Καταιγίδα νέων θερμικών μοντέλων από τη Mercedes-Benz

Καταιγίδα νέων θερμικών μοντέλων από τη Mercedes-Benz

Μέχρι το 2027, η Mercedes-Benz φιλοδοξεί να λανσάρει 18 νέα μοντέλα. Τα μισά εκ των οποίων θα έρθουν με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Mercedes-Benz CLA

Η Mercedes-Benz φαίνεται πως θα βαδίσει σε ιδιαίτερα παραγωγικά μονοπάτια, πραγματοποιώντας 18 λανσαρίσματα στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς. Με θερμικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

O CEO της γερμανικής φίρμας, Ola Källenius σε επίσημο έγγραφο που ετοίμασε για τους επενδυτές κάνει λόγο για «το μεγαλύτερο πρόγραμμα λανσαρίσματος προϊόντων στην ιστορία της Mercedes-Benz».

Για το 2026, η φίρμα ετοιμάζει 18 νέα λανσαρίσματα, εννέα με κινητήρες εσωτερικής καύσης κι εννέα ηλεκτρικά. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως η Στουτγάρδη μετρά ξεχωριστά τις θερμικές και ηλεκτρικές εκδόσεις ενός μοντέλου καθώς πολλές φορές η παρουσίασή τους πραγματοποιείται σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα.

Μέχρι το 2027 η Mercedes-Benz θα λανσάρει 18 νέα μοντέλα εκ των οποίων τα μισά θα είναι με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Mercedes-Benz

Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η υβριδική Mercedes-Benz CLA Shooting Brake η οποία λογίζεται ως ξεχωριστό μοντέλο από το ηλεκτρικό alter ego της. Η κατηγοριοποίηση των μοντέλων της Mercedes-Benz περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες.

Στην πρώτη, την entry level, περιμένουμε συνολικά τέσσερα μοντέλα. Δύο θερμικά και δύο ηλεκτρικά. Στην Core range αναμένονται και πάλι τέσσερα αυτοκίνητα, δύο θερμικά και δύο ηλεκτρικά. Με σημείο αναφοράς την νέα GLC που θα κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι του Μονάχου.

Στην κορυφή συναντούμε την κατηγορία που η γερμανική φίρμα ονομάζει Top end. Σε αυτή θα δούμε συνολικά δέκα πολυτελή μοντέλα, πέντε ηλεκτρικά και πέντε θερμικά που θα εξοπλίζονται με τις κορυφαίες τεχνολογίες που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο του γερμανικού κολοσσού.

Mercedes-Benz product roadmap

Εύλογα λοιπόν καταλαβαίνουμε πως η Mercedes-Benz συνεχίζει να εξελίσσει αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, χωρίς όμως να βάζει στον πάγο τα εξηλεκτρισμένα της σχέδια. Ο Källenius άλλωστε θεωρεί πως ναι μεν η ηλεκτροκίνηση θα προχωρήσει «άλλα η συνεχής εξέλιξη και στα δύο μέτωπα είναι αυτό που έχει ανάγκη η αγορά σήμερα. Οι πελάτες στην κορυφαία κατηγορία εξακολουθούν να προτιμούν τον “ελβετικό μηχανισμό” των θερμικών κινητήρων», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Τονίζοντας πως μέχρι το 2030 τα βασικά μοντέλα της εταιρείας θα διατίθενται και ως αμιγώς ηλεκτρικά. Παράλληλα, η Mercedes-Benz σχεδιάζει να ευθυγραμμίσει τη σχεδίαση των βενζινοκίνητων και ηλεκτρικών της μοντέλων, εγκαταλείποντας τις γραμμές των EQ, καθώς η στρατηγική αυτή δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Με το βλέμμα στο μέλλον, η Mercedes-Benz αποδεικνύει για μια ακόμη φορά ότι διαθέτει το όραμα και τη δυναμική να καλύψει τις ανάγκες κάθε οδηγού, προσφέροντας καινοτομία, πολυτέλεια και κορυφαία τεχνολογία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube