Επτά αυτοκίνητα που θα θέλαμε να κάνουν comeback

Επτά αυτοκίνητα που θα θέλαμε να κάνουν comeback

Το σύγχρονο 500 και το Mini έχουν αποδείξει ότι το κοινό λατρεύει το ρετρό. Εμείς γιατί να αποτελούμε εξαίρεση; Αυτά είναι ορισμένα αυτοκίνητα που θα θέλαμε να δούμε να επιστρέφουν. Προσθέσετε τα δικά σας.

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση ότι η McLaren σκέφτεται την επιστροφή της θρυλικής 3θέσιας F1. Και αυτό μας έδωσε την αφορμή στους συναδέλφους του Autocar να επιλέξουν μερικά ακόμη αυτοκίνητα που θα θέλανε / θέλαμε να δούμε να επιστρέφουν.

Lancia Delta HF Integrale

Ανεξάρτητα από εκδόσεις, μια Integrale έχει πάντα θέση στο γκαράζ των ονείρων ενός petrolhead που σέβεται τον εαυτό του. Η σημερινή γκάμα μόνο θλίψη προκαλεί, παρόλα αυτά η μάρκα έχει πιστό και φανατικό κοινό.
Η FIAT συνεργάστηκε πέτυχημένα με την Mazda για να αναβιώσει το 124 Spider και το Abarth 124 Spider, πάνω στην πλατφόρμα του Mazda MX-5. Θα μπορούσαν λοιπόν να πάρουν το εξαιρετικό σασί του Mazda 3, η έκδοση MPS του οποίου δεν παράγεται πλέον, να ρίξουν κάτω από το καπό έναν δίλιτρο με καμιά 300αριά ίππους, τετρακίνηση και... έτοιμη η Deltona του μέλλοντος. Από σχεδίαση είναι βέβαιο ότι θα μας άφηναν με το στόμα ανοιχτό.

Lotus Esprit
Εμφανίστηκε το 1974 και μετά από τέσσερις γενιές, αποσύρθηκε το 2004. Παρά τα σοβαρά και διαχρονικά προβλήματα αξιοπιστίας, η κεντρομήχανη Esprit λατρέυτηκε από πολλούς για χίλιους δύο λόγους. Ως αυτοκίνητο του Bond στο «Η κατάσκοπος που με αγάπησε», αλλά κυρίως λόγω της εξαιρετικής οδικής συμπεριφοράς που συνδύαζε ουσία σε σχέση με το χρονόμετρο και απόλαυση λόγω της καθαρόαιμης αίσθησης. Η Lotus είχε προκαλέσει το ενδιαφέρον το 2010 όταν λέγονταν ότι θα την επαναφέρει για να ανταγωνιστεί την Ferrari 458. Αλλά τέσσερα χρόνια αργότερα ανακοίνωσε ότι το πλάνο δεν θα προχωρήσει.

Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε την Ferrari 458 Speciale [video]

Hummer H1
Το Hummer είναι πλέον κοινωνικά (στην Ελλάδα) και «οικολογικά» (σε όλο τον κόσμο) μη αποδεκτό. Αλλά δέκα χρόνια μετά την διακοπή της παραγωγής του, θα θέλαμε ίσως να δούμε κάτι με αυτόν τον ξεχωριστό σκληρό χαρακτήρα και έναν κινητήρα με κυψέλες υδρογόνου που θα έβγαζε από την εξάτμιση... αγιασμό και θα βούλωνε τα πράσινα στόματα. Δηλαδή, σκεφτείτε το. Προτιμάτε το ξενέρωτο Model X της Tesla ;

Ford Sierra RS Cosworth
Εδώ τα πράγματα σοβαρεύουν. Έχουν περάσει 25 χρόνια μετά την διακοπή της παραγωγής του Sierra RS Cosworth κι όμως το αυτοκίνητο παραμένει θρύλος. Μετά το Escort MkII, είναι ίσως το αυτοκίνητο στο οποίο βασίστηκε η σπορ εικόνα της Ford στην Ευρώπη περισσότερο από κάθε άλλο στην σύχρονη ιστορία της μάρκας. Έχει τον σεβασμό των παραδοσιακών λόγω της αγωνιστικής του κληρονομιάς, ενώ αγαπήθηκε στον κόσμο της βελτίωσης γιατί μπορούσε σχετικά εύκολα να φτάσει τα... 500 άλογα. Είναι μια ιστορία που αξίζει να συνεχιστεί.

Δείτε ακόμη: Δοκιμάζουμε το Ford Focus RS σε πίστα και δρόμο [video]

Maserati Birdcage

Η Maserati από την δεκαετία του ’70 και έπειτα έχει επικεντρωθεί στα πολυτελή κουπέ και κάμπριο με χαρακτήρα GT. Κατά τα άλλα, δίπλα στην Quattroporte η ιστορία της οποίας έχει βαθιές ρίζες, πρόσφατα προστέθηκε ένα δεύτερο σεντάν, η σύγχρονη Ghibli και ένα SUV.
Η Tipo 61 είναι αυτό που λέμε, καμία σχέση. Πήρε το όνομά της από το σύνθετο σωληνωτό χωροδικτύωμα που αποτελούσε το πλαίσιό της. Το οποίο έμοιαζε με κλουβί για πουλιά, όχι μόνο λόγω της πολύπλοκης δομής του αλλά και επειδή οι σωλήνες ήταν πολύ λεπτοί. Ήταν πραγματικά πρωτοποριακό για τα δεδομένα του 1959. Στην αρχή ήταν μάλιστα τόσο άκαμπτο που ράγιζε. Αναγκάστηκαν να το μαλακώσουν λίγο ώστε να έχει ένα βαθμό στρέψης που θα του έδινε πιο φιλική συμπεριφορά και θα αποφεύγονταν οι ρωγμές. Κατασκευάστηκαν μόλις 16.
Η Barchetta στις αρχές της δεκαετίας του ’90 πλησίαζε σε φιλοσοφία, ίσως και με την ευρύτερη έννοια θα μπορούσε κανείς να πει το ίδιο για την βασισμένη στην Ferrari Enzo, MC12.

BMW 507
Η 507 δεν έφερε τελικά στην BMW τα κέρδη που το εργοστάσιο περίμενε από αυτήν στα τέλη της δεκαετίας του ’50. Ήταν πολύ ακριβή για να πιάσει τους υψηλούς στόχους πωλήσεων που είχαν βάλει οι Βαυαροί. Τελικά κατασκευάστηκαν μόλις 252 κομμάτια. Αλλά ήταν πανέμορφη. Τόσο που ενέπνευσε δεκαετίες αργότερα, όχι τόσο την Ζ3 όσο κυρίως την Ζ4 και ακόμη πέρισσότερο την Ζ8. Ναι, θέλουμε ένα τόσο όμορφο πισωκίνητο roadster και δεν αμφιβάλουμε ότι η BMW μπορεί να του δώσει και τον ανάλογο οδηγικό χαρακτήρα. Φτιάξτε την τέλεια, τιμολογείστε την αναλόγως και σίγουρα θα βρεθούν μερικοί εκατομμυριούχοι στον κόσμο να την αγοράσουν ώστε ο θρυλικός κωδικός 507 να φέρει επιτέλους χρήμα στο ταμείο. Ποτέ δεν είναι αργά.

Bugatti Royale
Η Type 41, γνωστή ως Bugatti Royale, σχεδιάστηκε από τον ίδιο των Ettore Bugatti ως απάντηση σε ένα σχόλιο κάποιου αριστοκράτη που έκρινε αρνητικά τα αυτοκίνητά του σε σύγκριση με τις Rolls Royce. Σήμερα που η Bugatti με την Chiron έχει σπάσει κάθε ρεκόρ απόδοσης όντας το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου, είναι η ώρα για την μάρκα να κάνει κάτι ανάλογο, επαναπροσδιορίζοντας τον όρο «πολυτέλεια» σε τέσσερις τροχούς με ένα μεγάλο, σαγηνευτικό, τέλεια κατασκευασμένο, βαθιά αριστοκρατικό αυτοκίνητο, όπως η αυθεντική Royale. Τώρα, αν έχει και 1500 ίππους, ακόμη καλύτερα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube