node/34128

Nέο Volkswagen Golf: Νέες φωτογραφίες απ’όλες τις γωνίες

Το νέο Volkswagen Golf πιθανότατα θα αποκαλυφθεί αυτό το καλοκαίρι και ολοένα και περισσότερες φωτογραφίες του κυκλοφορούν στο web.

To νέο Volkswagen Golf της όγδοης γενιάς απαθανατίστηκε σχεδόν απ’ όλες τις γωνίες σε μια μανούβρα U-turn, με το αμάξωμα παραγωγής και με πονηρό, αδιόρατο καμουφλάζ.

Το συνολικό προφίλ του οχήματος υποδεικνύει μια σημαντική αύξηση του μήκους, ενώ η «ξεχωριστή» στρογγυλεμένη πίσω κολόνα που είχε γίνει teasing με επίσημο σκίτσο επαληθεύεται και σε μέταλλο.

Κατά τα λοιπά, η μύτη του αυτοκινήτου είναι μακρύτερη και πιο αιχμηρή, και η γρίλια με τα φανάρια φαίνεται να κάθονται χαμηλότερα από ό,τι στο Mk7. Τα ίδια εμπρός φανάρια, πιο λεπτά, έχουν νέο διπλό εξάγωνο σχήμα, γυρίζοντας έντονα προς τα πίσω αγκαλιάζοντας τα φτερά. Αντίθετα, στα πίσω φώτα δεν είναι ξεκάθαρη η εικόνα, καθώς κρύβονται από αυτοκόλλητα. Ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας είναι μάλλον ψεύτικοι, κρύβοντας την τελική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Επιπλέον στο πίσω μέρος, όπως παρατηρήσαμε και στη χτεσινή φωτογραφία, το νεύρο της πόρτας του πορτμπαγκάζ δεν περνά «μέσα», αλλά πάνω από το σήμα «VW», ενώ απέκτησε σαφώς πιο φαρδείς ώμους. Ακόμα να πούμε αν και δεν φαίνεται, ότι θα εμφανιστεί για πρώτη φορά το όνομα «Golf» κάτω από το σήμα VW, όπως και στο Arteon, εξ ου και ο μεγάλος κενός χώρος μεταξύ σήματος και τέλους της πόρτας. 

Η Volkswagen έχει ήδη επιβεβαιώσει το πρόγραμμα παραγωγής του νέου Golf: Τα πρώτα αυτοκίνητα πρόκειται να αφήσουν πίσω τους τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Wolfsburg τον Ιούνιο. Η ανακοίνωση έγινε στην Golf 8 Supplier Summit στις αρχές του χρόνου και παρουσιάστηκε σε 120 βασικούς προμηθευτές για το Golf όγδοης γενιάς.

Σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, διευθύνοντα σύμβουλο της VW, το λανσάρισμα του Golf VIII το 2019 είναι, από άποψη της σπουδαιότητας, ισοδύναμο με την εισαγωγή της γκάμας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, της οικογένειας I.D.

Volkswagen Golf

Ο Karlheinz Hell, επικεφαλής των μικρών αυτοκινήτων της Volkswagen, δήλωσε: «Το επόμενο Golf θα εισάγει τη Volkswagen στην εποχή των πλήρως συνδεδεμένων αυτοκινήτων με εκτεταμένες αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης, θα είναι φορτωμένο με περισσότερο λογισμικό από ποτέ, θα είναι πάντα online και τα ψηφιακά όργανα και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού θα είναι το σημείο αναφοράς όσον αφορά τη συνδεσιμότητα και την ασφάλεια».

VW Golf VIII: Νέα τεχνολογία και υβριδικό σύστημα κίνησης
Το Golf στην επόμενη γενιά του θα υποστεί το μεγαλύτερο μετασχηματισμό στα 45 χρόνια της εμπορικής καριέρας του, καθώς η γερμανική φίρμα προετοιμάζεται να λανσάρει την υβριδική τεχνολογία του, να περιορίσει την γκάμα του μοντέλου και να ανανεώσει πλήρως τον εσωτερικό σχεδιασμό.

