Nέo πρωτότυπο της Toyota στοχεύει ευθέως το Tesla Model S

Nέo πρωτότυπο της Toyota στοχεύει ευθέως το Tesla Model S

Δύο νέα ηλεκτρικά πρωτότυπα της Toyota στοχεύουν τους απόλυτους κυρίαρχους της ηλεκτροκίνησης. Το Tesla Model S και το εξαιρετικά καλοπουλημένο Model Y.

Tesla Model S

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Guangzhou 2023 την περασμένη εβδομάδα, η κοινοπραξία μεταξύ της Toyota και του κινεζικού κρατικού ομίλου Guangzhou Automobile (GAC) παρουσίασε δύο πρωτότυπα μοντέλα. To κομψό σεντάν  στοχεύει ευθέως το Tesla Model S και το SUV το Model Y.

Η Toyota διευρύνει σταθερά το χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων της. Καθώς η Κίνα είναι η μεγαλύτερη EV αγορά παγκοσμίως, ο ιαπωνικός κολοσσός θα παρουσιάσει ηλεκτρικά μοντέλα αποκλειστικά για το κινεζικό κοινό.  

Αν θες να γίνεις ο καλύτερος, πρέπει να κερδίσεις αυτούς που είναι στην κορυφή. Δηλαδή το εξαιρετικό Tesla Model S και το Model Y που σπάει τα ταμεία

Δεν υπάρχει αγγλικό όνομα για το νέο πρωτότυπο, μόνο κινεζικό που μεταφράζεται σε «άνετος χώρος». Το ηλεκτρικό μοντέλο θα κατασκευάζεται στην Κίνα μέσω της κοινοπραξίας GAC, αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025 και δεν θα είναι διαθέσιμο εκτός της κινεζικής αγοράς.

Tesla Model S

Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουμε τη σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνονται και στο νέο CH-R. Η κομψή εμφάνιση συνάδει με τις επιταγές της αεροδυναμικής, που θέλουν τα ηλεκτρικά οχήματα να έχουν πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή για να ταξιδεύουν μακρύτερα με μία φόρτιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Kia EV5 κοστίζει τα μισά από το Tesla Model Y

Η απουσία παραδοσιακών χειρολαβών κι η χρήση καμερών που αντικαθιστούν τους καθρέφτες συμβάλλουν στα παραπάνω, τη στιγμή που κολακεύουν τις απαλές γραμμές του αμαξώματος.

Tesla Model S

Το ηλεκτρικό σεντάν έχει μήκος περί τα 5 m και μεταξόνιο 3 m. Εκτός από το Tesla Model S, θα βρει στο διάβα του κι εγχώριο ανταγωνισμό, όπως το Nio ET7, το Geely E8 και το Luxeed S7.

Εκτός από το σεντάν πρωτότυπο, η GAC Toyota παρουσίασε επίσης ένα ηλεκτρικό SUV. Ούτε αυτό έχει διεθνή ονομασία, μόνο κάτι που μεταφράζεται σε «χαρούμενος χώρος» κι αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2024.

Με μήκος 4,8 m και μεταξόνιο 2,9 m, είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Tesla Model Y. Σύμφωνα με κινεζικές πηγές, θα είναι διαθέσιμο τόσο με μονό, όσο και με διπλό ηλεκτροκινητήρα, με τιμές που ξεκινούν από 250.000 γιουάν (€32.000).

Tesla Model SΟι εκδόσεις παραγωγής του «άνετου χώρου» και του «χαρούμενου χώρου» θα ενταχθούν στην γκάμα της υπομάρκας Bozhi της GAC Toyota, μαζί με την τοπική έκδοση του bZ4X.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube