node/35599

FCA και Renault αναζητούν τρόπο να αναθερμάνουν τις συνομιλίες τους

Η Nissan βάζει όρους για να άρει τις αντιρρήσεις της - Τι ζητάει από τη Renault. 

Η Fiat Chrysler Automobiles και η Renault αναζητούν τρόπους να αναζωογονήσουν το σχέδιο συγχώνευσής τους και να εξασφαλίσουν την έγκριση της Nissan.

Η Nissan από την πλευρά της είναι έτοιμη να προτείνει στη Renault να μειώσει σημαντικά το μερίδιο της στην ιαπωνική εταιρεία κατά 43,4%, σε αντάλλαγμα της υποστήριξης της συγχώνευσης FCA - Renault. 

Ο πρόεδρος της FCA John Elkann απέσυρε την προσφορά συγχώνευσης ύψους $35 δισ. όταν η γαλλική κυβέρνηση, ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault, μπλόκαρε ψηφοφορία από το διοικητικό της συμβούλιο και ζήτησε περισσότερο χρόνο για να εξασφαλίσει τη στήριξη της Nissan. 

Η αποτυχία, για την οποία FCA και Renault κατηγόρησε τη γαλλική κυβέρνηση, στέρησε και τις δύο εταιρείες την ευκαιρία να δημιουργήσουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως.

Ένας από τους ανώτερους συμβούλους του Elkann, ο Toby Myerson, πήγε στην έδρα της Nissan στο Yokohama τη Δευτέρα για διερευνητικές συζητήσεις με ανώτατο διοικητικό στέλεχος της ιαπωνικής εταιρείας. 

Την ίδια στιγμή ο Senard προειδοποίησε τον Saikawa ότι η Renault ήταν έτοιμη να μπλοκάρει τις βασικές μεταρρυθμίσεις της Nissan.
Από την πλευρά του ο Saikawa, ο οποίος έχει υποστηρίξει με συνέπεια ότι τα ποσοστά συμμετοχών της Συμμαχίας θα πρέπει να επανεξεταστούν ώστε να αντικατοπτρίζουν το μέγεθος της Nissan, θα ασκήσει πίεση για σημαντική μείωση της συμμετοχής της Renault στο πλαίσιο οποιασδήποτε συμφωνίας. 

Η αλήθεια είναι πως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε μπροστά σε μια «μάχη χαρακωμάτων» για το ποιος θα είναι αυτός που θα κάνει τις μικρότερες παραχωρήσεις, έτσι ώστε να κερδίσει στο μέλλον μεγαλύτερο μερίδιο από τα ενδεχόμενα κέρδη μιας συμφωνίας. 

Διαβάστε όλο το χρονικό της αποτυχημένης (προς το παρόν) συγχώνευσης FCA-Renault

Fiat Chrysler: Επιβεβαίωση διαπραγματεύσεων για συγχώνευση με Renault

Η Nissan θα είναι η μεγάλη χαμένη στην περίπτωση συγχώνευσης FCA-Renault

Ένωση Renault και FΙΑΤ: Πλεονεκτήματα, ανακολουθίες, φόβοι…

Γιατί μια συγχώνευση με την FCA έχει νόημα για τη Renault

Renault: Απόφαση για την ένωση με την FCA την άλλη εβδομάδα

Fiat Chrysler: Σημαντική ώθηση με πλατφόρμες Renault

Renault: Tυχόν συμφωνία με την FCA δεν απειλεί τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας

Περισσότερες εγγυήσεις δίνει η FCA στη Renault για να πετύχει τη συγχώνευση

FCA και Renault: Κυρίαρχοι στα SUV

FCA-Renault: 15 φίρμες για κάθε βαλάντιο και γούστο

Πρόκληση για τη συγχώνευση FCA-Renault οι γαλλικές απαιτήσεις

Συγχώνευση Renault-FCA: Δεν βγήκε λευκός καπνός από το ΔΣ της Renault

FCA: Αποσύρει την πρόταση συγχώνευσης με τη Renault

Συγχώνευση FCA-Renault: Πώς φτάσαμε στο ναυάγιο;

