Dacia Model Programming
node/38174

Επίσημο: Ηλεκτρικό Dacia χαμηλού κόστους

Η Renault επιβεβαίωσε το λανσάρισμα ενός 100% ηλεκτρικού μίνι από την Dacia. Με την ίδια να διαθέτει το Twingo Z.E από εφέτος και ένα νέο μοντέλο μέχρι το 2022.

Όπως και οι ανταγωνιστές της, η Renault εργάζεται σκληρά προκειμένου να εξηλεκτρίσει την γκάμα της, για να μειώσει το μέσο CO2 της φίρμας και να αποφύγει μελλοντικά πρόστιμα στην Ευρώπη. Το 2020 θα είναι η χρονιά της υβριδικής επίθεσης για την Billancourt, με μια έκδοση E-Tech για το Clio, το πρωτότυπο της οποίας οδηγήσαμε πρόσφατα, και την επαναφορτιζόμενη E-Tech για το Captur και το Mégane.

Από το μέτωπο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την έκδοση Z.E του Twingo, η οποία θα έρθει να τοποθετηθεί κάτω από το Zoé, με μικρότερη μεν αυτονομία αλλά πιο προσιτή τιμή. Αυτό το Twingo θα υιοθετήσει το σύστημα κίνησης του ξαδέλφου smart forfour (ισχύς 82 ίπποι και αυτονομία WLTP 130 km).

Να θυμίσουμε ότι το ανανεωμένο forfour πωλείται στην Ελλάδα από €25.675, οπότε το Twingo Z.E λογικά θα πρέπει να είναι αρκετά φθηνότερο. Βέβαια, από τον Μάιο, θα γνωρίζουμε το τι θα γίνει για το πώς και πόσο θα επιδοτούνται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, οπότε αναμένουμε να δούμε πώς διαμορφωθεί η τελική τιμή.

Renault City K-ZE
Από το λανσάρισμα κιόλας του Κ-ΖΕ City οι φήμες που λένε ότι θα έρθει υπό κάποια μορφή στην Ευρώπη δεν έχουν καταλαγιάσει. 


Αλλά ακόμα κι αν μιλήσουμε για επιδότηση τεσσάρων ή πέντε χιλιάδων και η τιμή για ένα Renault Twingo Z.E διαμορφωθεί κάτω από τα 19 χιλιάρικα, μπορεί να φαίνεται ακριβή σε κάποιους. Οπότε τα καλά νέα είναι ότι ο Όμιλος Renault θα διαθέσει ακόμα ένα EV και αυτή τη φορά πραγματικά χαμηλού κόστους!

Κατά την παρουσίαση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου, ο κατασκευαστής επιβεβαίωσε την άφιξη ενός μικρού, 100% ηλεκτρικού αυτοκινήτου για την πόλη, αυτή τη φορά από την Dacia. Θα διατεθεί δε στο εμπόριο, το αργότερο το 2022.

Τίποτα άλλο δεν ειπώθηκε προσώρας για το ρουμανικό μοντέλο. Αλλά δεν θα χάναμε το στοίχημα, αν ποντάραμε ότι πρόκειται για μια αναθεωρημένη έκδοση του City K-ZE που λανσαρίστηκε πέρυσι στην Κίνα. Μοντέλο που βασίζεται στο Kwid, το αυτοκίνητο πόλης εξαιρετικά χαμηλού κόστους που δημιουργήθηκε στην Ινδία. Η αυτονομία του θα πρέπει να είναι ανάμεσα στα 200 με 250 km και η τιμή του προ των επιδοτήσεων κοντά €15.000.

Nissan Ariya
 To ηλεκτρικό SUV της Renault θα πατά πάνω στη βάση του πρωτοτύπου Nissan Ariya


Όσον αφορά τη Renault, θα λανσάρει ακόμη ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο μέχρι το 2022, το πρώτο με βάση τη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική της Συμμαχίας, την CMF-VE. Και θα πρέπει να είναι SUV. Από το μέτωπο των υβριδικών, εκτός από τα τρία πρώτα μοντέλα που λανσάρονται εφέτος, προγραμματίζονται ακόμη έξι για το 2021 και το 2022, τέσσερα αυτοφορτιζόμενα και δύο επαναφορτιζόμενα hybrid.

node/39439

Επίσημο: Lamborghini Sián Roadster [video]

Η ανοιχτή έκδοση της Lamborghini Sián με υβριδικό V12 και απόδοση 819 PS.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Lamborghini Sián Roadster [video]

Ένα χρόνο μετά από την Lamborghini Sián, η ιταλική φίρμα παρουσίασε την ανοιχτή της έκδοση Sián Roadster, ανακοινώνοντας περιορισμένη παραγωγή 19 μονάδων που έχουν ήδη πουληθεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Lamborghini Sián

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Sant'Agata που βασίζεται σε ανθρακονημάτινο monocoque σασί, συνδυάζει έναν κεντρικά τοποθετημένο ατμοσφαιρικό V12 απόδοσης 785 PS με ηλεκτροκινητήρα 48V που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και προσθέτει επιπλέον 34 PS, έναν supercapacitor και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση σκαρφαλώνει στους 819 PS δίνοντας στη Sián Roadster (και την αντίστοιχη Sián) τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου που έχει βγει μέχρι στιγμής από το εργοστάσιο της Sant'Agata. 

