Παράνομο λογισμικό στους κινητήρες της Mercedes-Benz;

Παράνομο λογισμικό στους κινητήρες της Mercedes-Benz;

Η Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών, θέτει θέμα χρήσης παράνομου λογισμικού στους κινητήρες της Mercedes-Benz.

Mercedes

Η Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών (KBA), θέτει θέμα χρήσης παράνομου λογισμικού στους κινητήρες της Mercedes-Benz.

Οι κυβερνητικές υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να ελέγχουν εξονυχιστικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες στον απόηχο του σκανδάλου Dieselgate το 2015. Τελευταία εταιρεία που ερευνάται είναι η Mercedes-Benz.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ομοσπονδιακή Αρχή θέτει την Mercedes υπό επιτήρηση

Mercedes

H εταιρεία με έδρα τη Στουτγκάρδη βρέθηκε στο στόχαστρο της υπηρεσίας νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι, κατηγορούμενη ότι χρησιμοποίησε συσκευές καταστροφής για να παρακάμψει τα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών Euro 6.

Το σημείωμα, με ημερομηνία 7 Ιουλίου 2023, περιγράφει λεπτομερώς τρεις συσκευές που βασίζονται σε λογισμικό που βρέθηκαν στον κινητήρα ντίζελ OM642 (V6) που χρησιμοποιείται στη Mercedes-Benz E350 BlueTec. Δύο από τις συσκευές άλλαξαν τη λειτουργία του κινητήρα με βάση ορισμένες παραμέτρους θερμοκρασίας. Η υπηρεσία μετέφερε στην αυτοκινητοβιομηχανία μέσω του επίσημου εγγράφου ότι έπρεπε να διορθώσει τα προβλήματα, διαφορετικά θα προχωρούσε σε ανάκληση των μοντέλων με τον εν λόγω κινητήρα.

Η γερμανική περιβαλλοντική ομάδα προστασίας των καταναλωτών Deutsche Umwelthilfe (DUH) δημοσίευσε την επιστολή που διέρρευσε (από ανώνυμη όπως αναφέρει πηγή) την Παρασκευή. Η Mercedes, η οποία συνεργάζεται με την υπηρεσία, δήλωσε σε δημοσιογραφικούς κύκλους πως πιστεύει ότι έχει ήδη αναπτύξει τις κατάλληλες ενημερώσεις λογισμικού που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.

Mercedes

Ο πρόσθετος έλεγχος έφτασε αφού το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε τον Ιούλιο του 2022 ότι οι συσκευές που βασίστηκαν στο λογισμικό ήταν παράνομες. Η υπηρεσία είχε δώσει στην εταιρεία προθεσμία έως τις 27 Ιουλίου για να συμμορφωθεί με τους νόμιμους κανόνες. Σύμφωνα πάντως με το Reuters, η Mercedes-Benz κατόρθωσε να πάρει παράταση.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Deutsche Umwelthilfe εξετάζει εξονυχιστικά τη Mercedes. Τον Νοέμβριο του 2021, ο οργανισμός εξέδωσε μια δημόσια έκθεση, υποστηρίζοντας ότι εταιρεία χρησιμοποίησε οκτώ συσκευές παραποίησης ρύπων στα μοντέλα E-Class που είναι εξοπλισμένα με τον κινητήρα ντίζελ  που είναι συμβατός με τα πρωτόκολλα Euro 6. Ο DUH έκρινε τις συσκευές παράνομες. Σύμφωνα με την έκθεση, οι συσκευές μείωσαν την ποσότητα του AdBlue που εγχέεται για την εξουδετέρωση των επιβλαβών οξειδίων του αζώτου.

Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις με μεγάλο ενδιαφέρον.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube