Citroën: Έξι εξηλεκτρισμένα μοντέλα το 2020

Citroën: Έξι εξηλεκτρισμένα μοντέλα το 2020

H Linda Jackson, επικεφαλής της Citroën, ανακοίνωσε ότι η φίρμα θα λανσάρει έξι υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα το επόμενο έτος, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα τον νέο λογότυπο

Όπως όλες οι φίρμες του Groupe PSA, έτσι και η Citroën επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Μπορεί ο Γάλλος κατασκευαστής να έχει λανσάρει εδώ και αρκετά χρόνια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά το C-Zero, το e-Mehari ή το e-Berlingo είχαν πρωτίστως ρόλο εικόνας.

Το 2020, η Citroën θα λανσάρει τα πρώτα εξηλεκτρισμένα μοντέλα που προορίζονται για όγκο πωλήσεων, με στόχο κυρίως τη μείωση του μέσου όρου του CO2 της φίρμας. Στο Twitter, η Linda Jackson, επικεφαλής της γαλλικής εταιρείας, επιβεβαίωσε ότι η γκάμα της θα περιλαμβάνει το 2020 έξι τέτοια μοντέλα. Ωστόσο, δεν διευκρίνισε προσώρας το πρόγραμμα.

Βέβαια δεν είναι δύσκολο να το μαντέψουμε -στο μεγαλύτερο μέρος του τουλάχιστον. Η Citroën θα προσφέρει λοιπόν το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο της, το C5 Aircross που παρουσιάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία. 

Ένα άλλο μοντέλο που επίσης παρουσιάστηκε ήδη και είναι 100% ηλεκτρικό είναι το Jumpy. Η επιβατική έκδοση ΙΧ του SpaceTourer θα βρίσκεται επίσης στο πρόγραμμα του 2020. Στις αρχές του χρόνου αναμένεται επίσης, σε αμιγώς ηλεκτρικό, το μεγάλο επαγγελματικό της εταιρείας, το Jumper, ακολουθούμενο από το Berlingo.

Αλλά η 100% ηλεκτρική κίνηση δεν θα περιορίζεται μόνο στα βαν! Όσο αφορά την γκάμα των ΙΧ λοιπόν, το αστέρι θα είναι έκδοση μηδενικών εκπομπών της μελλοντικής C4. Κόμπακτ χάτσμπακ που θα πατά πάνω στην πλατφόρμα CMP του Peugeot e-208, η οποία προφανώς θα επιμηκυνθεί. Η νέα C4 αναμένεται να λανσαριστεί το προσεχές φθινόπωρο. 

Στο πρόγραμμα δεν μπορεί παρά να βρίσκεται και το C3. Μοντέλο που όμως λόγω πλατφόρμας EMP δεν μπορεί να δεχτεί το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με τα 136 άλογα των άλλων σουπερμίνι του Groupe PSA, ήγουν Peugeot e-208 και Opel Corsa-e. Από την άλλη όμως, με την ευκαιρία της ανανέωσής του θα μπορούσε να ενσωματώσει μοντέλα με ελαφρά υβριδικά συστήματα

Σημειώστε ότι η αναφορά-επιβεβαίωση της Linda Jackson συνοδευόταν από έναν νέο λογότυπο, ένα πράσινο «ë» που φανταζόμαστε ότι προορίζεται για τη σήμανση των επόμενων ηλεκτρικών μοντέλων της Citroën.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube