Το Volkswagen Golf IX θα είναι 100% ηλεκτρικό

Το Volkswagen Golf IX θα είναι 100% ηλεκτρικό

Το μελλοντικό, 100% ηλεκτρικό Volkswagen Golf ΙΧ θα πάρει την θέση του ID.3 αλλά θα διατίθεται και σε εκδόσεις GTI και R.

Volkswagen Golf

To Volkswagen Golf αποτελεί αναμφισβήτητα το πιο εμβληματικό μοντέλο του Wolfsburg πίσω από τον Σκαραβαίο, και το όνομά του θα συνεχίσει να ζει στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

Ύστερα από την όγδοη γενιά, το γερμανικό χάτσμπακ, θα αντικατασταθεί από ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα είναι και το πρώτο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα SSP.

Το επόμενο Volkswagen Golf θα έχει 800βολτη αρχιτεκτονική και δυνατότητα φόρτισης από 10% έως 80% σε 12 λεπτά!

Volkswagen Golf GTI

Ενώ το VW ID.3 μοιάζει ως η ηλεκτρική επιλογή έναντι του Volkswagen Golf, φαίνεται πως θα αντικατασταθεί από το Golf ένατης γενεάς και έτσι η πλατφόρμα MEB σιγά σιγά θα εγκαταλειφθεί.

Βέβαια ο επικεφαλής της VW, Thomas Schäfer, πέρυσι τον Νοέμβριο ανέφερε, ότι όταν θα διατίθενται τα δύο μοντέλα, θα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό και δεν θα έχουν το ίδιο μέγεθος. Προσθέτοντας ότι, τα δύο μοντέλα θα μπορούν να συνυπάρξουν χωρίς πρόβλημα στην ευρύτερη γκάμα της μάρκας. Προφανώς, η μέτρια εμπορική πορεία του ID.3 έχει αλλάξει αυτή την άποψη της Volkswagen.

Το Volkswagen Golf της επόμενης γενιάς λοιπόν, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα δεύτερης γενιάς των Volkswagen BEV θα είναι ένα από τα πιο τεχνολογικά εξελιγμένα χάτσμπακ στην αγορά.

Volkswagen Golf GTI

Η πλατφόρμα SSP όπως έχουμε αναφέρει θα αργήσει να βγει στην αγορά εξαιτίας ζητημάτων λογισμικού. Οπότε η αναμενόμενη ημερομηνία για το μελλοντικό Volkswagen Golf θα είναι το 2028. Που σημαίνει ότι το τωρινό μοντέλο θα έχει κλείσει αισίως τα οκτώ μπορεί και τα εννιά χρόνια, μιας και λανσαρίστηκε το 2019. Βέβαια, την πλατφόρμα SSP μπορεί να τη δούμε και νωρίτερα σε πιο ακριβά μοντέλα, όπως Audi και Porsche.

Χάρη στην 800βολτη αρχιτεκτονική της και νέες μπαταρίες από τη Volkswagen, τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται σε αυτή την πλατφόρμα θα μπορούν να φορτίζουν από το 10% έως το 80% σε 12 λεπτά. Η νέα αυτή πλατφόρμα θα υποστηρίζει επίσης αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4, περιλαμβανομένων και άλλων δυνατοτήτων.

Volkswagen Golf, VW Polo

Αυτό όμως που μπορεί να δελεάσει πιθανούς αγοραστές είναι το γεγονός πως η τιμή του θα είναι πιο κοντά στο τωρινό Golf όγδοης γενιάς παρά στο ηλεκτρικό ID.3, καθώς η αρχιτεκτονική του νέου μοντέλου θα σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη το κόστος.

Ακόμα, αυτό που μπορεί να θέλξει τους φαν του μοντέλου είναι το γεγονός ότι αυτή η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα της Audi και της Porsche, που σημαίνει ότι το νέο μοντέλο θα είναι πιο στημένο, πιο σπορ, αλλά και πιο γρήγορο. Αυτό βασίζεται και σε αναφορές του επικεφαλής της Volkswagen, Thomas Schäfer, που ανέφερε πως το τωρινό διακριτικό «GTX» είναι σημάδι πως η εταιρία βαδίζει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον, ένα μέλλον που συμπεριλαμβάνει όμως και μοντέλα GTI και R .

«Χρειάζονται μοντέλα που να είναι συναρπαστικά. Το R είναι το συναρπαστικό μας μέρος. Έχουμε ξοδέψει πολύ χρόνο και χρήμα στη μάρκα και αυτό δεν πρόκειται να το παρατήσουμε», ανέφερε ο Schäfer. «Αλλά θα το ονομάσουμε R, μόνο αν είναι R σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, σε ό,τι αφορά την τετρακίνηση.»

Volkswagen Golf

Αυτό σημαίνει ότι το διακριτικό «GTX» θα εξαφανιστεί και θα αντικατασταθεί από τα GTI και R, οι οποίες θα προσαρμοστούν ανάλογα στο ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας. Όπως και με τα αντίστοιχα μοντέλα με μοτέρ εσωτερικής καύσης, η σήμανση «GTI» θα χρησιμοποιηθεί για τα δικίνητα μοντέλα, ενώ η σήμανση «R» για τα τετρακίνητα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube