Wuling Xingguang, σύντομα μια μπερλίνα μεσ’ τη φτήνια

Wuling Xingguang, σύντομα μια μπερλίνα μεσ’ τη φτήνια

Η κινεζική κατασκευάστρια, ειδική στα οικονομικά αυτοκίνητα, ετοιμάζεται να λανσάρει την πρώτη 4πορτη μπερλίνα στην ιστορία της, Wuling Xingguang. EV που θα μπορούσε να ανατρέψει ξανά την αγορά με ασυναγώνιστη τιμή.

Για χρόνια, η Wuling έχει κερδίσει τη φήμη ως ειδικός στις προσιτές τιμές premium στην Κίνα. 

Κλειδί για πραγματικές εμπορικές επιτυχίες που πολλές φορές άλλαξαν το πρόσωπο της αγοράς. Η Wuling ξεκίνησε με τα μικρά χρηστικά Sunshine, προχώρησε με το οικογενειακό MPV Hongguang και πιο πρόσφατα με το μικρό ηλεκτρικό Hongguang Mini EV.

Το εμπορικό σήμα της κοινοπραξίας GM-SAIC-Wuling επιχειρεί πλέον και σε νέες κατηγορίες. Αυτό συνέβη με το αυτοκίνητο πόλης Bingo και τώρα εδώ έχουμε να κάνουμε με μια 4θυρη μπερλίνα, το Xingguang (αστροφεγγιά).

Στην εξαιρετικά απίθανη περίπτωση που θα ερχόταν στην Ευρώπη, η τιμή του Wuling Xingguang θα ήταν μεταξύ 35.000 και 40.000 ευρώ

Wuling Xingguang

Ένα σεντάν που προσφέρεται σε επαναφορτιζόμενη υβριδική ή ηλεκτρική έκδοση, η καθεμιά με διαφορετικό εμπρός μέρος. Η σχεδίαση του δίδυμου σετ δεν φαίνεται να υποφέρει από την προσπάθεια μείωσης της τιμών και της κατάταξης στη μέση της κατηγορίας, ούσα νηφάλια και χωρίς φιοριτούρες.

Με μήκος 4,84 m και πλάτος 1,86 m, το Wuling Xingguang τοποθετείται στην καρδιά της κινεζικής αγοράς, σε μια κατηγορία στην οποία συναντάμε ονόματα όπως Tesla Model 3, Xpeng P5, Neta S, Nio ET5 κ.λπ. Αλλά φυσικά, η τιμή του δεν θα έχει καμία σχέση με τον ανταγωνισμό. Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης εκτιμούν ότι η βασική τιμή του σε ηλεκτρικό θα μπορούσε να είναι μικρότερη από 150.000 γιουάν, το ισόποσο των 19.000 ευρώ.

Στην εξαιρετικά απίθανη περίπτωση που θα ερχόταν στην Ευρώπη, η τιμή του Wuling Xingguang θα ήταν μεταξύ 35.000 και 40.000 ευρώ. Για στοιχειώδη σύγκριση, το MG Mulan, γνωστό και ως MG 4, πωλείται στην Κίνα στα 139.800 γιουάν στην αντίστοιχη έκδοση Luxury 64 kWh που πωλείται στην Ευρώπη περί τις 36.000 ευρώ -αναμένουμε οσονούπω και την ελληνική τιμή με το επικείμενο λανσάρισμα της εταιρείας από τον Όμιλο Συγγελίδη στις 14/9. 

Η έκδοση plug-in hybrid του Wuling Xingguang είναι βαρύτερη, στα 1.695 κιλά και φορά 1.500άρη βενζινοκινητήρα 106 PS, ενισχυμένο από ηλεκτροκινητήρα άγνωστης ισχύος.

Εάν και όπως είπαμε έχει ελάχιστες πιθανότητες να έρθει στην Ευρώπη, θα μπορούσε να πωληθεί με τη μάρκα MG (ή Chevrolet;) σε άλλες χώρες όπως η Ινδία, η Ινδονησία ή η Λατινική Αμερική, όπως γίνεται ήδη για άλλα μοντέλα της φίρμας.

Φυσικά, σε αυτή την τιμή, δεν πρέπει να περιμένετε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Δεν θα υπάρχει εξαιρετικά εξελιγμένη ημί-αυτόνομη οδήγηση με το Lidar (αντ’ αυτού θα υπάρχει προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας και πολλαπλές κάμερες) και οι επιδόσεις θα είναι περιορισμένες.

Ο κινητήρας ανακοινώνεται στα 100 kW ή 136 PS που τροφοδοτείται από μια μπαταρία LFP, χωρίς να γίνεται οποιαδήποτε μνεία σχετικά με την αυτονομία του Wuling Xingguang των 1.600 κιλών.

Wuling Xingguang
Η έκδοση plug-in hybrid του Wuling Xingguang είναι βαρύτερη, στα 1.695 κιλά και φορά 1.500άρη βενζινοκινητήρα 106 PS, ενισχυμένο από ηλεκτροκινητήρα άγνωστης ισχύος.

Το εσωτερικό δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Wuling Xingguang θα επωφεληθεί από μεγάλες οθόνες και συνδεδεμένες υπηρεσίες, καθώς αυτό είναι ένα πρότυπο στην Κίνα, ανεξάρτητα από την τιμή.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube