Η Lamborghini σκόπευε να κατασκευάσει 100 Gallardo Concept S
Έκανε 180 km σε 18 χρόνια, αλλά τώρα η μοναδική Gallardo Concept S θα πάρει -επιτέλους- τους δρόμους.
Η Lamborghini κατασκεύασε την Gallardo Concept S ως προεπισκόπηση μιας περιορισμένης συλλεκτικής έκδοσης. Το μοντέλο επρόκειτο να βγει στην παραγωγή το 2006, κάτι που όμως δεν έγινε ποτέ. Τώρα, υπάρχει μόνο ένα λειτουργικό όχημα στον κόσμο.
Η Lamborghini Gallardo Concept S είναι ένα συλλεκτικό όνειρο. Έτσι ήταν από την πρώτη μέρα. Ένας πραγματικός σύγχρονος μονόκερος. Ένα όραμα στα λευκά. Ένα ανεκπλήρωτο όνειρο για τη Lamborghini.
Δεν υπάρχει πιο σπάνια και ποθητή Lamborghini Gallardo από την Concept S
Το πρωτότυπο αποτελεί πνευματικό παιδί του Luc Donckerwolke, τότε επικεφαλής στην Centro Stile Lamborghini. Είχε ενταχθεί στην ιταλική μάρκα από τον όμιλο Volkswagen. Βρήκε έμπνευση στην τολμηρή προσέγγιση του Marcello Gandini, αλλά άπλωσε πάνω της λίγη σύγχρονη μαγική σκόνη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο θρυλικός σχεδιαστής Marcello Gandini πέθανε στα 85 του
Στον Βέλγο οφείλουμε τη Lamborghini Diablo VT 6.0 του 2001, τη Lamborghini Murciélago του 2002 και τη Lamborghini Gallardo του 2004.
Η Gallardo Concept S παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2005 ως μια ακραία ανοιχτή έκδοση Gallardo Spyder με δύο ξεχωριστά πιλοτήρια. Στη Γενεύη τράβηξε τα βλέμματα και τις ερωτήσεις: Πότε θα βγει στην παραγωγή; Ποσο θα κοστίζει; Πότε θα αρχίσουν οι παραδόσεις;
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα ψώνιζες την πρώην Trump Lamborghini Diablo VT Roadster;
Η Lamborghini δεν είχε απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα, αφού δεν περίμενε τόσο ενθουσιώδη ανταπόκριση του κοινού. Άλλωστε, το πρωτότυπο δεν ήταν καν λειτουργικό. Η τελική του ταχύτητα ήταν αυτή του φορτηγού που το είχε φέρει στη Γενεύη.
Αποφάσισαν λοιπόν να τη βγάλουν στην παραγωγή όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το αρχικό -μη οδηγήσιμο- πρωτότυπο στάλθηκε στο Μουσείο Lamborghini στη Sant'Agata Bolognese.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Shaquille O'Neal ένωσε δύο Lamborghini Gallardo για να χωρέσει
Κατασκευάστηκε ένα οδηγήσιμο πρωτότυπο, το οποίο έκανε το δημόσιο ντεμπούτο του τον Αύγουστο του 2006. Η χωρισμένη στα δύο καμπίνα ήταν ένα ακραίο σχέδιο, το είδαμε στη συνέχεια και στη McLaren Elva και τις Ferrari Monza SP1 και SP2.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ferrari Monza SP2 μεταφέρει χριστουγεννιάτικο δέντρο [video]
Με την οδηγήσιμη Lamborghini Gallardo Concept S, οι Ιταλοί βελτίωσαν και την αεροδυναμική, με διαφορετικά εμπρός και πίσω σπόιλερ, αλλά και μεγάλο διαχύτη.
Χρησιμοποιούσε τον V10 των 5,0 lt της Lamborghini με τους 520 ίππους. Ο ιταλικός οίκος σχεδίαζε να παράγει 100 αυτοκίνητα για επιλεγμένους πελάτες. Ωστόσο, το 2006, η κατασκευή του πρωτοτύπου που βλέπετε στις φωτογραφίες έκανε τους ιθύνοντες να συνειδητοποιήσουν ότι το κόστος παραγωγής θα ήταν πολύ υψηλό κι η κατασκευή θα απαιτούσε πολύ χρόνο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 84χρονη λιώνει στην πίστα 911 GT3 RS και Gallardo [video]
Άδοξα και ξαφνικά λοιπόν, το πλαίσιο #001 ήταν το πρώτο και το τελευταίο. Έκτοτε άλλαξε χέρια αρκετές φορές. Πουλήθηκε για τελευταία φορά το 2017 όταν κάποιος πλήρωσε $1.320.000 (€1.220.000) σε δημοπρασία. Τότε, το οδόμετρο έγραφε μόνο 180 km.
Ο ιδιοκτήτης είχε προσπαθήσει να την πουλήσει και το 2015, αλλά δεν τα κατάφερε. Παρά τις εκτιμήσεις πως θα έπιανε πάνω από $2,4 εκατομμύρια (€2,22 εκατομμύρια), στη δημοπρασία δεν κατάφερε να πετύχει την ελάχιστη τιμή που είχε ορίσει ο ιδιοκτήτης.
Ο οίκος δημοπρασιών προσπάθησε να τη δημοπρατήσει ξανά τον Νοέμβριο του 2019, με εκτιμώμενη τιμή μεταξύ $1,3 και $1,6 εκατομυρίων (€1,2-€1,5 εκατομμύρια). Έμεινε απούλητη.
Τελικώς άλλαξε ξανά χέρια στα τέλη του περασμένου έτους. Τώρα βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες κι ο νέος αγοραστής δηλώνει ότι θα τη βγάλει από το γκαράζ και θα της κάνει χιλιόμετρα. Τέτοια μοντέλα είναι για να οδηγούνται.
Στο κάτω-κάτω, η συντήρησή της είναι απλή, αφού τα μηχανικά της μέρη είναι ίδια με των υπόλοιπων Gallardo. Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για τη φανοποιία της.
Δεν έχει οδηγηθεί από πολλούς ανθρώπους εδώ και 18 χρόνια, από τότε που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στη βόρεια Ιταλία.
Πίσω στο 2006 στο Pebble Beach, ο σχεδιαστής του αυτοκινήτου, Luc Donckerwolke, οδήγησε το μοντέλο με τον CEO της Lamborghini, Stephan Winkelman, στη θέση του συνοδηγού.