DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e, καθένας με τον τρόπο του

DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e, καθένας με τον τρόπο του

Κοινός τόπος ανάμεσα στις Mercedes-Benz GLA 250 e και DS 4 E-Tense η πολυτέλεια. Την οποία ο κάθε κατασκευαστής εκφράζει με τον δικό του, ξεχωριστό τρόπο.

Σε έναν κόσμο όπου η αυτοκίνηση μεταβάλλεται συνεχώς κάτω από την πίεση της ηλεκτροκίνησης, τα plug-in hybrid αποτελούν για πολλούς ένα μεταβατικό σκαλοπάτι. Πολλώ δε μάλλον, όταν μιλάμε για φύσει premium μοντέλα, όπως η Mercedes-Benz GLA 250 e και το DS 4 E-Tense.

Δεν είναι μόνο οι αριθμοί ή εμφάνιση που μετρούν, αλλά πολύ περισσότερο το πώς αυτά τα στοιχεία ενσωματώνονται σε ένα σύνολο που αποπνέει χαρακτήρα, στιλ και πολυτέλεια. Και σε αυτό το πεδίο, η Mercedes-Benz GLA 250 e και το DS 4 E-Tense προσεγγίζουν την έννοια της premium ταυτότητας με τρόπο που αποκρυσταλλώνει τις διαφορές ανάμεσα στους Γερμανούς και στους Γάλλους κατασκευαστές.

Στην περίπτωση της GLA είναι φανερό πως η Στουτγάρδη έχει αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το σήμα της. Μιλάμε άλλωστε για μια από τις πιο καλοπουλημένες Mercedes-Benz των τελευταίων ετών.

Με τη Mercedes-Benz GLA 250 e και την DS 4 E-Tense αντιπαραβάλλονται η γερμανική και η γαλλική εκδοχή της premium ταυτότητας
Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ C-SUV: Toyota Corolla Cross vs Ford Kuga, διαφορετικοί κόσμοι

Αυτήν ακριβώς τη δυναμική θέλησε να διατηρήσει η φίρμα, προχωρώντας το 2023 σε μια διακριτική μα πάνω από όλα ουσιαστική ανανέωση στο entry level SUV της. Χωρίς ρηξικέλευθες αλλαγές, το φρεσκάρισμα της GLA περιλαμβάνει νέα φώτα LED με καινούργια γραφικά εμπρός πίσω και αναθεωρημένους προφυλακτήρες. Η σιλουέτα είναι κατά γενική ομολογία αρκετά κομψή, με τα νεύρα στο καπό σε συνδυασμό με τους (διακοσμητικούς) αεραγωγούς της έκδοσης AMG Line να δίνουν στο σύνολο έξτρα πόντους δυναμισμού.

Απέναντι στο πιο κλασικό παρουσιαστικό της Mercedes-Benz GLA, η DS 4 δείχνει με το καλημέρα τις γαλλικές καταβολές της. Είναι SUV ή έχει το SUVίστικο παρουσιαστικό της GLA; Όχι! Φρονούμε όμως πως δεν ήταν αυτός ο στόχος των Γάλλων σχεδιαστών. Που έχουν συγκεράσει με απόλυτη μαεστρία και μαστοριά στοιχεία από τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Φάστμπακ, crossover και κουπέ.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η αυτόματα ρυθμιζόμενη ανάρτηση ελέγχει ανεξάρτητα κάθε τροχό και αναλόγως ρυθμίζει τη δύναμη απόσβεσης των αμορτισέρ. Το αποτέλεσμα είναι μια καλοζυγισμένη, ενδοτική ανάρτηση που κρατά ακούραστους τους επιβάτες. Σε συνδυασμό δε με την ησυχία της καμπίνας, καθιστούν τα ταξίδια και τις μετακινήσεις με την DS 4 άκρως ευχάριστα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ντίζελ C-SUV: Citroën C5 Aircross vs Hyundai Tucson, κι όμως είναι ακόμα εδώ

Η ομορφιά είναι υποκειμενική, όμως θεωρούμε πως η DS 4 είναι ένα από τα πιο όμορφα και ιδιαίτερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα στους ελληνικούς δρόμους. Οι ρέουσες γραμμές, οι κρυφές εξωτερικές χειρολαβές στις πόρτες, η τρισδιάστατη μάσκα, οι προβολείς DS Matrix Led Vision και τα υψηλής αισθητικής πίσω φώτα 3D LED ολοκληρώνουν το σαγηνευτικό παρουσιαστικό.

Η εντυπωσιακή εικόνα της σιλουέτας συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Όπου συναντούμε υλικά υψηλής κλάσης, με συναρμογή και φινίρισμα που συμβαδίζουν πλήρως με την πολυτελή του υπόσταση. Τα καθίσματα στη συλλεκτική έκδοση Antoine de Saint-Exupéry είναι επενδυμένα με σαγρέ δέρμα Criollo Brown Nappa που παραπέμπουν στον εξοπλισμό που χρησιμοποιούσαν οι πρώτοι αεροπόροι.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Τα υλικά και οι επενδύσεις είναι το άκρον άωτον της γαλλικής φινέτσας και πολυτέλειας. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με σαγρέ δέρμα Criollo Brown Nappa και το δερμάτινο ταμπλό περιλαμβάνει μία σύνθεση από δίχρωμες ραφές σε απόχρωση περλέ Cassel Earth. Οι Γάλλοι έχουν δώσει έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ MG ZS Max Hybrid+ vs Hyundai Kona Hybrid, ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Το δερμάτινο ταμπλό περιλαμβάνει μία σύνθεση από δίχρωμες ραφές σε απόχρωση περλέ Cassel Earth και στη μεριά του συνοδηγού έχει τοποθετηθεί η υπογραφή του διάσημου συγγραφέα. Αν μη τι άλλο, οι Γάλλοι σχεδίασαν τα πάντα με δεξιοτεχνία και ιδρυματική προσήλωση στη λεπτομέρεια.

Το ψηφιακό υπόβαθρο του αυτοκινήτου είναι όσο πλούσιο περιμένεις. Έχουμε λοιπόν τρεις οθόνες, Εμπρός από τον οδηγό ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στις 7” παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, πλην όμως είναι κομμάτι μικρός σχετικά με τον ανταγωνισμό.

Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η Full HD οθόνη 10" με σύστημα πλοήγησης 3D. Τα γραφικά είναι καθαρά και ευανάγνωστα, το (ελληνικό) μενού εύκολο και κατανοητό, ωστόσο η απόκριση λίγο πιο αργή σε σχέση με το MBUX της GLA.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Χαμηλά στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ακόμη μια Smart Touch οθόνη 5”, μέσω της οποίας μπορείς να ρυθμίσεις τις λειτουργίες της κεντρικής οθόνης. Μια κίνηση που εδώ που τα λέμε μάλλον εξυπηρετεί περισσότερο τον εντυπωσιασμό και λιγότερο την πρακτικότητα.

Από την άλλη, η Mercedes-Benz, απαντά στο πιο περίτεχνο και «φορτωμένο» εσωτερικό της DS με γερμανική ακρίβεια, σαφώς καθαρότερες γραμμές και μια αίσθηση ανεπιτήδευτης πολυτέλειας. Σε ρόλο πρωταγωνιστή, στην κορυφή του ταμπλό το πάνελ με τις δύο οθόνες, που πλέον έρχονται στάνταρ στις 10,25”.

Πέρα λοιπόν από τη μεγαλύτερη διάταξη, αυτό που οφείλουμε να επισημάνουμε είναι πως η γερμανική φίρμα προίκισε την ανανεωμένη GLA με τη νεότερη εκδοχή του MBUX. Τα γραφικά του είναι αψεγάδιαστα, η απόκριση κορυφαία, ωστόσο το μενού ολίγον χαοτικό και απαιτεί εξοικείωση.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η ψηφιοποίηση της GLA 250 e είναι ανώτερη από την αντίστοιχη της DS 4 E-Tense. To πάνελ με τις δύο ψηφιακές οθόνες στις 10,25” έρχεται πλέον ως στάνταρ, ενσωματώνοντας τη νεότερη εκδοχή του MBUX. Το μενού είναι μεν χαοτικό, ωστόσο τα γραφικά και η απόκριση είναι κορυφαίου επιπέδου.

