Holden Commodore SS
node/38179

Η GM βάζει τίτλους τέλους στη Holden

Η GM ανακοίνωσε το τέλος της Holden, μιας αυστραλιανής μάρκας που δημιουργήθηκε πριν από 164 χρόνια. Η Holden προστίθεται στον μακρύ κατάλογο με φίρμες που δολοφόνησε ο αμερικανικός όμιλος.

Ο αμερικανικός όμιλος General Motors μόλις ανακοίνωσε τον θάνατο της Holden, η οποία δραστηριοποιείτο στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία, με σχεδιασμό, μηχανολογική μελέτη και πωλήσεις. Δραστηριότητες που θα πρέπει να τερματιστούν μέχρι το 2021.

Η GM δικαιολογεί αυτή τη στάση της, επικαλούμενη την ανάγκη μιας πολύ σημαντικής επένδυσης για την επανεκκίνηση της φίρμας. Κάτι που με την πτώση των πωλήσεων της Holden, σύμφωνα με την GM, δεν θα μπορούσε να αποβεί κερδοφόρα. Ο Julian Blisset, αντιπρόεδρος διεθνών δραστηριοτήτων της GM, δήλωσε: «Με τις συγχωνεύσεις να εξελίσσονται σε διεθνές επίπεδο στην αυτοκινητοβιομηχανία, γίνεται όλο και πιο δύσκολο για εμάς να υποστηρίξουμε ένα εμπορικό σήμα και μια εταιρεία που δραστηριοποιείται μόνο σε δύο αγορές». Στα μείον πρέπει να συγκαταλεγεί και η ιδιαιτερότητα της δεξιοτίμονης διάταξης στα μοντέλα που πρόκειται να εισαχθούν.

Η Holden γεννήθηκε το 1856 και κατασκεύασε το πρώτο αυτοκίνητό της το 1908, ενώ στη συνέχεια εξαγοράστηκε από την General Motors το 1931. Το πιο εμβληματικό μοντέλο της φίρμας ήταν το Commodore, μια μπερλίνα που δημιουργήθηκε στην Αυστραλία. Και ήταν μάλιστα αυτό το μοντέλο που γέννησε το εκπληκτικό pick-up Ute, θρυλικό για τη σπορ έκδοση VXR.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το 1948 αποκαλύπτεται το Holden FX, το πρώτο αμιγώς αυστραλέζικο αυτοκίνητο

Ένα μεγάλο σημείο καμπής στην ιστορία της Holden ήταν ο Οκτώβριος του 2017, με τη διακοπή της κατασκευής του Commodore στην Αυστραλία. Ήταν ουσιαστικά το τέλος της αυτοκινητοβιομηχανίας στη μεγάλη αυτή χώρα της Ωκεανίας. Από τότε, το Commodore έγινε ένα εισαγόμενο Insignia, με την γκάμα της Holden να συντίθεται από μοντέλα Opel και Chevrolet.

Συνεπώς, η Holden προστίθεται κι αυτή στον μακρύ κατάλογο των εμπορικών σημάτων που καρατόμησε η General Motors. Να θυμίσουμε ότι ο αμερικανικός όμιλος θανάτωσε την Oldsmobile το 2004 και τις Saturn και Pontiac το 2010, σχεδόν εξάλειψε την Daewoo, αντικαθιστώντας την με τη Chevrolet και οδήγησε στη χρεοκοπία τη SAAB το 2011. Πέταξε την Opel σαν στυμμένη λεμονόκουπα το 2017, ύστερα από 20 χρόνια αρνητικών αποτελεσμάτων, και τώρα κόβει και τη Holden… Aν δεν είναι η General Motors, ο μεγαλύτερος νεκροθάφτης της αυτοκινητοβιομηχανίας, τότε ποιος είναι;

node/39955

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

Η Toyota κυριάρχησε στην κατηγορία LMP1 συνεχίζοντας τη δυναστεία που ξεκίνησε το 2018.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

H Toyota Gazoo Racing κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στους αγώνες αντοχής.

Το Toyota TS050 Hybrid #8 είδε πρώτο την καρέ σημαία, με οδηγούς τους Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley. Η ίδια ομάδα με τον Fernando Alonso στη θέση του Brendon Hartley είχε κερδίσει και τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ το νέο μέλος της είχε κερδίσει με την Porsche το 2017.

Στη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης και της κατηγορίας LMP1 ήρθε το αυτοκίνητο #1 της ομάδας Rebelion που οδηγούσαν οι Gustavo Menezes και Bruno Senna. Πίσω του είχαμε ακόμα ένα Toyota #7 το οποίο είχε την pole position και προηγούνταν για μεγάλο μέρος του αγώνα μέχρι να εμφανίσει πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Στην τέταρτη θέση ακολουθούσε το έταιρο Rebellion #3.

Στην κατηγορία LMP2 την πρώτη θέση μετά από δυνατή μάχη κατέκτησε το Oreca #22 με οδηγούς τους Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson που ξεκίνησε από την pole position.

Aston Martin Le Mans

Τέλος, στην κατηγορία GTE Pro η Aston Martin κυριάρχησε της Ferrari. Την πρώτη θέση στην κατηγορία και την 20η θέση γενικής κατέκτησε η Aston Martin Vantage AMR #97 με οδηγούς τους Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell. Δεύτερη ήρθε η Ferrari 488 GTE EVO #51 των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra ενώ στην τρίτη θέση είχαμε μια ακόμη Aston Martin #95 των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Το φετινό Le Mans ήταν διαφορετικό από τα άλλα καθώς λόγω κορονοιού δεν είχε θεατές (ενδεικτικά τον αγώνα του 2019 παρακολούθησαν από κοντά 252.500 θεατές) ενώ πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο αντί για Ιούνιο.

node/39954

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Ένα εφταθέσιο pick-up για ταξίδια με ολόκληρη την οικογένεια στους αχανείς αυτοκινητόδρομους των Ηνωμένων Πολιτειών.

Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε γράψει για περίεργες μετατροπές οχημάτων, όμως σήμερα έχουμε για εσάς κάτι διαφορετικό καθώς αυτό το όχημα είναι σχεδιασμένο για να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.

Ο λόγος για ένα εφταθέσιο και εφτάπορτο pick-up στο Colorado των ΗΠΑ το οποίο πωλείται έναντι $32.000 (27.000).

Το όχημα βασίζεται σε ένα Chevrolet 3500 (2002) το οποίο έχει επιμηκυνθεί από την εταιρεία Krusty. Ως αποτέλεσμα, το pick-up έχει τέσσερις πόρτες απο τη μία πλευρά και τρεις από την άλλη, διευκολύνοντας την πρόσβαση στην ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Εκεί υπάρχουν επτά θέσεις σε διάταξη 2+2+3, άπλετος χώρος για τα πόδια και στις τρεις σειρές αλλά και δύο οθόνες 17,3" στην οροφή που προβάλλουν DVD.

pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας Duramax V8 6,6 λίτρων της General Motors που έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις για να ανταποκριθεί στο βάρος του οχήματος αλλά και στη ρυμούλκηση τρέιλερ. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες ο ιδιοκτήτης Kurt Barnhart συνήθιζε να έχει μαζί του και ένα τεράστιο τροχόσπιτο, αυξάνοντας το συνολικό μήκος του οχήματος σε επίπεδα που θυμίζουν νταλίκα! Σημαντικές τροποποιήσεις έχουμε και στη χαμηλωμένη ανάρτησ με αμορτισέρ της Bilstein εμπρός και αερανάρτηση πίσω με αυτο-ρυθμιζόμενο ύψος.

Επιπλέον, στην καρότσα μπορεί να προστεθεί και ένα επιπλέον ντεπόζιτο καθώς οι ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο είναι ιδιαίτερα αυξημένες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το pick-up έχει καρότσα 4,9 μέτρων! [video]

Δεν ξέρουμε πώς σας φαίνεται η ιδέα ενός εφταθέσιου pick-up, όμως η αλήθεια είναι πως ένα όχημα αυτού του μεγέθους δύσκολα θα μπορούσε να χωρέσει σε κάποια ευρωπαική πόλη. Βέβαια στην Άγρια Δύση δεν υπάρχει έλλειψη χώρου, οπότε δεν φανταζόμαστε πως ο νέος ιδιοκτήτης θα δυσκολευτεί με το πάρκινγκ - ειδικά αν ζει σε φάρμα.

[Πηγή: Kurt Barnhart μέσω TheDrive.com]