Το επόμενο Golf της Volkswagen θα κάνει «επανάσταση» στην καμπίνα, υποσχέθηκε ο επικεφαλής του σχεδιασμού της εταιρείας. Το Golf VIII που αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά μέσα στο 2019, θα συνεχίσει να υποστηρίζεται από τη σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB, την ίδια με αυτή του τωρινού μοντέλου. Αλλά θα πρόκειται για μια αναβαθμισμένη έκδοσή της, ενώ το ίδιο το αυτοκίνητο αναμένεται να ζυγίζει μέχρι και 70 kg λιγότερο με τη χρήση πιο ελαφρών υλικών. 

Η γκάμα του αυτοκινήτου θα συντίθεται από την πλειονότητα των κινητήρων και μεταδόσεων που γνωρίζουμε. Παράλληλα όμως, το επόμενο Golf θα είναι το πρώτο VW που θα διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία, χάρη στην υιοθέτηση ενός 48βολτου ηλεκτρικού συστήματος, τουλάχιστον σε ορισμένες εκδόσεις. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που ο επικεφαλής του VW Group, Herbert Diess, δήλωσε ότι «τα ήπια υβριδικά συστήματα θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επόμενη γενιά του Golf. Aυτή θα είναι η πρώτη εφαρμογή. Στη συνέχεια, τα ήπια υβριδικά συστήματα θα βρουν στέγη πιθανότατα σε μικρότερες κατηγορίες». 

Εμπρός στο σκάνδαλο εκπομπών και στο αυξανόμενο κόστος της τεχνολογίας ντίζελ, για τη VW τα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης θα προσφέρουν μια καθαρότερη εναλλακτική λύση στο πετρέλαιο, με παρόμοιο επίπεδο απόδοσης. Οι συμβατικοί κινητήρες όπως είπαμε θα παραμείνουν, με ένα νέο 4κύλινδρο 1.500άρη ντίζελ να έρχεται να αντικαταστήσει τον 1.6 TDI και να πλαισιώσει τον υφιστάμενο 1.5 TSI Evo.

Volkswagen Golf

Εκδόσεις όπως το Golf GTI και Golf R θα επωφεληθούν από την αύξηση των επιδόσεων, με ισχύ μέχρι 250 και 350 άλογα αντίστοιχα. Το plug-in hybrid GTE θα διατεθεί ως έκδοση επίσης, αλλά το e-Golf δεν θα υπάρχει στη νέα γενιά, καθώς τη θέση του θα καταλάβει το χάτσμπακ I.D., όπως επιβεβαίωσε ο Diess.

H υιοθέτηση της πλειονότητας των κινητήρων της υφιστάμενης γενιάς του Golf επέτρεψε στη VW να επικεντρωθεί σε άλλους τομείς. Ο επικεφαλής της σχεδίασης της VW Klaus Bischoff αποκάλυψε ότι η κύρια από αυτές τις απαιτήσεις είναι το αυτοκίνητο να καταστεί «έτοιμο για την επόμενη γενιά συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης», κάτι που δρομολόγησε την «ολική επανεξέταση» για το πώς θα δείχνει η καμπίνα του αυτοκινήτου.

«Πρόκειται μια επανάσταση», δήλωσε ο Bischoff. «Είναι πράγματι ένα συνολικά ψηφιακό περιβάλλον. Η μόνη αναλογική πτυχή του είναι βασικά το τιμόνι». Αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη του ψηφιακού πίνακα οργάνων του τωρινού Golf είναι πιθανό να είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα στο VIII, αντί να είναι επιλογή για τις πλούσιες εκδόσεις.

