node/37523

Τίτλοι τέλους για το Holden Commodore μετά από 42 χρόνια

Η κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων και το γεγονός πως η σημερινή γενιά δεν παράγεται από την GM οδήγησαν στην κατάργηση του μοντέλου από τη γκάμα της Holden.

Η Holden ανακοίνωσε την κατάργηση των μοντέλων Commodore και Astra από τη γκάμα της μετά από το 2020, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της στα SUV και τα pick-up τα οποία αφορούν το 76% των πωλήσεων της. Παράλληλα, ο CEO της εταιρείας, Dave Buttner ανακοίνωσε την παραίτησή του μετά από 16 μήνες σε αυτή τη θέση.

Το Commodore είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα στην Αυστραλίας με παρουσία 41 χρόνων στην αγορά. Η παραγωγή του γινόταν στο εργοστάσιο της Holden στην Αυστραλία από το 1978 μέχρι το 2017, πράγμα που ενίσχυε την αγάπη των Αυστραλών για το τοπικό τους προϊόν. Η απόφαση της Holden να χρησιμοποιήσει το Opel Insignia ως βάση για τη σημερινή πέμπτη γενιά του Commodore ήταν το κομβικό σημείο που οδήγησε σε κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων, κάτι που ενισχύθηκε και από την πτωτική τάση της κατηγορίας των σεντάν γενικότερα.

Ενδεικτικά, το 1998 η Holden πούλησε 94.642 Commodore ενώ για το 2019 που θα είναι και η τελευταία χρονιά διάθεσής του, οι προβλεπόμενες πωλήσεις φτάνουν τις 8.700 μονάδες.

Commodore

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Ανανεωμένο Opel Insignia

Ένα ακόμα σοβαρό πρόβλημα που είχε να αντιμετωπίσει η αυστραλέζικη εταιρεία ήταν ότι λόγω εξαγοράς της Opel από το Groupe PSA, τα αδελφά μοντέλα Opel Insignia / Buick Regal / Holden Commodore δεν παράγονται πλέον από τη μητρική της, την αμερικανική General Motors, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να πληρώνει δικαιώματα για κάθε μοντέλο που παραλαμβάνει.

Η γκάμα της Holden αποτελείται πλέον από τα SUV Trax, Equinox, Acadia και Trailblazer, και το pick-up Colorado. Επίσης θα συνεχίσει η διάθεση των Commodore και Astra ΜΥ 2019 μαζί με το ανανεωμένο Commodore ΜΥ 2020. Επιπλέον, στα σχέδια της Hodlen είναι η διάθεση της Chevrolet C8 Corvette από τα τέλη του 2020 ή τις αρχές του 2021.

Πηγή: Caradvice.com.au

node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.

node/40257

H Porsche διαφημίζεται στο ψηλότερο κτίριο του κόσμου [video]

Πάνω από 1.000.000 φώτα LED για να διαφημιστεί η Porsche Taycan. 

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Porsche διαφημίζεται στο ψηλότερο κτίριο του κόσμου [video]

To Burj Khalifa είναι το υψηλότερο κτίριο του κόσμου με ύψος 828 μέτρα και το πιο εμβληματικό ίσως σημείο του Ντουμπάι. 
Αυτό ακριβώς το κτίριο επέλεξε η Porsche για να διαφημίσει την ηλεκτρική Taycan και το αποτέλεσμα ήταν όντως άκρως εντυπωσιακό. 

porsc

Χρειάστηκαν περισσότερα από 1.000.000 φώτα LED για να μετατρέψουν την 33.000 τετραγωνικών μέτρων επιφάνεια του Burj Khalifa σε μια τεράστια οθόνη που σηματοδότησε την έναρξη διάθεσης τη Taycan στη Μέση Ανατολή. 
Στην «οθόνη» προβάλονταν τα πιο σημαντικά ορόσημα της μάρκας, από τη Lohner-Porsche που αποκαλύφθηκε το 1900 έως την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Porsche. 

Ηδη στη Μέση Ανατολή έχουν πουληθεί τρεις Taycan και τις επόμενες ημέρες το περιφερειακό γραφείο της εταιρείας στο Ντουμπάι θα προμοτάρει και με άλλους τρόπους το μοντέλο σε όλες του τις εκδόσεις. 

Δείτε το εντυπωσιακό video από την φωτογώγηση του Burj Khalifa: