Ο δεκάλογος του νέου Volkswagen Golf

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την όγδοη γενιά του γερμανικού χάτσκμπακ.

Αμέσως μετά από την παγκόσμια πρεμιέρα του, το Volkswagen Golf VIII συγκέντρωσε όλους τους προβολείς επάνω του, και όχι αδίκως, καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο που φιγουράρει διαχρονικά στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας C-Segment. Δεν είναι τυχαίο το ότι περισσότερες από 35 εκατομμύρια μονάδες Golf έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους από το 1974 μέχρι σήμερα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Volkswagen Golf VIII [video]

Στην όγδοη γενιά του, το Golf είναι καλύτερο από ποτέ, έτοιμο για να αντιμετωπίσει τον ισχυρό ανταγωνισμό, όχι μόνο των υπόλοιπων μοντέλων της κατηγορίας, αλλά και των SUV που έχουν κατακλύσει την αγορά. Ας δούμε λοιπόν τα δέκα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του νέου Golf το οποίο αναμένεται στην αγορά από τις αρχές του 2020.

1. Innovision Cockpit

Golf

Το σημαντικότερο στοιχείο που εισάγει η νέα γενιά Golf είναι αναμφίβολα το Innovision Cockpit που περιλαμβάνει ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" και μια οθόνη αφής 10" (8,25" στη βασική έκδοση) για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, Το τελευταίο υποστηρίζει τις online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus για streaming μουσικής και ιντερνετικό ραδιόφωνο, ενσωματώνει την ψηφιακή βοηθό Alexa που υπακούει σε φωνητικές εντολές ενώ θα έχει και τη δυνατότητα αναβαθμίσεων (We Upgrade).

2. Η πληρέστερη γκάμα κινητήρων

Golf

Η Volkswagen επέλεξε να δώσει μεγάλη ποικιλία στα διαθέσιμα συστήματα κίνησης του νέου Golf τα οποία θα προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση έως και 17% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Η γκάμα περιλαμβάνει τους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI (90 PS και 110 PS) και 1.5 TSI (130 PS και 150 PS), το νέο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI (115 PS και 150 PS), τον 1.5 TGI φυσικού αερίου CNG/βενζίνη, τις ήπια υβριδικές εκδόσεις eTSI, τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά eHybrid (204 PS και 245 PS) και τις εκδόσεις επιδόσεων με τον 2.0 TSI απόδοσης έως 300 PS.

3. Πέντε υβριδικές εκδόσεις

Golf

Το νέο Golf είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που θα έχει πέντε διαφορετικές υβριδικές εκδόσεις στη γκάμα του. Από πλευράς ήπιων υβριδικών eTSI, το σύστημα 48V με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων συνδυάζονται με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI (110 PS) ή με τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI (130 PS και 150 PS). Επιπλέον, τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά eHybrid διαθέτουν μπαταρία λιθίου 13 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία της τάξεως των 60 km, ηλεκτρικό μοτέρ, αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων και τον 1.4 TSI (συνδυαστική απόδοση 204 PS ή 245 PS στην έκδοση GTE)

4. IQ.LIGHT LED matrix 

Golf

Η τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων IQ.LIGHT LED matrix που εξοπλίζει τα μεγαλύτερα Touareg και Passat, είναι πλέον προαιρετικά διαθέσιμη και στο νέο Golf, προσφέροντας καλύτερη φωτεινότητα και μεγαλύτερη ασφάλεια στο σκοτάδι. Κάθε φανάρι διαθέτει 22 ξεχωριστά στοιχεία LED τα οποία μπορούν να λειτουργούν σε 10 διαφορετικούς σχηματισμούς. Επιπλέον, τα φλας είναι κυλιόμενα έτσι ώστε να τραβούν την προσοχή των υπόλοιπων οδηγών.

5. Μεγαλύτερο μεταξόνιο

Golf

Το νέο Golf βασίζεται στην τελευταία εξέλιξη της σπονδυλωτής πλατφόρμας MQB του Volkswagen Group και φέρει αυξημένο μεταξόνιο 2.636 mm (+16 mm) το οποίο λογικά θα έχει και θετικό αντίκτυπο στους χώρους σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Αντίστοιχα, το μεγαλύτερο μήκος των 4.284 mm (+26 mm), το σταθερό πλάτος των 1.789 mm και το μικρότερο ύψος ύψος των 1.456 mm (-36 mm) βελτιώνουν τις αναλογίες του γερμανικού χάτσμπακ. Λόγω του αεροδυναμικού σχεδιασμού, ο συντελεστής οπισθέλκουσας διαμορφώνεται στο Cd 0,275 .

6. Σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Travel Assist

Golf

Τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της τεχνολογίας των νέων μοντέλων και το νέο Golf δεν θα μπορούσε παρά να ξεχωρίζει και σε αυτό τον τομέα. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα Travel Assist (συνδυασμός ενεργού cruise control με σύστημα διατήρησης λωρίδας) που πρωτοείδαμε στο ανανεωμένο Passat, υποστηρίζει ημιαυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο επεμβαίνοντας όποτε χρειαστεί στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, σε ταχύτητες μέχρι και 210 km/h. Έτσι, ο οδηγός μπορεί να καλύψει πιο ξεκούραστα μεγάλες αποστάσεις με περισσότερη ασφάλεια.

7. Κλειδί

Golf

Όσοι ιδιοκτήτες του Golf έχουν συμβατό smartphone, θα μπορούν να χρησιμοποιούν το κινητό τους ως κλειδί. Η διαδικασία είναι αρκετά απλή - αφού ο χρήστης δημιουργήσει την απαραίτητη σύνδεση μεταξύ της συσκευής του και του αυτοκινήτου, μπορεί να κλειδώνει ή να ξεκλειδώνει τις πόρτες φέρνοντας το smartphone του κοντά στις χειρολαβές. Με αυτή τη λειτουργία ο ιδιοκτήτης μπορεί επίσης να δίνει πρόσβαση στο αυτοκίνητο και σε άλλους χρήστες (πχ στα smartphones των μελών της οικογένειας του).

8. Λεβιές του κιβωτίου DSG

Golf

Ο λεβιές για το αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων είναι αρκετά μικρότερος από ότι έχουμε συνηθίσει, πλησιάζοντας περισσότερο σε μέγεθος διακόπτη. Με αυτό τον τρόπο, η κεντρική κονσόλα μπορεί πλέον να φιλοξενεί θήκη για μικροαντικείμενα, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο και το πλήκτρο Auto-Hold, στον ίδιο χώρο που θα καταλάμβανε ένας συμβατικού μεγέθους επιλογέας.

9. Κλιματισμός τριών ζωνών

Golf

Ο αυτόματος κλιματισμός τριών ζωνών, ένα στοιχείο που συνηθίζαμε να βλέπουμε σε πολυτελή αυτοκίνητα, ανήκει πλέον στον εξοπλισμό των πλουσιότερων εκδόσεων του νέου Golf. Αυτό σημαίνει πως εκτός από τον οδηγό και τον συνοδηγό, τώρα και οι πίσω επιβάτες μπορούν να επιλέγουν τη θερμοκρασία της αρεσκείας τους από τους ειδικούς αεραγωγούς. Επιπλέον, το σύστημα Air Care Climatronic έχει λειτουργία Smart Climate η οποία προσφέρει επιλογές όπως "καθαρός αέρας" ή "ζεστές παλάμες" στους επιβάτες.

10. Σύστημα Car2X

Golf

Η τεχνολογία Car2X που κάνει την εμφάνισή της στο νέο Golf, σύντομα θα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων της Volkswagen. Χάρη σε αυτήν, το Golf μπορεί να μοιράζεται δεδομένα με άλλα αυτοκίνητα σε ακτίνα 800 μέτρων τα οποία συνδυάζει με πληροφορίες από την οδική σήμανση προειδοποιώντας έγκαιρα τον οδηγό για πιθανά επικίνδυνες καταστάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Volkswagen: Τα μυστικά της παραγωγής του νέου Golf