node/35419

Η Nissan θα είναι η μεγάλη χαμένη στην περίπτωση συγχώνευσης FCA-Renault

Η Renault θα είναι ιδιαίτερα ενισχυμένη σε αντίθεση με τη Nissan που θα έχει ένα μόνον μέλος στο 11μελές νέο συμβούλιο που θα προκύψει.

To κόστος της διαρκούς άρνησής της να προχωρήσει σε μια πιο «ουσιαστική» συμμαχία με τη Renault καλείται να διαχειριστεί τώρα η Nissan, αν καταλήξουν σε θετικό αποτέλεσμα οι διαπραγματεύσεις συγχώνευσης της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την Fiat Chrysler Automobiles. Αναμφίβολα η Nissan θα είναι η μεγάλη χαμένη.

Η Nissan αντιστάθηκε επί σειρά ετών στα σχέδια Ghosn για συνένωσή της με τη Renault. Η Nissan κατέχει μερίδιο 15% στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά δεν διαθέτει θέσεις στο ΔΣ και δεν έχει δικαίωμα ψήφου.

Αν η συγχώνευση της FCA-Renault εγκριθεί από τους μετόχους της Renault στη βάση της πρότασης που υπέβαλε η FCA, το νέο σχήμα που θα προκύψει  θα συνεχίσει να κατέχει το 43,3% των μετοχών και των δικαιωμάτων ψήφου της Nissan, ενώ το μερίδιο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις συγχωνευόμενες εταιρείες θα πέσει σε μόλις 7,5%. Η Nissan θα κληθεί να διορίσει έναν διευθυντή στο διοικητικό συμβούλιο των 11 μελών της νέας συνδυασμένης εταιρείας, σύμφωνα με το σχέδιο που υποβλήθηκε τη Δευτέρα.

Αυτό σημαίνει ότι το άτομο που εκπροσωπεί τη Renault στην επόμενη συνάντηση του επιχειρησιακού συμβουλίου της Renault Nissan Mitsubishi Alliance θα είναι αυτό που συνηθίζεται να αποκαλούμε «ο ελέφαντας μέσα στο δωμάτιο», που θα διαχειρίζεται μεγέθη τάξης των  8,7 εκατομμυρίων συνδυασμένων πωλήσεων ένα ποσό άνω των € 10 δις στα λειτουργικά κέρδη το 2018.

Αυτή η πιθανή αλλαγή στο μέγεθος της Renault έρχεται σε μια ιδιαίτερα οδυνηρή περίοδο για τη Nissan, η οποία κατά το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο σημείωσε πτώση της τάξης του 4,4% στις πωλήσεις ( 5,5 εκατομμύρια μονάδες) και πτώση λειτουργικών κερδών κατά 45% στα € 2,7 δις.

Η προσπάθεια της Nissan να αποκαταστήσει την επιθυμητή γι’ αυτήν ισορροπία της Συμμαχίας προς όφελός της θα γίνει ακόμα πιο δύσκολη εάν συγχωνευθούν η Renault και η FCA. Παράλληλα η ενδεχόμενη συγχώνευση FCA-Renault  θα καθιστούσε επίσης τη γαλλική εταιρεία  λιγότερο ευάλωτη σε μια πιθανή διάλυση της 20ετούς συμμαχίας της με τη Nissan.

node/40197

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Μετακομίζει από την Audi στη SEAT, στην οποία και παλαιότερα είχε υπηρετήσει από τη θέση του επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Ο Jorge Diez αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού τόσο για τη SEAT όσο και για την Cupra από την 1η Δεκεμβρίου.
Ο Diez είχε διατελέσει επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού της SEAT μεταξύ 2011 και 2014.

Εργάστηκε τόσο για τη VW όσο και για την Audi στη Γερμανία, επιστρέφοντας στην τελευταία το 2014, προκειμένου να δουλέψει σε αυτήν αλλά και στις Lamborghini και Ducati ως διευθυντής του concept design. Κατά την πρώτη του περίοδο στο Audi, δημιούργησε μοντέλα όπως το TT δεύτερης γενιάς και το A7 Sportback της πρώτης γενιάς.

Όσο για την πρώτη του θητεία στη SEAT είχε «υπογράψει» μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το Leon τρίτης γενιάς, το Ibiza τέταρτης γενιάς και το Ateca, το πρώτο SUV της SEAT.

«Ο Jorge Díez είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η υπογραφή του είναι σε πολλά από τα βασικά μας αυτοκίνητα τηςτελευταίας δεκαετίας, όπως το Leon, το Ateca και το Ibiza, και είναι υπέροχο το ότι επιστρέφει στη SEAT. Η διεθνής του εμπειρία, η έμπνευση από τη Βαρκελώνη και οι αξίες των SEAT και CUPRA θα αντικατοπτρίζονται στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε τα επόμενα χρόνια », δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT και της Cupra, Wayne Griffiths.

0 Jorge Díez (θα αναφέρεται στον Executive Vice-President for Research and Development της SEAT, Dr. Werner Tietz), είναι πτυχιούχος τεχνικός μηχανικός στο Industrial Design από το Cardenal Herrera University of Valencia και κάτοχος Master degree in Car Design από το Polytechnic University of Valencia καθώς και Master degree από το London Royal College of Art.

TAGS
node/40191

Διάκριση για την BMW ALPINA B3

Η ΒΜW ALPINA B3 τιμήθηκε με τον τίτλο Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021, στην κατηγορία Performance.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Διάκριση για την BMW ALPINA B3

Η ειδική κριτική επιτροπή του German Car of the Year 2021, που αποτελείται από 18 δημοσιογράφους αυτοκινήτων, επέλεξε τα καλύτερα αυτοκίνητα από πέντε συγκεκριμένες κατηγορίες, ανάμεσα σε μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει το 2020.

Από το αποτέλεσμα αυτής της μυστικής ψηφοφορίας επιλέχθηκαν πέντε νικητές ενώ η αυξανόμενη σημασία του βραβείου GCOTY έγινε επίσης σαφής με την παρουσία στελεχών από αυτοκινητοβιομηχανίες και εισαγωγείς. Η BMW ALPINA B3 ψηφίστηκε το καλύτερο στην κατηγορία Performance. Η πιο ισχυρή BMW ALPINA B3 όλων των εποχών επικράτησε έναντι 21 ανταγωνιστών (Mercedes-AMG E 63, Porsche 911 Turbo S, Audi RS6 Avant, Audi RS Q8, BMW M8, BMW X5 M, Ferrari Roma, Ferrari SF90 Stradale) και τιμήθηκε με το τίτλο «Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021».

«Είμαστε πολύ περήφανοι που καταφέραμε να πείσουμε τη γνωστή ειδική κριτική επιτροπή με τη νέα γενιά μοντέλων BMW ALPINA B3 και μας απονεμήθηκε το γερμανικό αυτοκίνητο της χρονιάς 2021 στην κατηγορία Performance. Αυτό το βραβείο επιβεβαιώνει τα σταθερά θετικά σχόλια από τους πελάτες μας, οι οποίοι εκτιμούν την BMW ALPINA B3 για την ανώτερη ομαλότητα λειτουργίας και τη συναρπαστική δυναμική οδήγησης», δήλωσε ο Andreas Bovensiepen, CEO της BMW ALPINA.

Alpina B3

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της BMW ALPINA, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, BMW Spanos.