node/37434

Μελλοντική Citroën C4: Επιβεβαίωση ηλεκτρικής έκδοσης

Το προσεχές κόμπακτ Citroën, που θα αποκαλυφθεί στο τέλος του ’20, θε είναι διαθέσιμο και σε 100% ηλεκτρικό, πάνω σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας CMP.

Η Citroën εξαπέλυσε την ηλεκτρική επίθεσή της με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό C5 Aircross, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία -οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν από το τέλος του α’ 6μήνου του 2020. Εφεξής όμως, όλα τα νέα μοντέλα της γαλλικής φίρμας θα διατίθενται τουλάχιστον και σε μια εξηλεκτρισμένη έκδοση.

Πρώτο στη σειρά του προγράμματος νέων μοντέλων θα είναι ο αντικαταστάτης του C4 Cactus, ο οποίος θα αναλάβει επίσης να υποκαταστήσει και το κλασικό C4, που σταμάτησε πρόωρα το 2018. Η Linda Jackson, επικεφαλής της Citroën, επιβεβαίωσε στην Automotive News ότι το νέο κόμπακτ μοντέλο της φίρμας θα διαθέτει στην γκάμα του και μια 100% ηλεκτρική έκδοση.

cmp
H πλατφόρμα CMP διαθέτει τρεις εκδοχές μεταξονίου. Η οικογένεια της μελλοντικής C4 θα υποστηρίζεται από τη μακριά εκδοχή -στα δεξιά της φωτογραφίας.


Για να υποστηρίξει μια τέτοια έκδοση, η επόμενη C4 προφανώς δεν θα υποστηρίζεται από την πλατφόρμα EMP2. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP που χρησιμοποιείται από τα νέα σουπερμίνι του Groupe PSA, τα οποία διαθέτουν και 100% ηλεκτρική έκδοση. Όπως ακριβώς συνέβη με το νέο Peugeot 208, το οποίο το δίχως άλλο θα παράσχει στην ηλεκτρική C4 και το σύστημα κίνησης που φορά το e-208 (και το Opel Corsa-e) με τα 136 άλογα.

Το C4 όμως ως κόμπακτ που είναι, ήγουν μικρομεσαίο και μια κατηγορία πάνω από τα 208 και Corsa, θα επωφεληθεί από μια επιμηκυμένη παραλλαγή της πλατφόρμας CMP. Μια αρχιτεκτονική που θα θυμίζει αυτή της νέου Škoda Scala, η οποία βασίζεται σε μια μακρύτερη παραλλαγή της πλατφόρμας του Volkswagen Polo. Η αναφορά μας στο Scala δεν έγινε τυχαία, καθώς εκτιμούμε ότι λόγω τοποθέτησης της φίρμας στην αγορά, η Citroën βρίσκεται σε παρόμοια θέση με τη Skoda μέσα στον αντίστοιχο όμιλο εταιρειών: Μαζική και με εύστοχα τοποθετημένη ανταγωνιστική τιμή.

cmp
Η πλατφόρμα e-CMP στη μακριά εκδοχή της.

Εκείνο που απομένει βέβαια να μάθουμε είναι αν η νέα C4 θα έχει το ίδιο πακέτο μπαταριών με τα σουπερμίνι του ομίλου. Μια τέτοια επιλογή δεν είναι απίθανη, καθώς με μπαταρία 50 kWh, η εκτιμώμενη αυτονομία κατά WLTP θα ήταν περίπου 330 km. Νούμερο που θα κατέτασσε τη μελλοντική ηλεκτρική C4 ανάμεσα στις δύο εκδόσεις του Nissan Leaf που το εργοστάσιο τις δίνει 270 και 385 km.

To ντεμπούτο της νέας Citroën C4 το πιθανότερο είναι να γίνει με την ευκαιρία του Mondial de l’Automobile 2020 (1-11 Οκτωβρίου) στο Παρίσι.

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021. 

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]