Η άφιξη του επόμενου Golf θα συμπέσει με το λανσάρισμα του παρόμοιου μεγέθους χάτσμπακ I.D., του πρώτου μέλους της ηλεκτρικής οικογένειας αυτοκινήτων της. Ωστόσο, ο επικεφαλής του VW Group, Herbert Diess, είπε ότι παρά τη γενικευμένη ηλεκτρική επίθεση του ομίλου, η οποία θα μετουσιωθεί για τη VW με τουλάχιστον πέντε EV μπαταρίας μέχρι το 2025, το επόμενο Golf θα συνεχίσει να αποτελεί το επίκεντρο της φίρμας.

Volkswagen Golf

Πέρυσι, ο Diess είχε δηλώσει ότι «η προτεραιότητα είναι το Golf, διότι στην επόμενη γενιά θα είναι το κύριο και βασικό προϊόν μας. Ως εκ τούτου, εκεί είναι το σημείο εστίασης. Η προσοχή του κοινού, ο Τύπος και η επικοινωνία μας έχουν πολλά σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διότι πιστεύουμε σε αυτά. Αλλά είμαι πεπεισμένος ότι [το Golf] θα παραμείνει το βασικό προϊόν μας στην επόμενη γενιά».

»Μια επόμενη γενιά, για την οποία είμαστε, ας πούμε, σε αρκετά προχωρημένο στάδιο στο πρότζεκτ, προκειμένου να είναι ένα υψηλά προσαρμόσιμο αυτοκίνητο», συνέχισε ο Diess. «Μπορείς να το αποκαλέσεις ξανά "Das Auto", επειδή είναι τόσο καλό ως σύνολο για 5θυρο και λειτουργεί τόσο καλά».

node/40210

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT εμπλουτίζει τη γκάμα του ηλεκτρικού 500 με μια πιο πρακτική έκδοση.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT ανακοίνωσε σήμερα το 500 3 + 1, μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 με τέσσερις πόρτες, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του δίπλα στα αντίστοιχα hatchback και cabrio. Το νέο μοντέλο παρουσίασε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier François, στο Lingotto (Τορίνο) μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις ηλεκτρικού 500 σε μορφή παραγωγής.

Το 500 3 + 1 έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα αδερφάκια του εξωτερικά και εσωτερικά, με τη μοναδική διαφορά να εντοπίζεται στην πλευρά του συνοδηγού. Εκεί έχει προστεθεί μια έξτρα πόρτα η οποία ενσωματώνει το B-pillar και ανοίγει προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στην καμπίνα. Η έξτρα πόρτα προσθέτει μόλις 30 kg βάρους στο όχημα ενώ για να ανοίξει πρέπει να είναι ανοιχτή η πόρτα του συνοδηγού.

Με τη νέα έκδοση 3+1, η FIAT απευθύνεται στους πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες (π.χ. μια οικογένεια με ένα παιδί) όμως δεν θέλουν να θυσιάσουν τη χαριτωμένη εμφάνιση του 500.

FIAT 500 3 + 1

Όπως συνέβη με τα hatchback και cabrio, έτσι και το 500 3 + 1 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος "la Prima". Αυτή θα διαθέσιμη σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις (Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black) ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της θα περιλαβάνει μεταξύ άλλων φώτα full LED, δίχρωμες ζάντες 17", χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων, infotainment UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25" καθώς επενδύσεις Eco-leather στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (6 ρυθμίσεις) το ταμπλό και το δίχρωμο τιμόνι.

Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 περιλαβάνει Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering,Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, Intelligent Speed ​​Assistant, Lane Control, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, αυτόματα φώτα, Emergency call και ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

FIAT 500 range

Παράλληλα με το 500 3 + 1, η FIAT ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εκδόσεις εξοπλισμού του ηλεκτρικού 500 που είναι οι εξής:

Action: Βασική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 95 PS (70 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5" και τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μπαταρία χωρητικότητας 23.8 kWh επιτρέπει αυτονομία 180 km (WLTP) ή 240 km σε αστικό κύκλο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7", φώτα αλογόνου, τροχούς 15", επενδύσεις από οικολογικό ύφασμα Seaqual κ.α. Η έκδοση Action θα είναι διαθέσιμη μόνο στα hatchback και cabrio.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή της βασικής έκδοσης του ηλεκτρικού 500 στην Ιταλία θα ξεκινά από τα €19.900 επωφελούμενη από τα κίνητρα της ιταλικής κυβέρνησης, ενώ μπορεί να πέσει στα €15.900 αν συνδυαστεί με το μέτρο της απόσυρσης. 

