node/35580

Γαλλία: Μείωση του μεριδίου της στη Renault για να στηρίξει τους δεσμούς της Nissan

To γαλλικό κράτος είναι έτοιμο να μειώσει το μερίδιό του στη Renault για να εδραιώσει τη συνεργασία της με την Nissan, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών, Bruno Le Maire.

Το Παρίσι θα μπορούσε να εξετάσει το ενδεχόμενο μείωσης της συμμετοχής του αν αυτό θα οδηγήσει σε μια πιο «συμπαγή» συμμαχία μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών της Ιαπωνίας και της Γαλλίας, είπε ο Le Maire σε συνέντευξή του στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων AFP, στη συνάντηση υπουργών Οικονομικών των G20 στη Fukuoka της Ιαπωνίας.

«Μπορούμε να μειώσουμε το μερίδιο της πολιτείας στo κεφάλαιο της Renault. Αυτό δεν είναι πρόβλημα, εφόσον στο τέλος της διαδικασίας θα έχουμε πιο σταθερό αυτοκινητοβιομηχανικό τομέα και πιο σταθερή συμμαχία μεταξύ των δύο μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων, της Nissan και της Renault» δήλωσε στο AFP.

Ο Le Maire δήλωσε νωρίτερα ότι η γαλλική κυβέρνηση ήταν ανοιχτή σε συνεργασίες που συμμετέχει Renault για όσο διάστημα προστατεύονταν τα γαλλικά βιομηχανικά συμφέροντα και θα εξέταζε οποιαδήποτε συμφωνία της Renault με τη Fiat Chrysler Automobiles που θα σεβόταν τη συμμαχία της Renault με τη Nissan.

Να θυμίσουμε ότι η Fiat Chrysler απέσυρε αιφνιδιαστικά την προσφορά της να συνενωθεί με τη Renault, σε συνέχεια της αναβολής της απόφασης του ΔΣ της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στο χείλος της έγκρισης της συμφωνίας. Η αναβολή αυτή προκλήθηκε όταν το γαλλικό κράτος ζήτησε ξαφνικά να αναβληθούν οι συζητήσεις για συνομιλίες με τη Nissan. Η Γαλλία είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault, με μερίδιο 15% και με τη σημαντικότερη φωνή στο διοικητικό συμβούλιο. 

Η γαλλική κυβέρνηση είχε χαιρετίσει το σχέδιο συγχώνευσης, αλλά υπερέβη τα διαπραγματευτικά εσκαμμένα, πιέζοντας για μια σειρά εγγυήσεων και παραχωρήσεων που εξάντλησαν τελικά την υπομονή της FCA, ανέφεραν πηγές στο Reuters.

Ο Le Maire δήλωσε ότι η Renault πρέπει να επικεντρωθεί στη δημιουργία στενότερων δεσμών με τη Nissan, προτού επιδιώξει άλλες συμμαχίες. Εκπρόσωποι της Renault και η Nissan δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε αίτημα του Reuters για σχόλια επ’ αυτού.

Διαβάστε όλο το χρονικό της αποτυχημένης (προς το παρόν) συγχώνευσης FCA-Renault

Fiat Chrysler: Επιβεβαίωση διαπραγματεύσεων για συγχώνευση με Renault

Η Nissan θα είναι η μεγάλη χαμένη στην περίπτωση συγχώνευσης FCA-Renault

Ένωση Renault και FΙΑΤ: Πλεονεκτήματα, ανακολουθίες, φόβοι…

Γιατί μια συγχώνευση με την FCA έχει νόημα για τη Renault

Renault: Απόφαση για την ένωση με την FCA την άλλη εβδομάδα

Fiat Chrysler: Σημαντική ώθηση με πλατφόρμες Renault

Renault: Tυχόν συμφωνία με την FCA δεν απειλεί τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας

Περισσότερες εγγυήσεις δίνει η FCA στη Renault για να πετύχει τη συγχώνευση

FCA και Renault: Κυρίαρχοι στα SUV

FCA-Renault: 15 φίρμες για κάθε βαλάντιο και γούστο

Πρόκληση για τη συγχώνευση FCA-Renault οι γαλλικές απαιτήσεις

Συγχώνευση Renault-FCA: Δεν βγήκε λευκός καπνός από το ΔΣ της Renault

FCA: Αποσύρει την πρόταση συγχώνευσης με τη Renault

Συγχώνευση FCA-Renault: Πώς φτάσαμε στο ναυάγιο;

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]

node/39977

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το ανακοίνωσε επισήμως ο Elon Musk με την τιμή του να καθορίζεται στα $135.000.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2019 να κάνει δοκιμές στο Ring με τη μορφή πρωτοτύπου
Τότε η Tesla είχε πει ότι ετοιμάζει το πιο δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκυεάστηκε ποτέ με στόχο να καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας. 
Τώρα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S Plaid θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2021 για να παραδωθεί στους πρώτους τυχερούς πελάτες που θα είναι έτοιμοι να εκταμιεύσουν περίπου $135.000 για να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι οδηγούν κάτι πολύ πιο γρήγορο από την Porsche Taycan. Οι παραγγελίες μάλιστα - σύμφωνα με την ανακοίνωση του Musk - έχουν ήδη ανοίξει και μπορεί κάποιος να το «κλείσει» με μια προκαταβαολή $1.000 όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Tesla μάλλον διέλυσε το ρεκόρ της Porsche Taycan στο Nürburgring

H εταιρεία περά από την ισχύ των 1.100 ίππων ανακοινώνει επιτάχυνση της τάξης των 2'' για το 0-96 km/h και τελική ταχύτητα 322 km/h. 
Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και σαφώς πιοεπιθετικό σχεδιασμό αλλά και στήσιμο, με την αυτονομία του να φτάνει τα 835 km με μια πλήρη φόρτιση. 

Πέρυσι, ο Musk είχε δηλώσει ότι ο κινητήρας Plaid θα ήταν επίσης διαθέσιμος στο Model X αλλά και στο επερχόμενο Roadster. Τώρα όμως ο Musk δεν έκανε καμία αναφορά για το αν αυτά τα μοντέλα θα φορέσουν το πιο ισχυρό αυτό σύστημα, και αρκε΄στηκε να πει πως το Model S Plaid στην πίστα Laguna Sega, έγραψε χρόνο 1:30.3, χρόνος που είναι κατά 6'' μικρότερος από αυτόν που είχε κάνει πέρυσι, στις αρχικές δοκιμές του μοντέλου.