node/35639

Ανανεωμένο Renault Mégane με έκδοση plug-in hybrid

Η Renault θα λανσάρει ένα υβριδικό βενζινο-ηλεκτρικό Mégane ως μέρος του εκτεταμένου facelift για το κόμπακτ χάτσμπακ της γκάμας της που αναμένεται να αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο.

Η Renault θα παρουσιάσει ένα αναβαθμισμένο Mégane, αργότερα μέσα στο 2019, που θα περιλαμβάνει στην γκάμα του και μια επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή, ως μέρος του στρατηγικού εξηλεκτρισμού του Ρόμβου. Αυτή η εκδοχή λοιπόν απαθανατίστηκε για πρώτη φορά να δοκιμάζεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Το μικρό οικογενειακό της Renault που καλείται να αντεπεξέλθει σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία με ηγέτη το VW Golf, βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του που λανσαρίστηκε πριν από τρία χρόνια, το 2016. Έκτοτε όμως, ο ανταγωνισμός θέριεψε με το νέο Ford Focus και το νέο Mazda3 να έχουν ήδη λανσαριστεί, ενώ να αναμένονται οι επόμενες γενιές των Volkswagen Golf και SEAT Leon (το 2020) ενώ επίκειται και το λανσάρισμα του ανανεωμένου Opel Astra

Η Renault από τη μεριά της, βαίνει προς την ολοκλήρωση της ανανέωσης για την γκάμα της, καθώς φρεσκάρισε το Kadjar στο τέλος του 2018, αποκάλυψε πρόσφατα το ανανεωμένο Koleos, λανσάρει οσονούπω εμπορικά το ολοκαίνουργιο Clio και έπεται αργότερα φέτος η δεύτερη γενιά του Captur. Επιπλέον, το 2020, αναμένουμε ακόμη ένα B-SUV που τοποθετείται στην πιο niche πλευρά της κατηγορίας των μικρών SUV. 

Όπως και στο Kadjar, έτσι και στο ανανεωμένο Mégane αναμένουμε μια ελαφρά αισθητική εξέλιξη. Το εμπρός μέρος είναι και εκείνο που θα υποστεί τη μεγαλύτερη αλλαγή, μεταμφίεση που συντίθεται από την ανασχεδιασμένη γρίλια της μάσκας, τα νέα φανάρια και τον νέο προφυλακτήρα. Πίσω, ξανασχεδιάστηκε η πόρτα και τα φανάρια LED, υπακούοντας στο νέο αισθητικό κώδικα που ήδη γνωρίσαμε στο νέο Clio.

O κοινός τόπος μεταξύ της γκάμας του Clio και αυτής του ανανεωμένου Mégane θα είναι μια επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή του αυτοκινήτου, η οποία αποτελεί και πρεμιέρα για το γαλλικό κόμπακτ χάτσμπακ. Με εμπορικό λανσάρισμα το 2020, αποτελεί κρίσιμο κομμάτι του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future» της χειμαζόμενης από την υπόθεση «Ghosn» Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, που περιλαμβάνει 21 εξηλεκτρισμένα μοντέλα Renault μέχρι το 2022.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοκινητοβιομηχανία: Ο οδικός χάρτης των EV και plug-in hybrid

Βέβαια, η σύμπτωση στον εξυβριδισμό Mégane και Clio είναι μόνο στον τίτλο. Και αυτό διότι, το Mégane δεν θα κάνει χρήση του απλού, συμβατικού υβριδικού συστήματος του Clio, αλλά ενός πιο προηγμένου plug-in κινητήρα: Βενζινοκινητήρας τούρμπο με νέο ηλεκτρομοτέρ, που αναμένεται να συνδυαστούν με μια καινοτόμο μετάδοση χωρίς συμπλέκτη και όχι με την πιο τυπική CVT που γνωρίζουμε.

Θα είναι ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό που θα λανσαριστεί με τη δεύτερη γενιά του Captur και που θα παρέχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 km. Μπορούμε μάλιστα να δούμε ότι το μουλάρι των φωτογραφιών διαθέτει μια υποδοχή φόρτισης στην αριστερή πλευρά, ενώ η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται στα δεξιά.

Renault Mégane

Το υβριδικό Mégane θα έρθει να πλαισιώσει τη γνωστή γκάμα βενζινοκινητήρων και τουρμποντίζελ που περιλαμβάνει και τους νέους βενζινοκινητήρες τούρμπο του ενός και των 1,3 λίτρων, που συναντάμε από το νέο Clio έως τη Mercedes-Benz A-Class (στην έκδοση 1,33).

Παράλληλα με τις προσθήκες στην γκάμα των κινητήρων, αναμένουμε αναβάθμιση του εσωτερικού με πιο ποιοτικά υλικά, σημείο που χωλαίνει το σημερινό Mégane, βελτιωμένο σύστημα infotainment και νέα ψηφιακά όργανα, μαζί με μια βελτιωμένη σουίτα οδηγικών βοηθημάτων.

Το ανανεωμένο Mégane αναμένεται κα κάνει τη δημόσια πρεμιέρα του στην ΙΑΑ 2019, τον Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη, ενώ το εμπορικό λανσάρισμά του θα ξεκινήσει με τον καινούργιο χρόνο.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.