Passion: Η μεσαία έκδοση έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 9" και τελική ταχύτητα 150 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 320 km (WLPT) ή 460 km σε αστικό κύκλο. Παράλληλα με τον στάνταρ ταχυφορτιστή 85kW, η μπαταρία χρειάζεται 35 λεπτά για να φτάσει στο 80% της ενέργειάς της, ενώ όπως αναφέρει η FIAT μέσα σε 5 λεπτά έχει προστεθεί αρκετή ενέργεια για αυτονομία 50 km. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίχρωμες ζάντες 15" και οθόνη αφής 7" για το UConnect 5.

Icon: Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 έχει τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW), τη μεγάλη μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 320 km και τον ταχυφορτιστή 85kW. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 16", keyless entry, οθόνη αφής 10,25" υψηλής ανάλυσης για το Uconnect 5 με navigation, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ταμπλό βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και επιλογή οικολογικών υλικών για τις επενδύσεις.

Σε όλες τις εκδόσεις του ηλεκτρικού 500, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το Normal αφορά την κανονική λειτουργία, το Range επιτρέπει οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa επιτρέπει τη μέγιστη εξοικονόμησης ενέργειας ώστε να φτάσει το όχημα στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Τέλος, η FIAT ανακοίνωσε το νέο πάρκο "Sky Dive" (ο πιο ψηλός κήπος στην Ευρώπη) που θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Linguotto στις 4 Ιουλίου 2021 μαζί με το Casa 500 και θα χρησιμοποιείται για λόγους αναψυχής και εκπαίδευσης σε περιβαλλοντολογικά θέματα.

[Πηγή: FCA]

node/40206

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Το δημοφιλές SUV της Dacia έγινε pick-up και κυκλοφορεί ήδη στην αγορά της Ρουμανίας.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Η Dacia παρουσίασε την έκδοση pick-up του Duster δεύτερης γενιάς η οποία - όπως και ο προκάτοχός της - εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ρουμάνικη εταιρεία Romturingia.

Σε αντίθεση με το λατινοαμερικάνικο Orock, το ευρωπαικό Duster pick-up έχει διθέσια καμπίνα και είναι δίπορτο, με αποτέλεσμα η καρότσα να έχει μήκος 1,65 m. Το ωφέλιμο φορτίο είναι 500 kg ενώ η χωρητικότητα φτάνει τα 1.000 lt. 

Οι μετατροπές στο αμάξωμα (νέα πάνλε στο προφίλ και ανασχεδιασμένη ουρά) έχουν οδηγήσει σε ελαφρώς μικρότερο μήκος 4.341 mm (-19 mm) ενώ το Duster pick-up έχει και αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 224 mm (+14 mm). Το μοντέλο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε λευκό χρώμα (Glacier White) με τροχούς 16".

Dacia Duster pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueDCi με 115 PS και 260 Nm που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης της Dacia. Η μέση κατανάλωση είναι 4,93 lt/100 km σύμφωνα με τις μετρήσεις του κύκλου NEDC.

Το Duster Pick-Up είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Ρουμανίας με τιμή που ξεκινά από τα €22.546, είναι δηλαδή €4.046 ακριβότερο από την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού του Duster. Προς το παρόν, δε γνωρίζουμε αν η Dacia σκοπεύει να το διαθέσει και σε άλλες αγορές της Ευρώπης.

[Πηγή: Carscoops]