Η Lamborghini ανακοινώνει αναλογία 1,0 kg/hp, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,9" (-0,1" σε σχέση με την κλειστή έκδοση) και τελική ταχύτητα άνω των 350 km/h.

Lamborghini Sian Roadster

Σε σχέση με την κλειστή έκδοση, και εκτός από την προφανή απουσία οροφής, η Sián Roadster έχει ανασχεδιασμένο άνω τμήμα της ουράς με νέο διάφανο κάλυμμα για τον κινητήρα και αεροδυναμικό τελείωμα στις αψίδες πίσω από τα προσκέφαλα των επιβατών. Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη με αιχμηρό σχεδιασμό για το φουτουριστικό αμάξωμα που είναι εμπνευσμένος από τις δημιουργίες του Marcello Gandini, με το μοτίβο Y να επαναλαμβάνεται σε αρκετά σημεία. 

Μπροστά, τα επιθετικά φώτα LED που μπλέκονται με τους αεραγωγούς παραπέμπουν στο πρωτότυπο Terzo Millennio,, το προφίλ διατηρεί τοξωτό σχήμα που χαρακτηρίζει όλες τις Lamborghini ενώ πίσω η αεροτομή έχει πλευρικά πτερύγια, τα τριπλά φώτα ξεπροβάλουν από τις εσοχές ενώ ο μεγάλος διαχύτη φιολξενεί δύο εξάγωνες απολήξεις της εξάτμισης.

Lamborghnini Sian Roadster

Κάθε ένας από τους 19 τυχερούς ιδιοκτήτες θα μπορεί να διαμορφώσει την δική του Sián Roadster με τη βοήθεια των Ad Personam και Lamborghini Centro Stile.

Το αυτοκίνητο της παρουσίασης είναι βαμμένο στην απόχρωση Blu Uranus που σύμφωνα με την εταιρεία απεικονίζει το μπλε του ουρανού και το πράσινο από τα λιβάδια συμβολίζοντας ελευθερία και οδηγική ευφορία, ενώ συνδυάζεται με ζάντες σε Oro Electrum, ένα χρώμα που συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό. Στην καμπίνα βρίσκουμε λεπτομέρειες σε Blu Glauco και αλουμινένια στοιχεία σε Oro Electrum. Επιπλέον, οι αεραγωγοί είναι κατασκευασμένοι με τη βοήθεια 3D Printer επιτρέποντας την εκτύπωση των αρχικών του πελάτη.

[Πηγή: Lamborghini]

node/39434

Νέο ρεκόρ στη Suzuka για το Honda Civic Type R Limited Edition [video]

Η σκληροπυρηνική έκδοση του Honda Civic Type R είναι το ταχύτερο προσθιοκίνητο μοντέλο στη Suzuka.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέο ρεκόρ στη Suzuka για το Honda Civic Type R Limited Edition [video]

Μετά από το σχετικό teaser του Ιουνίου, η Honda ανακοίνωσε και επίσημα πως το νέο Civic Type R Limited Edition έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου στην πίστα της Suzuka με χρόνο 2' 23 " 993. Να θυμίσουμε πως το προηγούμενο ρεκόρ είχε θέσει το ανταγωνιστικό Renault Megane R.S. Trophy-R το Νοέμβριο του 2019 με χρόνο 2’25’’454.

Η ιαπωνική πίστα της Suzuka με μήκος 5,8 km θεωρείται δοκιμασία "εντός έδρας" για την Honda καθώς εκεί δοκιμάζονται τα αυτοκίνητά της από το 1962, ενώ χτίστηκε με οδηγίες του Soichiro Honda, ιδρυτή και πρόεδρο της εταιρείας.

Να θυμίσουμε πως το Civic Type R Limited Edition είναι μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής (100 μονάδες στην Ευρώπη, 600 μονάδες στις ΗΠΑ) που έχει χαμηλότερο βάρος (-47 kg) σε σχέση με το "απλό" Type R, ελαφρύτερες ζάντες BBS 20" με ελαστικά Michelin Cup 2, πιο αποδοτικά φρένα και επεμβάσεις στην ενεργή ανάρτηση και το τιμόνι. Κάτω από παραμένει ο γνωστός κινητήρας 2.0 VTEC Turbo με 320 PS και 400 Nm που κινεί όλες τις εκδόσεις του Type R.

Μετά από το επιτυχημένο Type R Challenge 2018 που πέρασε από τις πίστες Magny-Cours GP, Spa-Francorchamps, Silverstone GP, Estoril. Hungaroring GP και Mount Panorama Bathurst, η Honda έχει προαναγγείλει και την επιστροφή του Type R στο Nürburgring με στόχο να πάρει ξανά το πολυπόθητο ρεκόρ από τη Renault.