node/37800

Νέα Renault Clio E-Tech και Captur E-Tech Plug-in

Η Renault παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις των Clio και Captur με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2.

Ακολουθώντας τις επιταγές των καιρών, η Renault παρουσιάζει δύο εκδόσεις του Clio και του Captur που βρίσκονται πιο κοντά στην ηλεκτροκίνηση.

Έτσι με βάση τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, έχουμε το Clio E-Tech και το Captur E-Tech Plug-in. Στόχος αμφοτέρων να πέσουν τα επίπεδα του εκπεμπόμενου CO2 σε όρια του WLTP. Σαφώς και το επόμενο βήμα της εταιρείας είναι ο πλήρης εξηλεκτρισμός κάποιων μοντέλων, αλλά προς το παρόν αυτό είναι το πρώτο βήμα.

Renault Clio E-Tech: Εδώ έχουμε σαν βάση τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,6 λίτρου με τους 140 ίππους που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μικρή μπαταρία με χωρητικότητα 1,2 kWh-230V.

clio

Σύμφωνα με τη Renault και με δεδομένο ότι το Clio κινείται μέσα στον αστικό ιστό στο 80% της ζωής του (σ.σ.: στη Γαλλία αυτοκίνητα της κατηγορίας δεν έχουν την ίδια χρήση με αυτήν που έχουν στη χώρα μας), αυτό μπορεί να κινείται σε EV mode. Κάπως έτσι και συνυπολογίζοντας ότι η μέγιστη ταχύτητα μέσα στην πόλη δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη των 60 km/h, επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου της τάξης του 40%, κάτι που μεταφράζεται σε εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 100 gr/km.

Renault Captur E-Tech Plug-in: Εδώ έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση, σαφώς πιο «εξηλεκτρισμένη» σε σχέση με αυτήν του Clio. Να υπενθυμίσουμε ότι ο κινητήρας του Renault Captur E-Tech Plug-in, που εξελίχτηκε στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, αποδίδει συνολική ισχύ 158 PS για ροπή 300 Nm. Περιλαμβάνει δε μια βενζινοκίνητη μονάδα 1,6 λίτρων (91 PS) με φίλτρο σωματιδίων και δύο ηλεκτροκινητήρες με διαφορετική αποστολή ο καθένας.

cap

Με αντίστοιχη ισχύ 67 και 31 PS, η πρώτη χρησιμοποιείται συμβατικά ως υποβοήθηση στο θερμικό μοτέρ, αλλά μπορεί και να κινήσει μόνη της το Captur μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 135 km/h. Η δεύτερη χρησιμοποιείται ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας, κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και επιβράδυνσης.

Το μικρότερο ηλεκτρομοτέρ λοιπόν βοηθά στη διατήρηση της επαναφόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 9,8 kWh (7,5 kWh αξιοποιήσιμα).

Σύμφωνα  με τη Renault εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 km με το αυτοκίνητο να μην ξεπερνά σε ταχύτητα τα 135 km/h.  Κάπως έτσι οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 34 gr/km σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις που έγιναν με βάση το πρωτόκολλο WLTP.

rena

Τέσσερα χρώματα (μπλε όταν φορτίζει, πράσινο όταν έχει ολοκληρωθεί η φόρτιση, πορτοκαλί όταν η φόρτιση είναι σε αναμονή και κόκκινο όταν δεν φορτίζει), φωτίζουν την ειδική θύρα φόρτισης του Captur. Ενδείξεις σε σχέση με την κατάσταση της μπαταρίας υπάρχουν και στο εσωτερικό του επαναφορτιζόμενου Captur, όπου δεσπόζουν δύο οθόνες 10 και 9,3 ιντσών για το ταμπλό και το σύστημα infotainment αντίστοιχα.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.