node/34656

Herbert Diess, CEO VW Group: Το Beetle πέθανε!

Με τις ηλεκτρικές πλατφόρμες MEB, J1 και PPE, το VW Group σχεδιάζει να ανακόψει το διασκελισμό της Tesla στις ΗΠΑ. Και σε αυτή την εξίσωση, το Beetle δεν έχει θέση.

Η είδηση προέκυψε όταν οι συνάδελφοι από το Motor Trend ζήτησαν από το διευθύνοντα σύμβουλο του VW Group, Herbert Diess, να τους πει για το μέλλον του μοντέλου. Να θυμίσουμε ότι μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν φήμες για μια ηλεκτρική έκδοση του Beetle. O Diess λοιπόν ήταν ξεκάθαρος και δεν άφησε χώρο για υποθέσεις, δηλώνοντας ότι η Volkswagen δεν μπορεί να καλύψει την ιστορική γκάμα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα -«και δεν πρέπει», είπε. 

Βέβαια, η απάντηση αυτή προκαλεί έκπληξη, καθώς έρχεται σε αντίθεση με την επιστροφή του Microbus ως EV. Και η έκπληξη ενισχύεται τόσο από το ρετρό σχεδιασμό του επικείμενου I.D. Buzz. Αλλά και από την ύποπτη σιωπή του Diess για το I.D. Buggy, ευθεία αναφορά στο ορίτζιναλ μπάγκι του Meyers Manx που βασιζόταν στο… Beetle.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Diess δεν ήθελε να παραδεχτεί την ηλεκτρική ζέση που δείχνει η Volkswagen για τα crossover και ελαφρά επαγγελματικά. Η επόμενη γενιά της Macan, για παράδειγμα, έχει επιβεβαιωθεί ότι πάει φουλ EV. Η Panamera διατίθεται με υβριδική επαναφορτιζόμενη τεχνολογία και, προϊόντος το χρόνου, η Taycan θα βοηθήσει την Porsche μπει με τα τσαρούχια σε ηλεκτρική τροχιά.

Πριν το I.D. Buzz λανσαριστεί το 2022, το Transporter 6.1 θα αποκτήσει όχι μία, αλλά δύο ηλεκτρικές επιλογές. Είτε πρόκειται για την μπαταρία των 38,8 είτε 77,6kWh, το e-Transporter που έχει εξελίξει η Volkswagen από κοινού με την ABT θα αποδίδει 112 PS από τον ηλεκτροκινητήρα και θα έχει μέχρι 400 km αυτονομία.

Ο Diess είπε ακόμη στο Motor Trend ότι η εξέλιξη του Amarok με βάση το Ford Ranger θα πάει πολύ καλά, προσθέτοντας ότι το Μπλε Οβάλ ενδιαφέρεται για την πλατφόρμα MEB. «Οι συνομιλίες συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό», δήλωσε. Δεδομένου ότι η Volkswagen ξοδεύει δισεκατομμύρια για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, τα δολάρια των Αμερικανών θα βοηθήσουν τους Γερμανούς να αποκομίσουν κέρδος επί της MEB νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν.

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.