγή εξοικειωμένη με το θέμα.

Ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας, Bruno Le Maire, δήλωσε ότι το σχέδιο της Nissan να απόσχει στην ψηφοφορία της Renault-FCA οδήγησε στην απόφασή του να επιδιώξει την καθυστέρηση των διαπραγματεύσεων.

Η κίνηση της τελευταίας στιγμής από τον Le Maire για παύση των συνομιλιών μεταξύ Renault και FCA επαινέθηκε από ορισμένα μέλη της Nissan. Η πρόταση της FCA θεωρήθηκε από στελέχη της Nissan ως ένας τρόπος για να πάρει τον έλεγχο της εταιρείας και των βασικών τεχνολογιών της και να επωφεληθεί από την παρουσία της στις ΗΠΑ και στην Κίνα –και μάλιστα παίρνοντάς τα όλα φθηνά.

Με τη Renault να κατέχει το 43% της Nissan και τις δραστηριότητές τους τόσο αλληλένδετες, η συμφωνία θα είχε σοβαρές συνέπειες για τον Ιάπωνα εταίρο της Συμμαχίας, ανέφεραν άνθρωποι μέσα από την εταιρεία.
 

Διαβάστε όλο το χρονικό της αποτυχημένης (προς το παρόν) συγχώνευσης FCA-Renault

Fiat Chrysler: Επιβεβαίωση διαπραγματεύσεων για συγχώνευση με Renault

Η Nissan θα είναι η μεγάλη χαμένη στην περίπτωση συγχώνευσης FCA-Renault

Ένωση Renault και FΙΑΤ: Πλεονεκτήματα, ανακολουθίες, φόβοι…

Γιατί μια συγχώνευση με την FCA έχει νόημα για τη Renault

Renault: Απόφαση για την ένωση με την FCA την άλλη εβδομάδα

Fiat Chrysler: Σημαντική ώθηση με πλατφόρμες Renault

Renault: Tυχόν συμφωνία με την FCA δεν απειλεί τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας

Περισσότερες εγγυήσεις δίνει η FCA στη Renault για να πετύχει τη συγχώνευση

FCA και Renault: Κυρίαρχοι στα SUV

FCA-Renault: 15 φίρμες για κάθε βαλάντιο και γούστο

Πρόκληση για τη συγχώνευση FCA-Renault οι γαλλικές απαιτήσεις

Συγχώνευση Renault-FCA: Δεν βγήκε λευκός καπνός από το ΔΣ της Renault

FCA: Αποσύρει την πρόταση συγχώνευσης με τη Renault

Συγχώνευση FCA-Renault: Πώς φτάσαμε στο ναυάγιο;

Γαλλία: Μείωση του μεριδίου της στη Renault για να στηρίξει τους δεσμούς της Nissan

Η Renault κατηγορεί το γαλλικό κράτος για το ναυάγιο των συνομιλιών με την FCA

FCA-Renault: Ευεργετική η αποτυχία της συμφωνίας για τη σχέση Renault-Nissan;

FCA και Renault ελπίζουν ότι οι συνομιλίες για συγχώνευση θα ξεκινήσουν πάλι

 

node/39662

Τύπωνε σπίτι του επιταγές και αγόραζε Porsche και Rolex

Πρέπει να είσαι πολύ αφελής για να πιστεύεις ότι δεν θα σε πιάσουν... 

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Τύπωνε σπίτι του επιταγές και αγόραζε Porsche και Rolex

Ο Casey William Kelly ήθελε να ζήσει πλουσιοπάροχα αλλά δεν είχε την απαραίτητη προϋπόθεση που είναι ένας τραπεζικός λογαριασμός με πολλά μηδενικά. 
Ωστόσο δεν απογοητεύτηκε. Επιστράτευσε τον υπολογιστή και τον εκτυπωτή του σπιτιού του και τύπωσε μερικές πλαστές επιταγές. 
Με την πρώτη πήγε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία της Porsche και υπογράφοντας για ένα ποσό των $139.203,05 έφυγε από εκεί οδηγώντας μια 911 Turbo. 

Την επόμενη πήγε σε κοσμηματοπωλείο στο Miramar Beach και παραδίδοντας μια επιταγή με το ποσό των $61.521 ζήτησε να αγοράσει τρία ρολόγια Rolex. Ο κοσμηματοπώλης ήταν λίγο πιο έξυπνος από τον υπάλληλο της Porsche και δεν του παρέδωσε τα ρολόγια για να διαπιστώσει πρώτα αν η επιταγή είχε αντίκρυσμα. 

Και κάπου εκεί η χλιδάτη ζωή του Casey William Kelly έλαβε τέλος. 
Στο μεταξύ και στην εταιρεία από όπου είχε πάρει την 911 Turbo είχαν ήδη δει ότι η επιταγή ήταν... χαρτοπετσέτα και είχαν ειδοποιήσει την Αστυνομία. 
Ο δράστης συνελήφθη σε ελάχιστο χρόνο, καθώς εντοπίστηκε εύκολα από το αυτοκίνητο που οδηγούσε. 
Του απαγγέλθηκαν κατηγορίες και κρατείται στις φυλακές του Walton County.

Άγνωστο παραμένει αν ο υπάλληλος της Porsche διατήρησε τη θέση του, καθώς του παρέδωσε το αυτοκίνητο δίχως να ελέγξει τη γνησιότητα της επιταγής. 

node/39656

Σήκωσε το μεσαίο δάχτυλο στην κάμερα και το πλήρωσε πολύ ακριβά

Πώς ένα απλό πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα πολλαπλασιάζεται 75 φορές!

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σήκωσε το μεσαίο δάχτυλο στην κάμερα και το πλήρωσε πολύ ακριβά

Υπό φυσιολογικές συνθήκες το πρόστιμο θα ήταν €20. Και αυτό διότι ο οδηγός που απεικονίζεται στη φωτογραφία του άρθρου είχε υπερβεί το όριο ταχύτητας κατά 11km/h, δηλαδή κινούνταν με 81 km/h αντί 70 km/h. 

Όμως όταν αντιλήφθηκε την κάμερα του ραντάρ, όχι μόνον δεν προσπάθησε να κόψει ταχύτητα, αλλά επιδεικτικά ύψωσε το μεσαίο δάκτυλο του χεριού του.

Σε κάποια άλλη χώρα ίσως η χειρονομία να περνούσε απαρατήρητη. Όμως στη Γερμανία τα πράγματα είναι διαφορετικά. Έτσι το πρόστιμο των € 20 πολλαπλασιάστηκε επί 75 και τώρα ο οδηγός της BMW καλείται να πληρώσει €1.500!

Η απόφαση για την πολλαπλασιασμό του προστίμου είναι του δικαστηρίου του Oberfranken, στο οποίο η αστυνομία έστειλε την φωτογραφία και αυτό έκρινε ότι ο οδηγός επέδειξε ασέβεια προς τις αρχές. 

Την επόμενη φορά που θα δείτε κάμερα, απλά... χαμογελάστε.