To νέο Volvo XC70 διανύει μέχρι και 1.200 km με μια φόρτιση

To νέο Volvo XC70 διανύει μέχρι και 1.200 km με μια φόρτιση

Οι Σουηδοί ετοιμάζονται να λανσάρουν στην αγορά της Κίνας ένα από τα πιο προηγμένα υβριδικά SUV της φίρμας μέχρι σήμερα. Το Volvo XC70.

Volvo XC70

Tο ολοκαίνουργιο Volvo XC70, οι προπαραγγελίες του οποίου αναμένεται να ανοίξουν στο τέλος Αυγούστου στην Κίνα, υπόσχεται να φέρει τεχνολογικές καινοτομίες και μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία για τα δεδομένα των PHEV.

Ύστερα από δοκιμές σε ακραίες θερμοκρασίες έως και -37 °C, το Volvo XC70 αποδεικνύει πως είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε κάθε είδους πρόκληση. Από ακραίες καιρικές συνθήκες μέχρι την απαιτητική καθημερινότητα. Πρόκειται για ένα plug-in hybrid SUV με μήκος 4,81 m, πλάτος 1,89 και ύψος 1,65 m, με το μεταξόνιο των 2,89 m να υπόσχεται κορυφαίους χώρους για πέντε ενήλικους.

Παρατηρώντας το εξωτερικά καταλαβαίνουμε πως παραμένει πιστό στη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, με προβολείς που θυμίζουν το σφυρί του Θορ στο εμπρός μέρος και πίσω φώτα παραπέμπουν στο τσεκούρι των Βίκινγκ. Ακόμη, τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο και οι κρυφές χειρολαβές των θυρών ενισχύουν τον high-tech χαρακτήρα του μοντέλου.

Στελέχη της φίρμας αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο το Volvo XC70 να λανσαριστεί και στην Ευρώπη

Volvo XC70

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e, καθένας με τον τρόπο του

Το εσωτερικό ακολουθεί μίνιμαλ λογική, με την καμπίνα να κυριαρχείται από καθαρές γραμμές κι ένα νέο περιβάλλον πολυμέσων με γραμμικά μενού και απλές απεικονίσεις, σύμφωνα με τη φιλοσοφία της «σκανδιναβικής αισθητικής».

Το Volvo XC70 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Scalable Modular Architecture (SMA), ειδικά εξελιγμένη για επαναφορτιζόμενα υβριδικά συστήματα κίνησης. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά PHEV, εδώ έχουμε έναν θερμικό κινητήρα 1,5 lt με 160 PS και τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Volvo XC70

To ηλεκτρομοτέρ που είναι τοποθετημένο στον εμπρός άξονα κινεί τους εμπρός τροχούς και αναλαμβάνει την ανάκτηση κινητικής ενέργειας, ενώ το πίσω ηλεκτρομοτέρ κινεί ανεξάρτητα τον αντίστοιχο άξονα κάνοντας το XC70 τετρακίνητο. Όσον αφορά το τρίτο ηλεκτρομοτέρ, λειτουργεί ως γεννήτρια.

Οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, μιας και το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,28” Στα της κατανάλωσης, σε μεικτές συνθήκες και με άδεια μπαταρία, η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 5,8 lt/100 km στο γαλαντόμο είναι η αλήθεια κινεζικό κύκλο πιστοποίησης CLTC. 

To νέο XC70 διατίθεται με την επιλογή δύο μπαταριών: Η μεγαλύτερη διαθέτει χημική σύνθεση νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) και έχει χωρητικότητα 39,63 kWh, δίνοντας στο αυτοκίνητο ηλεκτρική αυτονομία 180 χιλιομέτρων κατά το κινεζικό πρότυπο CLTC. Η μικρότερη μπαταρία είναι χημείας λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) και διαθέτει ενεργειακή χωρητικότητα 21,22 kWh, αρκετή για μια δηλωμένη αυτονομία 100 km.

Η συνολική αυτονομία με φορτισμένο πλήρως τον μεγάλο συσσωρευτή ταγγίζει τα 1.200 χιλιόμετρα, προσφέροντας κορυφαία ευχρηστία τόσο για την πόλη όσο και για μεγάλα ταξίδια.

Volvo XC70

Το νέο Volvo XC70 εξοπλίζεται με τη σουίτα συστημάτων ασφαλείας NPA που υποστηρίζει ημί-αυτόνομη οδήγηση σε ταχύτητες 0-150 km/h σε αυτοκινητοδρόμους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Παράλληλα, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης καλύπτει κάθε σενάριο. Από κάθετες και διαγώνιες θέσεις έως περίπλοκες κινήσεις σε αδιέξοδα.

Το Volvo XC70 θα είναι διαθέσιμο σε πρώτη φάση στην αγορά της Κίνας. Στελέχη της φίρμας πάντως αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να λανσαριστεί και στην Ευρώπη, χωρίς όμως να δίνεται κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Το σίγουρο είναι πως το νέο Volvo XC70 σηματοδοτεί τη επακόλουθη εποχή των premium PHEV SUV, αναπροσδιορίζοντας τι σημαίνει υβριδική πολυτέλεια για τον σύγχρονο οδηγό.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube