node/36427

Επίσημο: Ανανεωμένα smart EQ fortwo και forfour

Η γκάμα της smart αποτελείται πλέον αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα.

Η smart παρουσίασε επίσημα τα ανανεωμένα EQ fortwo coupé και cabrio και EQ forfour με τα οποία θα ξεκινήσει η νέα εποχή της καθώς είναι η πρώτη εταιρεία που έκανε την πλήρη μετάβαση από τα θερμικά μοτέρ σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

smart forfour

Αισθητικά οι μεγαλύτερες επεμβάσεις εντοπίζονται στη μάσκα. Στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα του forfour βρίσκουμε μια διάτρητη γρίλια με ενσωματωμένα προβολάκια και δύο πλευρικές εισαγωγές αέρα. Τα φώτα απέκτησαν σύγχρονα γραφικά full-LED (προαιρετικά) ενώ το ρύγχος έχει ένα ελαφρύ φούσκωμα πάνω στο οποίο κάθεται το έμβλημα της smart (ολογράφως) δίνοντας στο μοντέλο ένα πιο καθαρό look.

smart fortwo

Το fortwo ξεχωρίζει από το μεγαλύτερο αδερφάκι του καθώς οι δύο πλευρές της γρίλιας και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα έχουν αντίθετη κλίση, ενώ τα προβολάκια είναι μετατοπισμένα βρίσκονται πιο κοντά στις άκρες του προφυλακτήρα. Κατά τα άλλα και αυτό επωφελείται από τα νέα φώτα, έμβλημα και καπό..

Στο πίσω μέρος οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα γραφικά LED των φωτιστικών σωμάτων με τέσσερα τριγωνικά στοιχεία και λευκά φλας, τα οποία υιοθετούνται από όλα τα μοντέλα της smart.

smart fortwo cabrio

Όλα τα smart κινούνται με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 82 PS (60 kW) και 160 Nm ροπής (όπως και πριν), ο οποίος στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Χάρη σε αυτόν το EQ fortwo coupé επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 11,6", το EQ fortwo cabrio σε 11,9" και το EQ forfour σε 12,7". Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή περιορίζεται στα 130 km/h.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 17,6 kWh προσφέρει αυτονομία από 145 μέχρι 159 km ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος, ενώ με τη βοήθεια του προαιρετικού φορητού ταχυφορτιστή 22 kW, η φόρτιση από το 10% στο 80% της ενέργειας γίνεται σε λιγότερο από 40 λεπτά. Για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες να ξεπεράσουν το "range-anxiety", η smart σχεδίασε μια εφαρμογή η οποία επιτρέπει την οργάνωση των διαδρομών από το smartphone και την εύρεση σταθμού φόρτισης.

smart

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη όμως η smart κάνει λόγω για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και νέα διεπαφή για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Τα ανανεωμένα smart θα είναι διαθέσιμα σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού - passion, pulse και prime - με τρία επιπλέον πακέτα εξοπλισμού - Advanced, Premium και Exclusive. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τιμές οι οποίες αναμένεται να κυμανθούν κοντά στα επίπεδα των υφιστάμενων ηλεκτρικών smart.

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.