node/37261

McLaren Elva: Το απόλυτο roadster

Το νέο υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής της McLaren χωρίς παρμπρίζ και οροφή.

Η McLaren παρουσίασε το πολυαναμενόμενο ανοικτό roadster μοντέλο της με το όνομα Elva, το οποίο ανήκει στη γκάμα Ultimate Series και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 399 μονάδων.

Η Elva είναι το ελαφρύτερο μοντέλο παραγωγής της McLaren με ανθρακονημάτινο monocoque σασί και αμάξωμα. Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της αποτέλεσαν τα ομώνυμα αγωνιστικά του '60 που είχε σχεδιάσει ο Bruce McLaren.

Elva

Η απουσία παρμπρίζ και οροφής (προαιρετικά θα διατίθεται και σε έκδοση με παρμπρίζ) κάνουν το εσωτερικό να μοιάζει με προέκταση του αμαξώματος και χαρίζουν στους επιβάτες μια πραγματική εμπειρία ανοιχτής οδήγησης, ενώ παράλληλα το προηγμένο σύστημα McLaren Active Air Management System (AAMS) τους προστατεύει από τη ροή του αέρα. 

Στην καμπίνα βρίσκουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων με δύο λειτουργίες, καθίσματα από ανθρακονήματα και μια οθόνη αφής 8" που έχει το ρόλο της κεντρικής κονσόλας.

McLaren Elva

 

Σχεδιαστικά οι αναλογίες παραπέμπουν σε κεντρομήχανο roadster, με τις εκφραστικές καμπύλες στο αμάξωμα να δημιουργούν ένα μυώδες σύνολο. Στο εμπρός μέρος τα επιθετικά φωτιστικά σώματα ενσωματώνονται στις χαρακτηριστικές σχισμές που αγκαλιάζουν το χαμηλό ρύγχος και ορίζουν το σχήμα των φουσκωμένων φτερών.

Στο προφίλ ξεχωρίζει η μεγάλη εισαγωγή αέρα για την ψύξη του μοτέρ και οι έντονες αεροδυναμικές πτυχώσεις. Οι σφυρύλατες πεντάκτινες ζάντες φορούν ελαστικά Pirelli P Zero Corsa ιδανικά για οδήγηση στην πίστα (η Elva είναι διαθέσιμη και με δεκάκτινες ζάντες με τα Pirelli P Zero).

Οι αψίδες πίσω από τα προσκέφαλα των επιβατών σβήνουν στην ουρά, εκεί που η ενεργή αεροτομή αγκαλιάζει τις καμπύλες των φτερών. Πίσω, τα λεπτά φώτα LED ενσωματώνονται στην εσοχή που φιλοξενεί δύο από τις συνολικά τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης κατασκευασμένες από τιτάνιο και Inconel, ενώ ο εντυπωσιακά μεγάλος διαχύτης εκτείνεται και στο πλάι.

McLaren Elva

Ο κεντρικά τοποθετημένος twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων αποδίδει 815 PS και συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 3" και 0-200 km/h σε μόλις 6,7" (ταχύτερα από τη McLaren Senna).

Το σύστημα Adaptive Dynamics Controls έχει λειτουργίες Comfort, Sport και Track οι οποίες αλλάζουν τις ρυθμίσεις της υδραυλικής ενεργής ανάρτησης, της ηλεκτρο-υδραυλικής υποβοήθησης του τιμονιού και των ηλεκτρονικών συστημάτων ανάλογα με τις συνθήκες, έτσι ώστε να προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης. Τα carbon-κεραμικά φρένα έχουν διάμετρο 390 mm και ελαφρύτερες δαγκάνες από τιτάνιο.

Το υπεραυτοκίνητο θα παραχθεί σε περιορισμένη παραγωγή 399 μονάδων (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας Ultimate Series) με τιμή που θα ξεκινά από τα £1.425.000 (€1.661.065) και άπειρες επιλογές εξατομίκευσης από το τμήμα McLaren Special Operations.

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]