Γαλλία: Μείωση του μεριδίου της στη Renault για να στηρίξει τους δεσμούς της Nissan

node/39100

Πώς ο κορονοϊός έσωσε δεκάδες ζωές στη Γερμανία

Το lockdown μείωσε σε ιστορικά επίπεδα τον αριθμό των τροχαίων -  Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι με την επιστροφή στην καθημερινότητα τα δυστυχήματα θα αυξηθούν ξανά.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πώς ο κορονοϊός έσωσε δεκάδες ζωές στη Γερμανία

Οι αριθμοί που δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία μιλούν από μόνοι τους. Ποτέ άλλοτε από την χρονιά της γερμανικής επανένωσης το 1990, δεν ήταν μικρότερος αριθμός των νεκρών σε τροχαία, όσο τον Μάρτιο του 2020. Συνολικά στους γερμανικούς δρόμους πέθαναν 158 άνθρωποι, ενώ τον Μάρτιο του 2019 ήταν 234. Αλλά και ο αριθμός των τραυματιών σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα μειώθηκε δραστικά τον ίδιο μήνα σε σχέση με τον αντίστοιχο πέρυσι. Το νέο είναι καταρχήν θετικό, αλλά δεν θα πρέπει να οδηγήσει σε υπέρμετρη αισιοδοξία για τα μελλούμενα, υποστηρίζει ειδικός σε θέματα οδικής κυκλοφορίας στην ADAC, τη μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη.

Μείωση δυστυχημάτων και πριν από τον κορονοϊό

Για τον υπεύθυνο της ADAC ο μειωμένος αριθμός δυστυχημάτων οφείλεται στον κορονοϊό και στα περιοριστικά μέτρα, όπως το Homeoffice και την κοινωνική αποστασιοποίηση. «Η δική μας υπόθεση είναι ότι ο αριθμός των δυστυχημάτων θα αυξηθεί και πάλι, όταν αποκατασταθεί η συγκοινωνία και επιστρέψει η κανονικότητα. Προς το παρόν σε πολλούς εργασιακούς κλάδους οι άνθρωποι δεν επέστρεψαν στον τόπο εργασίας τους. Αυτό φυσικά επηρεάζει πολύ την κίνηση στους δρόμους. Επιπλέον ταξιδεύουν ελάχιστα». Παρά τις εκτιμήσεις του ειδικού, παραμένει αδιαμφισβήτητο ότι και πριν ξεσπάσει η πανδημία ο αριθμός των νεκρών σε τροχαία σε γερμανικούς δρόμους είχε παραμείνει επί χρόνια στάσιμος. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να εκπλήσσει, διότι σε αντίθεση με άλλες χώρες της ΕΕ στη Γερμανία δεν υπάρχει ανώτατο όριο ταχύτητας. 

Ωστόσο, από το 1970 ελήφθησαν μια σειρά από άλλα μέτρα, τα οποία αύξησαν την οδική ασφάλεια, όπως υποχρεωτική ζώνη ασφάλειας ή μείωση του ανώτατου ποσοστού αλκοόλ ανά λίτρο αίματος. Με αυτά κι άλλα μέτρα κατάφερε η χώρα να μειώσει τα οδικά δυστυχήματα από 20.000 μέσα της δεκαετίας του 1970 μόνο στην τότε Δυτική Γερμανία, σε λιγότερα από 3.000 στην επανενωμένη Γερμανία.

Ποδηλατοδρόμοι pop-up

Παρά την θετική εξέλιξη χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμη, επισημαίνει ο εκπρόσωπος της ADAC. Ένα από τα βασικότερα είναι ίσως να βρεθούν τρόποι, ώστε οι άνθρωποι να χρησιμοποιήσουν περισσότερο το ποδήλατο. Το Βερολίνο έκανε την αρχή. Κατά τη διάρκεια της καυτής φάσης της πανδημίας δημιούργησε τους λεγόμενους ποδηλατοδρόμους pop-up με την απόδοση της δεξιάς λωρίδας ή τμήματος της λωρίδας παρκαρίσματος στους ποδηλάτες. Ο διαχωρισμός από τις υπόλοιπες λωρίδες έγινε οπτικά με την χάραξη κίτρινης γραμμής ή με διαχωριστικά φωτεινά σήματα, σαν αυτά που μπαίνουν στις οικοδομές.