Μάλιστα, στο MBUX είναι ενσωματωμένα και minigames που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις οθόνες αφής και τα χειριστήρια αφής στο τιμόνι. Επιτρέποντας στους επιβάτες να παίξουν όσο το αυτοκίνητο φορτίζει!

Νέο είναι επίσης και το ηχοσύστημα Surround Burmester με Dolby Atmos αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο την ακουστική εμπειρία. Παράλληλα, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός με τις 64 χρωματικές επιλογές και τους πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς, αυξάνει το περιθώριο εξατομίκευσης, επιτρέποντας στον οδηγό να διαμορφώσει την καμπίνα ανάλογα με τη διάθεσή του.

Στο κομμάτι της ποιότητας δεν χωρούν ενστάσεις. Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό απαρτίζεται από μαλακά πλαστικά, με τις επενδύσεις, τη συναρμογή και το φινίρισμα να κινούνται στο πολύ υψηλό πρότυπο που αρμόζει σε ένα μοντέλο με το αστέρι στη μάσκα.

Χωροταξικά και εργονομικά, η Mercedes-Benz GLA 250 e δείχνει να τα καταφέρνει καλύτερα από την DS 4 E-Tense μιας και στην πίσω σειρά, δύο ψηλοί ενήλικοι θα βολευτούν αρκετά άνετα πίσω από δύο εξίσου ψηλούς.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Με μεταξόνιο στα 2,73 m, η GLA 250 e δεν θα δυσκολευτεί καθόλου να μεταφέρει ακόμα και τέσσερις μεγαλόσωμους ενήλικους. 

Απεναντίας, στην DS 4, επιβάτες με ύψος πάνω από 1,80 θα αναζητήσουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα και τους ώμους. Γενικότερα, η αίσθηση στα πίσω καθίσματα της DS είναι κάπως πιο κλειστοφοβική, απόρροια των μικρότερων γυάλινων επιφανειών και της κεκλιμένης γραμμής της οροφής.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Αν είσαι μέχρι 1,80 m, ο χώρος στο εσωτερικό της DS είναι απλά επαρκής. Αν πάλι είσαι λίγο ψηλότερος, δεδομένα θα αναζητήσεις περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους.

Στο κομμάτι του πορτμπαγκάζ, και τα δύο μοντέλα καταγράφουν παραπλήσιες επιδόσεις: 385 lt για τη Mercedes-Benz GLA 250 e και 390 lt για την DS4 E-Tense. To σχήμα είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο και το ηλεκτρικό άνοιγμα της πίσω πόρτας διευκολύνει την φόρτωση.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Ένας ακόμα κοινός παρονομαστής στα δύο μοντέλα είναι η υβριδική τεχνολογία. Το σύστημα κίνησης της GLA, στο θερμικό κομμάτι, αποτελείται από τον γνωστό αλουμινένιο 4κύλινδρο 1.300άρη κινητήρα βενζίνης της φίρμας.

Με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, τούρμπο και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, αποδίδει στη νεότερη GLA 250 e 163 PS και 270 Nm (από 160 PS και 250 Nm). Το σύστημα συμπληρώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη με 109 PS και 300 Nm (από 102 PS και 330 Nm) που ενσωματώνεται στο 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και εκτελεί και χρέη μίζας. Και μια μπαταρία χωρητικότητας 15,6 kWh. Η συνδυαστική απόδοση των δύο κινητήρων έχει παραμείνει στους 218 PS και 450 Nm.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Από την άλλη, κάτω από το καπό της DS 4 E-Tense βλέπουμε τον 4κύλινδρο 1.600άρη PureTech με απόδοση 180 PS και 300 Nm. Το θερμικό μοτέρ επικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και 320 Nm που βρίσκεται στο αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων. Με το ηλεκτρομοτέρ να αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh (ωφέλιμες 11,3 kWh). Και τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 225 ίππους και τα 360 Nm.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Με μικρή διαφορά στο βάρος (1.800 kg η GLA, 1.728 η DS 4) και σχεδόν παρόμοια ιπποδύναμη οι επιδόσεις, τουλάχιστον ως προς το 0-100 km/h είναι παραπλήσιες. Το γαλλικό crossover θέλει 7,7”, με το γερμανικό SUV να χρειάζεται 0,2” περισσότερα. Αντίθετα, η τελική ταχύτητα της DS 4 είναι σημαντικά μεγαλύτερη, στα 233 km/h έναντι των 210 της GLA.

Ένα από τα βασικότερα ζητούμενα όμως είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Που και στα δύο μοντέλα είναι αρκετά σβέλτες, με τη ροπή να απλώνεται πιο στρωτά στην GLA 250 e. Ωστόσο, ο θερμικός κινητήρας εμπλέκεται στη διαδικασία της κίνησης κατά τι πιο απότομα σε σχέση με την DS 4.

Πέρα από πιο ήσυχο, το γαλλικό μοντέλο αποδεικνύεται και πιο άνετο. Ο λόγος είναι απλός. Και ονομάζεται DS Active Scan Suspension. Πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα που όπως έχουμε ξαναπεί προσφέρει σε πραγματικό χρόνο δεδομένα σε μια κεντρική μονάδα η οποία ελέγχει ανεξάρτητα κάθε τροχό και αναλόγως ρυθμίζει τη δύναμη απόσβεσης του αμορτισέρ. Το αποτέλεσμα είναι μια καλοζυγισμένη και ενδοτική ανάρτηση που δεν προβληματίζεται ούτε από τις 19άρες ζάντες αλλά ούτε και από τις εγκάρσιες ανωμαλίες.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Παρά τους 225 ίππους και τις σβέλτες ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι φανερό πως η DS 4 E-Tense προτιμά να κινείται σε εκδρομικούς ρυθμούς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DS 4 Édition France: Nέα κολεξιόν με φόντο τη γαλλική φινέτσα

Από την άλλη, η Mercedes-Benz GLA 250 e μπορεί να είναι κομμάτι πιο σφιχτή στην πόλη (όχι σε ενοχλητικό βαθμό), αλλά είναι πιο καλοστημένη οδηγικά. Κάτι που αντιλαμβάνεσαι αν βρεθείς σε μια ορεινή διαδρομή με διαδοχικές στροφές. Το κράτημα είναι καλό και η ανάρτηση διαχειρίζεται πειστικά το βάρος και τις κινήσεις του αμαξώματος, μειώνοντας την κλίση.

Σημειώστε επίσης πως το τιμόνι του γερμανικού μοντέλου έχει πιο σωστό βάρος και μεταφέρει περισσότερη πληροφορία στα χέρια του οδηγού, σε σύγκριση με το αρκετά πιο ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης της DS 4 E-Tense. Στον αυτοκινητόδρομο, και τα δύο ανταγωνιστικά μοντέλα θα ταξιδέψουν υποδειγματικά, με τη σταθερότητα τη ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση να συμβαδίζουν πλήρως με τον premium προσανατολισμό τους.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η Mercedes-Benz GLA 250 e είναι δυναμικά πιο κοφτερή από την DS 4 E-Tense σε δρόμο με στροφές. Το τιμόνι ιδίως στο πρόγραμμα Sport έχει σωστό βάρος και ο οδηγός δεν είναι αποκομμένος από τη δράση των εμπρός τροχών. 

Κλείνοντας, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην αποδοτικότητα. Η DS 4 E-Tense μπορεί να διανύσει ηλεκτρικά περίπου 40 km, με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 5,5 lt/100 km. Την ίδια στιγμή, η μεγαλύτερη μπαταρία της 250 e  της εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία σχεδόν 60 km, με την κατανάλωση να είναι χαμηλότερη για απόσταση 100 km, στα 4,3 lt.

Εδώ, οφείλουμε να σταθούμε και στο προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας της Mercedes-Benz GLA 250 e. Σε ελεύθερο δρόμο, το αυτοκίνητο ρολάρει κανονικά, όπως ακριβώς τα θερμικά. Μόλις όμως οι αισθητήρες αντιληφθούν πως η GLA πλησιάζει το προπορευόμενο αυτοκίνητο το σύστημα ξεκινά να φρενάρει.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Οι ζάντες 19” θυσιάζουν ένα μέρος της καθημερινής άνεσης παρά τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Αν φορτίζεις με συνέπεια την GLA 250 e, η αυτονομία των 60 km υπόσχεται καθημερινές μετακινήσεις με μηδενικό κόστος.

