MG4: Η Ελληνική Αστυνομία απέκτησε ηλεκτρικά περιπολικά

MG4: Η Ελληνική Αστυνομία απέκτησε ηλεκτρικά περιπολικά

Το MG4 αποτελεί το πρώτο κινεζικό περιπολικό στον στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας. Και το πρώτο ηλεκτρικό «σοβαρών» καθηκόντων.

MG4

Η εγχώρια αυτοκινητική ειδησεογραφία των ημερών κατά κύριο λόγο ασχολείται με την παράδοση του αυτοκινητόδρομου που συνδέει την Πάτρα με τον Πύργο. 

Ένα έργο που αναμενόταν δεκαετίες και θα κάνει διαφορά. Αλλά μια φωτογραφία περιπολικού MG4 κλέβει τις παραστάσεις. Αλιεύσαμε την είδηση από την ιστοσελίδα Partisnews, αφού δεν υπάρχει ακόμα επίσημο δελτίο τύπου από την Ελληνική Αστυνομία. Ούτε την ελληνική αντιπροσωπεία, που εμπορεύεται τα MG4.

Αλλά η φωτογραφία είναι εκεί και αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα της ένταξης των ηλεκτρικών χάτσμπακ στην Τροχαία Αυτοκινητοδρόμου Πύργου–Πάτρας.

Το MG4 σηματοδοτεί μια σειρά από «πρωτιές» για πολλούς λόγους

MG4

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα ηλεκτρικό μοντέλο υπηρετεί στην Ελληνική Αστυνομία. Αλλά κάθε φορά είχε περιορισμένο ρόλο. Τα Volkswagen ID.4 της ΕΛ.ΑΣ, και του Λιμενικού Σώματος στην Αστυπάλαια. Ένα μικρό νησί με μικρές διαδρομές.

Ή τα Citroën Ami σε αντίστοιχα πόστα στο παρόμοιων διαστάσεων νησί της Χάλκης. Τώρα όμως πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με σημαντική αποστολή: Να περιδιαβαίνει κάθε μέρα έναν αυτοκινητόδρομο. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο MG4: Στην παραγωγή με μπαταρίες ημί-στερεάς κατάστασης

Συνήθως επιλέγονται μοντέλα με πετρελαιοκινητήρα μεγάλου κυβισμού. Όπως τα Mazda6 με μοτέρ ντίζελ 2,2 lt και 184 ίππων, τα οποία περιπολούν στην εθνική οδό Αθήνας–Θεσσαλονίκης.

Θυμίζουμε ότι η κίνηση με υψηλές ταχύτητες είναι το χειρότερο σενάριο κίνησης για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αντίθετα, είναι ασυναγώνιστο όσο οι ταχύτητες πέφτουν και βέβαια, στο μποτιλιάρισμα. Για αυτό κι έχει ήδη ενταχθεί σε περιπολικούς στόλους σε άλλες χώρες.

MG4

Το MG4 προσφέρεται στην ελληνική αγορά με τρεις διαφορετικές μπαταρίες. Την Excite με χωρητικότητα 51 kWh και DC ταχυφόρτιση έως 88 kW. Προορίζεται κυρίως για αστική χρήση.

Την Exclusive, με 64 kWh και ταχυφόρτιση στα 140 kW, μια χρυσή μέση τομή. Αλλά θέλουμε να πιστεύουμε ότι το -ή τα- περιπολικά της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμου Πύργου–Πάτρας αφορούν την έκδοση Luxury.

Έχει μπαταρία 77 kWh και μπορεί να ταχύ-φορτιστεί στα 144 kW, ενώ η αυτονομία WLTP ανέρχεται σε 520 km. Μπορεί να πιάσει τα 100 km/h σε 6,5”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h. Να έχει άραγε αφαιρεθεί ο κόφτης στα περιπολικά;

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube