Πυραυλοκίνητο SUV 1.000 PS ετοιμάζει η Mercedes-AMG

Πυραυλοκίνητο SUV 1.000 PS ετοιμάζει η Mercedes-AMG

H Mercedes-AMG έχει αρχίσει να κατασκευάζει ένα πανίσχυρο SUV 1.000 ίππων, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα AMG.EA της εταιρείας.

Mercedes GLE 63 AMG

Η Mercedes-AMG ετοιμάζει SUV επιδόσεων, με σκοπό να ανταγωνιστεί τη BMW XM, τη Lotus Eletre και την επερχόμενη K1 της Porsche.

Το νέο SUV, όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα του Autocar δεν θα βασίζεται σε άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Αντίθετα, αναπτύσσεται εξ ολοκλήρου από τη Mercedes-AMG και θα αποτελεί μια εντελώς εξατομικευμένη πρόταση με το δικό του ξεχωριστό στυλ. Από πλευρά τοποθέτησης, ωστόσο, αναμένεται να είναι ο φυσικός διάδοχος της σημερινής Mercedes-AMG GLE 63.

Η παραγωγή του SUV της Mercedes-AMG σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο παραγωγής της Mercedes-Benz στο Sindelfingen της Γερμανίας

Mercedes-AMG SUV concept

Βάσει του ρεπορτάζ που επικαλείται πηγές κοντά στην εταιρεία, το πρώτο SUV του τμήματος επιδόσεων της Mercedes-Benz θα είναι παρόμοιο σε μήκος με το Vision AMG concept, στα 5,1 m, τη στιγμή που το μεταξόνιο θα προσεγγίζει ή και θα ξεπερνά τα 3 m. Κάτι που όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό συνεπάγεται χώρους… γηπέδου! Δεν θα μπορούσε βέβαια να κάνει και αλλιώς, μιας και η BMW XM έχει αντίστοιχο μήκος και μεταξόνιο (5,11 m και 3,1 m αντίστοιχα).

Μεταξύ των βασικών χαρακτηριστικών του νέου μοντέλου είναι η ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V, οι πατενταρισμένοι ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής και μια ειδικά ανεπτυγμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος MB.OS της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που εσωτερικά είναι γνωστό ως AMG.OS.

Το πολυτελές νέο SUV επιδόσεων θα είναι το δεύτερο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα AMG.EA της εταιρείας, μετά τη δεύτερη γενιά GT 4-Door Coupé – έναν κομψό νέο σεντάν αντίπαλο της Porsche Taycan που πρόκειται να λανσαριστεί το 2025.

Mercedes-AMG EV

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της Mercedes Markus Schäfer δήλωσε ότι η νέα αρχιτεκτονική «είναι μια τεχνολογική πρωτοπορία, η οποία θα πρωτοστατήσει σε πολλές νέες καινοτομίες. Η ιδέα κίνησης AMG.EA βασίζεται στην τεχνολογία κινητήρα αξονικής ροής, η οποία προσφέρει έναν δυναμικό και σταθερό συνδυασμό πυκνότητας ισχύος, μεγέθους και βάρους. Επιπλέον, η καινοτόμος μονάδα ισχύος λειτουργεί σε συνδυασμό με μια νέα μπαταρία υψηλής τάσης και υψηλής απόδοσης». Η δομή AMG.EA μοιράζεται στοιχεία με την πλατφόρμα MB.EA που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί από μοντέλα του κατασκευαστή από τη Στουτγάρδη.

Η αρχιτεκτονική AMG.EA έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί προηγμένους ηλεκτρικούς κινητήρες από τη Yasa – την εταιρεία με έδρα το Oxfordshire που αγόρασε η Mercedes-AMG το 2021. Οι πατενταρισμένοι κινητήρες σε σχήμα δίσκου της Yasa, που θα παραχθούν σε ευρεία κλίμακα για πρώτη φορά στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Βερολίνο, με τους ανθρώπους της εταιρείας να ισχυρίζονται ότι προσφέρουν σημαντικά υψηλότερη ισχύ και πυκνότητα ροπής από τους πιο συμβατικούς σύγχρονους ηλεκτρικούς κινητήρες που χρησιμοποιούνται στις υπάρχουσες Mercedes-Benz.

Αν και προσώρας δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες, οι άνθρωποι της φίρμας διατείνονται πως  η εν λόγω πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει μια ποικιλία διαφορετικών διατάξεων ηλεκτροκινητήρων, με κίνηση είτε στους δύο είτε σε όλους τους τροχούς.

Η ανάρτηση για το νέο μοντέλο AMG βασίζεται στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται από το σύστημα Active Ride Control που εισάγεται στη δεύτερη γενιά Mercedes-AMG GT Coupé. Υπό αυτό το set-up, μεμονωμένες αντλίες ελέγχουν κάθε τροχό για να παρέχουν ακόμα καλύτερη πρόσφυση, σε συνδυασμό πάντα με την τετραδιεύθυνση.

Yasa

Η παραγωγή σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο παραγωγής της Mercedes-Benz στο Sindelfingen της Γερμανίας. Πηγές από το εργοστάσιο αναφέρουν ότι ήδη γίνονται προετοιμασίες για την υποδοχή δύο νέων ηλεκτρικών μοντέλων AMG, τα οποία θα παράγονται στην ίδια γραμμή. Τα δύο μοντέλα που βασίζονται στην AMG.EA θα χρησιμεύσουν ως ναυαρχίδες για μια διευρυνόμενη οικογένεια σπορ EV της AMG.

Το 2025, το Affalterbach θα λανσάρει μια σπορ, ηλεκτρική έκδοση της τρίτης γενιάς CLA, βασισμένη στη νέα πλατφόρμα MMA που θα μπορεί να φιλοξενήσει τόσο θερμικά όσο και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube