Herbert Diess, CEO VW Group: Το Beetle πέθανε!

Herbert Diess, CEO VW Group: Το Beetle πέθανε!

Με τις ηλεκτρικές πλατφόρμες MEB, J1 και PPE, το VW Group σχεδιάζει να ανακόψει το διασκελισμό της Tesla στις ΗΠΑ. Και σε αυτή την εξίσωση, το Beetle δεν έχει θέση.

Η είδηση προέκυψε όταν οι συνάδελφοι από το Motor Trend ζήτησαν από το διευθύνοντα σύμβουλο του VW Group, Herbert Diess, να τους πει για το μέλλον του μοντέλου. Να θυμίσουμε ότι μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν φήμες για μια ηλεκτρική έκδοση του Beetle. O Diess λοιπόν ήταν ξεκάθαρος και δεν άφησε χώρο για υποθέσεις, δηλώνοντας ότι η Volkswagen δεν μπορεί να καλύψει την ιστορική γκάμα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα -«και δεν πρέπει», είπε. 

Βέβαια, η απάντηση αυτή προκαλεί έκπληξη, καθώς έρχεται σε αντίθεση με την επιστροφή του Microbus ως EV. Και η έκπληξη ενισχύεται τόσο από το ρετρό σχεδιασμό του επικείμενου I.D. Buzz. Αλλά και από την ύποπτη σιωπή του Diess για το I.D. Buggy, ευθεία αναφορά στο ορίτζιναλ μπάγκι του Meyers Manx που βασιζόταν στο… Beetle.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Diess δεν ήθελε να παραδεχτεί την ηλεκτρική ζέση που δείχνει η Volkswagen για τα crossover και ελαφρά επαγγελματικά. Η επόμενη γενιά της Macan, για παράδειγμα, έχει επιβεβαιωθεί ότι πάει φουλ EV. Η Panamera διατίθεται με υβριδική επαναφορτιζόμενη τεχνολογία και, προϊόντος το χρόνου, η Taycan θα βοηθήσει την Porsche μπει με τα τσαρούχια σε ηλεκτρική τροχιά.

Πριν το I.D. Buzz λανσαριστεί το 2022, το Transporter 6.1 θα αποκτήσει όχι μία, αλλά δύο ηλεκτρικές επιλογές. Είτε πρόκειται για την μπαταρία των 38,8 είτε 77,6kWh, το e-Transporter που έχει εξελίξει η Volkswagen από κοινού με την ABT θα αποδίδει 112 PS από τον ηλεκτροκινητήρα και θα έχει μέχρι 400 km αυτονομία.

Ο Diess είπε ακόμη στο Motor Trend ότι η εξέλιξη του Amarok με βάση το Ford Ranger θα πάει πολύ καλά, προσθέτοντας ότι το Μπλε Οβάλ ενδιαφέρεται για την πλατφόρμα MEB. «Οι συνομιλίες συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό», δήλωσε. Δεδομένου ότι η Volkswagen ξοδεύει δισεκατομμύρια για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, τα δολάρια των Αμερικανών θα βοηθήσουν τους Γερμανούς να αποκομίσουν κέρδος επί της MEB νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube