
Πρώτες φωτογραφίες της νέας Mercedes-Benz GLB [video]
Η Mercedes-Benz GLB ετοιμάζεται να επιστρέψει ανανεωμένη το 2026, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για τα premium 7θέσια SUV. Με τις πρώτες, καμουφλαρισμένες φωτογραφίες από τις δοκιμές εξέλιξης στην Ισπανία να βλέπουν το φως της δημοσιότητας.


Βασισμένη στη νέα πλατφόρμα Mercedes-Benz Modular Architecture (MMA), η Mercedes-Benz GLB θα προσφέρεται τόσο με θερμικούς όσο και ηλεκτρικούς κινητήρες, απαντώντας στις αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς για ευελιξία, επιδόσεις και βιωσιμότητα.
Παρά την πλήρη τεχνική ανανέωση, η νέα Mercedes-Benz GLB θα διατηρήσει, όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες τη χαρακτηριστική της σιλουέτα, με καθαρές γραμμές και πρακτικό, ορθογώνιο σχεδιασμό. Το εμπρός θα είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, ενσωματώνοντας φωτιζόμενη μάσκα και μια λωρίδα πλήρους πλάτους LED, στοιχείο που είδαμε και στη νέα CLA. Διαφορετικής σχεδίασης είναι και τα πίσω φώτα.
Tο εσωτερικό αναμένεται πιο ευρύχωρο και τεχνολογικά προηγμένο, με premium υλικά, αναβαθμισμένο infotainment που επωφελείται από την ύπαρξη τεχνητής νοημοσύνης προσφέροντας ακόμα πιο προηγμένες λειτουργίες. Από το πάνω ράφι θα είναι και η σουίτα συστημάτων ασφαλείας MB.DRIVE, με μια πληθώρα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Πρώτα θα παρουσιαστεί η ηλεκτρική Mercedes-Benz GLB για να ακολουθήσουν το 2027 οι θερμικές παραλλαγές
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi Q5 2.0 TDI Hybrid quattro, η αρετή της ωριμότητας
Η πρώτη έκδοση που θα παρουσιαστεί αναμένεται να είναι η αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του μοντέλου, η οποία και θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα EQB. Η ηλεκτρική GLB θα προσφέρεται σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές του εξωτερικού σε δύο εκδόσεις. Τις GLB EQ 250+ με 272 PS και την GLB ΕQ 350 4MATIC με 354 ίππους και τετρακίνηση.
Και οι δύο θα εξοπλίζονται με μπαταρία NMC 85 kWh, ενώ αργότερα αναμένεται και η πιο προσιτή έκδοση με μπαταρία LFP 58 kWh. Η αυτονομία είναι μικρότερα σε σχέση με τη CLA, λόγω μεγαλύτερου βάρους και αεροδυναμικής αντίστασης. Θα προσεγγίζει όμως τα 550-600 km, την ώρα που οι επιδόσεις φόρτισης εντυπωσιάζουν, τουλάχιστον στα χαρτιά.
Η αναπλήρωση ενέργειας από το 10-80% θα ολοκληρώνεται σε μόλις 20 λεπτά, χάρη στην αρχιτεκτονική 800V και η ισχύς φόρτισης θα φτάνει έως τα 320 kW σε τερματικό DC. Η αντλία θερμότητας και η δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης πιθανότατα θα έρχεται ως στάνταρ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανακοινώθηκε κιόλας η τιμή του νέου Audi Q3 στην Ελλάδα
Η μεγάλη ερώτηση όμως παραμένει: θα συνεχίσει η Mercedes-Benz GLB να προσφέρεται ως 7θέσια στην ηλεκτρική της μορφή; Οι τεχνικές προκλήσεις που προκύπτουν από την παρουσία του πίσω ηλεκτροκινητήρα ίσως καθιστούν δύσκολη την τοποθέτηση τρίτης σειράς καθισμάτων. Αν επιλυθούν, η ηλεκτρική GLB θα είναι η μοναδική 7θέσια premium ηλεκτρική πρόταση στην κατηγορία της.
Η θερμική Mercedes-Benz GLB, η οποία αναμένεται στις αρχές του 2027, θα διατίθεται αποκλειστικά με 1.500άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης με 136, 163 και 190 ίππους. Όλες θα υποστηρίζονται από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, με ηλεκτρoμοτέρ 27 PS και μικρή μπαταρία 1,3 kWh, ενσωματωμένα στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η νέα γενιά της Mercedes-Benz GLB δεν θα περιλαμβάνει πετρελαιοκινητήρες, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τη στρατηγική της εταιρείας για σταδιακή απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα.
Με τη νέα GLB, η Mercedes-Benz συνεχίζει να εφαρμόζει το πλάνο της για ενσωμάτωση των ηλεκτρικών εκδόσεων στις υπάρχουσες σειρές μοντέλων, εγκαταλείποντας σταδιακά την ξεχωριστή επωνυμία «EQ». Παρόμοια στρατηγική θα ακολουθήσει με τις νέες GLC και C-Class, οι οποίες θα λανσαριστούν εντός του 2025 και 2026 αντίστοιχα.