McLaren Elva: Το απόλυτο roadster

McLaren Elva: Το απόλυτο roadster

Το νέο υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής της McLaren χωρίς παρμπρίζ και οροφή.

Η McLaren παρουσίασε το πολυαναμενόμενο ανοικτό roadster μοντέλο της με το όνομα Elva, το οποίο ανήκει στη γκάμα Ultimate Series και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 399 μονάδων.

Η Elva είναι το ελαφρύτερο μοντέλο παραγωγής της McLaren με ανθρακονημάτινο monocoque σασί και αμάξωμα. Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της αποτέλεσαν τα ομώνυμα αγωνιστικά του '60 που είχε σχεδιάσει ο Bruce McLaren.

Elva

Η απουσία παρμπρίζ και οροφής (προαιρετικά θα διατίθεται και σε έκδοση με παρμπρίζ) κάνουν το εσωτερικό να μοιάζει με προέκταση του αμαξώματος και χαρίζουν στους επιβάτες μια πραγματική εμπειρία ανοιχτής οδήγησης, ενώ παράλληλα το προηγμένο σύστημα McLaren Active Air Management System (AAMS) τους προστατεύει από τη ροή του αέρα. 

Στην καμπίνα βρίσκουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων με δύο λειτουργίες, καθίσματα από ανθρακονήματα και μια οθόνη αφής 8" που έχει το ρόλο της κεντρικής κονσόλας.

McLaren Elva

 

Σχεδιαστικά οι αναλογίες παραπέμπουν σε κεντρομήχανο roadster, με τις εκφραστικές καμπύλες στο αμάξωμα να δημιουργούν ένα μυώδες σύνολο. Στο εμπρός μέρος τα επιθετικά φωτιστικά σώματα ενσωματώνονται στις χαρακτηριστικές σχισμές που αγκαλιάζουν το χαμηλό ρύγχος και ορίζουν το σχήμα των φουσκωμένων φτερών.

Στο προφίλ ξεχωρίζει η μεγάλη εισαγωγή αέρα για την ψύξη του μοτέρ και οι έντονες αεροδυναμικές πτυχώσεις. Οι σφυρύλατες πεντάκτινες ζάντες φορούν ελαστικά Pirelli P Zero Corsa ιδανικά για οδήγηση στην πίστα (η Elva είναι διαθέσιμη και με δεκάκτινες ζάντες με τα Pirelli P Zero).

Οι αψίδες πίσω από τα προσκέφαλα των επιβατών σβήνουν στην ουρά, εκεί που η ενεργή αεροτομή αγκαλιάζει τις καμπύλες των φτερών. Πίσω, τα λεπτά φώτα LED ενσωματώνονται στην εσοχή που φιλοξενεί δύο από τις συνολικά τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης κατασκευασμένες από τιτάνιο και Inconel, ενώ ο εντυπωσιακά μεγάλος διαχύτης εκτείνεται και στο πλάι.

McLaren Elva

Ο κεντρικά τοποθετημένος twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων αποδίδει 815 PS και συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 3" και 0-200 km/h σε μόλις 6,7" (ταχύτερα από τη McLaren Senna).

Το σύστημα Adaptive Dynamics Controls έχει λειτουργίες Comfort, Sport και Track οι οποίες αλλάζουν τις ρυθμίσεις της υδραυλικής ενεργής ανάρτησης, της ηλεκτρο-υδραυλικής υποβοήθησης του τιμονιού και των ηλεκτρονικών συστημάτων ανάλογα με τις συνθήκες, έτσι ώστε να προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης. Τα carbon-κεραμικά φρένα έχουν διάμετρο 390 mm και ελαφρύτερες δαγκάνες από τιτάνιο.

Το υπεραυτοκίνητο θα παραχθεί σε περιορισμένη παραγωγή 399 μονάδων (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας Ultimate Series) με τιμή που θα ξεκινά από τα £1.425.000 (€1.661.065) και άπειρες επιλογές εξατομίκευσης από το τμήμα McLaren Special Operations.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube