Dacia Model Programming
node/38174

Επίσημο: Ηλεκτρικό Dacia χαμηλού κόστους

Η Renault επιβεβαίωσε το λανσάρισμα ενός 100% ηλεκτρικού μίνι από την Dacia. Με την ίδια να διαθέτει το Twingo Z.E από εφέτος και ένα νέο μοντέλο μέχρι το 2022.

Όπως και οι ανταγωνιστές της, η Renault εργάζεται σκληρά προκειμένου να εξηλεκτρίσει την γκάμα της, για να μειώσει το μέσο CO2 της φίρμας και να αποφύγει μελλοντικά πρόστιμα στην Ευρώπη. Το 2020 θα είναι η χρονιά της υβριδικής επίθεσης για την Billancourt, με μια έκδοση E-Tech για το Clio, το πρωτότυπο της οποίας οδηγήσαμε πρόσφατα, και την επαναφορτιζόμενη E-Tech για το Captur και το Mégane.

Από το μέτωπο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την έκδοση Z.E του Twingo, η οποία θα έρθει να τοποθετηθεί κάτω από το Zoé, με μικρότερη μεν αυτονομία αλλά πιο προσιτή τιμή. Αυτό το Twingo θα υιοθετήσει το σύστημα κίνησης του ξαδέλφου smart forfour (ισχύς 82 ίπποι και αυτονομία WLTP 130 km).

Να θυμίσουμε ότι το ανανεωμένο forfour πωλείται στην Ελλάδα από €25.675, οπότε το Twingo Z.E λογικά θα πρέπει να είναι αρκετά φθηνότερο. Βέβαια, από τον Μάιο, θα γνωρίζουμε το τι θα γίνει για το πώς και πόσο θα επιδοτούνται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, οπότε αναμένουμε να δούμε πώς διαμορφωθεί η τελική τιμή.

Renault City K-ZE
Από το λανσάρισμα κιόλας του Κ-ΖΕ City οι φήμες που λένε ότι θα έρθει υπό κάποια μορφή στην Ευρώπη δεν έχουν καταλαγιάσει. 


Αλλά ακόμα κι αν μιλήσουμε για επιδότηση τεσσάρων ή πέντε χιλιάδων και η τιμή για ένα Renault Twingo Z.E διαμορφωθεί κάτω από τα 19 χιλιάρικα, μπορεί να φαίνεται ακριβή σε κάποιους. Οπότε τα καλά νέα είναι ότι ο Όμιλος Renault θα διαθέσει ακόμα ένα EV και αυτή τη φορά πραγματικά χαμηλού κόστους!

Κατά την παρουσίαση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου, ο κατασκευαστής επιβεβαίωσε την άφιξη ενός μικρού, 100% ηλεκτρικού αυτοκινήτου για την πόλη, αυτή τη φορά από την Dacia. Θα διατεθεί δε στο εμπόριο, το αργότερο το 2022.

Τίποτα άλλο δεν ειπώθηκε προσώρας για το ρουμανικό μοντέλο. Αλλά δεν θα χάναμε το στοίχημα, αν ποντάραμε ότι πρόκειται για μια αναθεωρημένη έκδοση του City K-ZE που λανσαρίστηκε πέρυσι στην Κίνα. Μοντέλο που βασίζεται στο Kwid, το αυτοκίνητο πόλης εξαιρετικά χαμηλού κόστους που δημιουργήθηκε στην Ινδία. Η αυτονομία του θα πρέπει να είναι ανάμεσα στα 200 με 250 km και η τιμή του προ των επιδοτήσεων κοντά €15.000.

Nissan Ariya
 To ηλεκτρικό SUV της Renault θα πατά πάνω στη βάση του πρωτοτύπου Nissan Ariya


Όσον αφορά τη Renault, θα λανσάρει ακόμη ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο μέχρι το 2022, το πρώτο με βάση τη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική της Συμμαχίας, την CMF-VE. Και θα πρέπει να είναι SUV. Από το μέτωπο των υβριδικών, εκτός από τα τρία πρώτα μοντέλα που λανσάρονται εφέτος, προγραμματίζονται ακόμη έξι για το 2021 και το 2022, τέσσερα αυτοφορτιζόμενα και δύο επαναφορτιζόμενα hybrid.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.