Σημαίνει άραγε ότι ο κορονοϊός θα επιταχύνει και αλλαγές στην κυκλοφορία; Ο γερμανός ειδικός είναι προσεκτικός. «Όσο περισσότερο επιστρέφουμε στην καθημερινότητα, τόσο περισσότερο θα επιστρέφουμε και στα προβλήματα. Ίσως να εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι από το σπίτι τους. Αλλά θεωρούμε βέβαιο ότι τα διάφορα μέσα μεταφοράς θα χρησιμοποιούνται και μετά την κορονοκρίση, όπως και πριν».

[Πηγή: Deutsche Welle]

node/39096

Nissan: Με 12 νέα μοντέλα η επιστροφή στην κερδοφορία [video]

Η Nissan ανακοίνωσε μια σειρά από μέτρα που έχουν στόχο την επίτευξη οικονομικής σταθερότητας μέχρι το 2023.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: Με 12 νέα μοντέλα η επιστροφή στην κερδοφορία [video]

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα το στρατηγικό της πλάνο για τα επόμενα 4 χρόνια, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων μέσα στους επόμενους 18 μήνες και την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της, με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία και την οικονομική σταθερότητα.

Ξεκινώντας από τις 12 πρεμιέρες, αυτές αφορούν τα Ariya, Armada, Frontier, Kicks, Navara, Note, Pathfinder, Qashqai, Rogue, X-Trail, Terra, και την πολυαναμενόμενη νέα γενιά Z. Η εταιρεία δημοσίευσε ένα teaser video στο οποίο βλέπουμε όλα τα νέα και ανανεωμένα μοντέλα σε ένα σκοτεινό περιβάλλον που δεν αποκαλύπτει πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, πέρα από τη σιλουέτα και τα γραφικά LED στα φώτα τους.

Η εταιρεία θα δώσει έμφαση σε κατηγορίες που μπορούν να έχουν μια επιτυχημένη εμπορική πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως τα μικρομεσαία και μεσαία, τα ηλεκτρικά οχήματα και τα σπορ μοντέλα. Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης ProPILOT θα κάνει την εμφάνισή του σε περισσότερα από 20 μοντέλα που πωλούνται σε 20 αγορές, με στόχο το 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις μέχρι το 2023. Σύμφωνα με το νέο στρατηγικό πλάνο, η Nissan θέτει ως προτεραιότητα τις αγορές της Ιαπωνίας (με δύο νέα ηλεκτρικά και δύο νέα υβριδικά μοντέλα e-Power), Κίνας και Β. Αμερικής. Αντίθετα, αποχωρεί από τη Νότιο Κορέα, καταργεί την θυγατρική Datsun από τη Ρωσία και αλλάζει την οργάνωσή της σε άλλες αγορές.

Η ετήσια παραγωγική δυνατότητα της Nissan μειώνεται κατά 20%. στα 5,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ το ποσοστό εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεών της αυξάνεται στο 80%. Παράλληλα, η γκάμα μοντέλων της σε παγκόσμια κλίμακα μειώνεται κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55). Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, η Nissan θα κλείσει τα εργοστάσιά της σε Βαρκελώνη και Ινδονησία, θα μειώσει την παραγωγή στη Βόρεια Αμερική στα βασικά μοντέλα της και θα αυξήσει τις συμμαχίες για περαιτέρω μείωση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής νέων μοντέλων και τεχνολογιών.

Με την εφαρμογή των μέτρων, η εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5%, στη μείωση του κόστους κατά 300 δισεκατομμύρια yen, και στην κατάκτηση (και διατήρηση) μεριδίου 6% στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου μέχρι το τέλος του 2023.

[Πηγή: Nissan]

TAGS