Σε κάθε περίπτωση όμως, αν είσαι συνεπής με τις φορτίσεις, είναι δεδομένο πως το σύνολο των καθημερινών σου μετακινήσεων θα γίνεται με μηδενικό κόστος. Μιλώντας για φόρτιση, ο εσωτερικός φορτιστής της μπαταρίας της DS 4 E-Tense δέχεται ισχύ μέχρι 7,6 kW. Που σημαίνει ότι σε οικιακή μονοφασική πρίζα 16Α φορτίζει σε 3,5-4 ώρες και σε τριφασική σε λιγότερο από δύο ώρες.

Νούμερα υποδεέστερα συγκριτικά με την Mercedes-Benz 250 e. Που σε wallbox θα χρειαστεί περίπου μια ώρα κι ένα τέταρτο για να φορτίσει πλήρως από το μηδέν, εξαιτίας του 11άρη εσωτερικού φορτιστή.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
 Η μικρή μπαταρία των 12,4 kWh επιτρέπει στην DS 4 E-Tense ηλεκτρική αυτονομία 40 km.

Αθροίζοντας τα προτερήματα και τα ελαττώματα των δύο αυτοκινήτων δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε πως πρόκειται για δύο πραγματικά premium μοντέλα. Που το δίχως άλλο απευθύνονται σε ένα οικονομικά εύρωστο κοινό. H μεν GLA 250 e ξεκινά από τις €52.550, η δε DS 4 E-Tense από τις €45.000. Με βασικό εξοπλισμό που όπως σωστά θα φαντάζεστε είναι υπερπλήρης.

Πράγματι, η DS 4 E-Tense παίζει δυνατά το χαρτί του εντυπωσιασμού, προσφέροντας ποιότητα κύλισης στην πόλη και μια premium εμπειρία με ξεκάθαρη γαλλική ταυτότητα. Κι όλα αυτά σε τιμή που είναι κατά €7.500 πιο προσιτή.

Test drive: DS 4 E-Tense vs Mercedes-Benz GLA 250 e /Photo © DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Ωστόσο, η Mercedes-Benz GLA 250 e παραμένει ένα πιο ολοκληρωμένο και ώριμο σύνολο. Με μεγαλύτερη ευρυχωρία, καλύτερη απόδοση και μια αίσθηση πολυτέλειας που προέρχεται τόσο από τα υλικά όσο και από το κύρος του σήματος του «Αστεριού», καταφέρνει -έστω και με ιδρώτα- να προηγηθεί, απέναντι στη DS 4 E-Tense, η οποία, από την πλευρά της, περικλείει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα της σε ένα πιο στιλάτο και ξεχωριστό αμάξωμα, όπως μόνο οι Γάλλοι ξέρουν να δημιουργούν. Χαρακτηριστικό που επίσης δεν περνά απαρατήρητο.

 

DS4 E-Tense 225 PS

Mercedes-Benz GLA 250 e

ΤιμήΑπό €Από €45.000Από €52.550
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαPHEV, κινητήρας βενζίνης 1.598 cc, i4, 16V, 2ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 180 PS/6.000 rpm, 300 Nm/3.000 rpm, ηλεκτρικό μοτέρ 110 PS, 320 Nm, μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh (ωφέλιμη 11,3 kWh), κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεωνPHEV, κινητήρας βενζίνης 1.333 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός, τούρμπο, 163 PS/5.500 rpm, 270 Nm/2.000-3.500 rpm, ηλεκτρικό μοτέρ 109 PS, 300 Nm, μπαταρία 15,6 kWh, κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων DCT 
Απόδοση225 PS, 360 Nm218 PS, 450 Nm
Διαστάσεις4.400 x 1.830 x 1.470 mm4.412 x 1.834 x 1.609 mm
Χώρος αποσκευών390- 1.190 lt385- 1.385 lt
Βάρος1.728 kg1.800 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h7,7" 7,9"
Τελική ταχύτητα233 km/h210 km/h
Μέση κατανάλωση*5,5/100 km4,3/100 km
Αυτονομία40 km58 km
ΦΟΡΤΙΣΗ 
AC, 0-100%1 ώρα και 45' (7,4 kW)1 ώρα και 15' (11 kW)
*Μετρήσεις DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube