Toyota, το παλεύει όσο μπορεί με το κεντρομήχανο GR Yaris
Το σημερινό GR Yaris φθείρει τα μπροστινά του ελαστικά με τριπλάσιο ρυθμό από τα πίσω. Η λύση είναι να αλλάξει θέση ο κινητήρας, λέει η Toyota.
Η Toyota δεν αφήνει τα προβλήματα εξέλιξης να θέσουν εμπόδια στα πλάνα της για ένα νέο κεντρομήχανο μοντέλο επιδόσεων. Μήνες αφότου εμφανίστηκαν αναφορές ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετώπιζε σημαντικά ζητήματα με το δοκιμαστικό GR Yaris M Concept, η ομάδα βελτίωσε το πρωτότυπο και πρόσφατα εξασφάλισε μια τρίτη θέση στην κατηγορία της στο Super Taikyu Series της Ιαπωνίας.
Το πρότζεκτ ενός σπορ μοντέλου με τον κινητήρα στο κέντρο βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και αρκετό καιρό και αναμένεται ευρέως να οδηγήσει στη δημιουργία μιας ολοκαίνουργιας γενιάς MR2.
Προς το παρόν, η Toyota χρησιμοποιεί ως «μουλάρι» δοκιμών ένα ειδικά κατασκευασμένο GR Yaris. Σε εργοστασιακή μορφή, το 3θυρο πυραυλάκι φθείρει τα μπροστινά ελαστικά τρεις φορές πιο γρήγορα από τα πίσω, λόγω της διάταξης τετρακίνησης με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά.
Μετατοπίζοντας τον κινητήρα προς τα πίσω και διατηρώντας την τετρακίνηση, θα είναι σε θέση να βελτιώσει την οδική συμπεριφορά και να μειώσει την υποστροφή
Δεν είναι μόνο η διάταξη του πλαισίου που τραβάει την προσοχή μας. Ενώ τα τρέχοντα GR Yaris και GR Corolla χρησιμοποιούν έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 lt, το M Concept τον αντικαθιστά με τον νέο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 lt της Toyota, ο οποίος βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και είναι γνωστός ενδοεταιρικά ως G20E.
Ήδη δοκιμάζεται μια ακόμη πιο συμπαγής έκδοση του G20E, η οποία φέρεται να προορίζεται για πολλά επερχόμενα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της φημολογούμενης αναβίωσης της Celica.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα Toyota Celica: Τελικά θα είναι κεντρομήχανη;
Αρχικά, η Toyota είχε αναφέρει ότι ο G20E θα απέδιδε περί τους 400 ίππους, αλλά οι μηχανικοί έχουν έκτοτε υποδείξει ότι με ένα μεγαλύτερο τούρμπο η μονάδα θα μπορούσε να φτάσει τους 600 ίππους χωρίς υβριδική υποβοήθηση.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Toyota έλυσε πολλά από τα προηγούμενα προβλήματα που αντιμετώπισε το αγωνιστικό της και συμμετείχε στην κατηγορία ST-Q κατά τη διάρκεια του 6ου γύρου του πρωταθλήματος Super Taikyu. Το αυτοκίνητο σημείωσε τον 4ο ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές και τερμάτισε τρίτο στην κατηγορία Group 2.
Όσο εντυπωσιακή κι αν ήταν η τελευταία εμφάνιση του αυτοκινήτου, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα ψύξης. Η Toyota έχει προσθέσει τεράστιες πλευρικές καμάρες και αεραγωγούς στο πρωτότυπο, αλλά υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κι όμως, μια GR Corolla διετίας πωλείται στην Κηφισιά, τιμή σοκ
Κι όσο θα θέλαμε να δούμε την Toyota να κυκλοφορεί μια έκδοση δρόμου του κεντρομήχανου GR Yaris, παρόμοια με το παλιό Renault Clio V6, δεν κρατάμε την ανάσα μας. Ωστόσο, οι αναφορές για την εξέλιξη ενός νέου MR2 με αυτά τα μηχανικά μέρη είναι αρκετές για να ενθουσιάσουν κάθε λάτρη της αυτοκίνησης.



