Με 918 «ηλεκτρικούς» ίππους η Lotus Eletre

Με 918 «ηλεκτρικούς» ίππους η Lotus Eletre

Η Lotus αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Eletre, με την κορυφαία έκδοση του πρώτου της SUV να φτάνει τους 918 PS και να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,95".

Lotus Eletre

Τον περασμένο Μάρτιο η Lotus παρουσίασε την Eletre, το πρώτο της ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής, το πρώτο της μοντέλο με πίσω πόρτες αλλά και το πρώτο της SUV. Πολλές πρωτιές που μάλλον δεν συμβαδίζουν με το ρητό του Colin Chapman «Simplify, then add lightness», το οποίο είχε υιοθετήσει μέχρι στιγμής σε όλες της δημιουργίες της η βρετανική μάρκα.

Οι καιροί αλλάζουν και περίπου μισό χρόνο μετά την παρουσίαση της Eletre, έφτασε η στιγμή για τη Lotus να δώσει στη δημοσιότητα και τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου μοντέλου της, το οποίο θα κλιθεί να ανταγωνιστεί εξίσου ξεχωριστά SUV όπως η Lamborghini Urus και η Aston Martin DBX.

Η Eletre λοιπόν έχει μήκος 5.103 mm, ύψος 1.630 mm και πλάτος 2.135 mm, ενώ βασίζεται στην ολοκαίνουργια ηλεκτρική πλατφόρμα της Lotus, Electric Premium Architecture (EPA). 

Lotus Eletre

Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις εκδόσεις. Οι πρώτες δύο, η Eletre και η Eletre S, κινούνται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 612 PS και 710 Nm ροπής, ολοκληρώνοντας το σπριντ για τα 100 km/h από στάση σε 4,5", με την τελική να φτάνει τα 258 km/h. Tα μοτέρ συνεργάζονται με μια μπαταρία χωρητικότητας 112 kWh που προσφέρει αυτονομία 600 km. 

Η κορυφαία έκδοση Eletre R, χρησιμοποιεί και αυτή δύο ηλεκτρικά μοτέρ με την συνολική ισχύ τους όμως να αγγίζει τους 918 PS και τα 985 Νm ροπής. Τα 100 km/h έρχονται από στάση μέσα σε μόλις 2,95" και η τελική ταχύτητα είναι 265 km/h. Το σύνολο χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία χωρητικότητας 112 kWh και το εργοστάσιο υπόσχεται για την Eletre R αυτονομία 490 km.

Με τη μέγιστη ισχύ φόρτισης της μπαταρίας των 420 kW, η Eletre μπορεί να φορτίσει από το 10% στο 80% σε μόλις 20'. Να σημειώσουμε ότι η Lotus δεν έδωσε στη δημοσιότητα το βάρος της Eletre.

Lotus Eletre

Όλες οι εκδόσεις της Eletre εξοπλίζονται με αερανάρτηση, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, ενεργό σύστημα ρύθμισης του ύψους από το έδαφος και torque vectoring, ενώ οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης.

H νέα Lotus Eletre θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Geely στη Wuhan της Κίνας και οι παραδόσεις της θα ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube