node/37434

Μελλοντική Citroën C4: Επιβεβαίωση ηλεκτρικής έκδοσης

Το προσεχές κόμπακτ Citroën, που θα αποκαλυφθεί στο τέλος του ’20, θε είναι διαθέσιμο και σε 100% ηλεκτρικό, πάνω σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας CMP.

Η Citroën εξαπέλυσε την ηλεκτρική επίθεσή της με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό C5 Aircross, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία -οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν από το τέλος του α’ 6μήνου του 2020. Εφεξής όμως, όλα τα νέα μοντέλα της γαλλικής φίρμας θα διατίθενται τουλάχιστον και σε μια εξηλεκτρισμένη έκδοση.

Πρώτο στη σειρά του προγράμματος νέων μοντέλων θα είναι ο αντικαταστάτης του C4 Cactus, ο οποίος θα αναλάβει επίσης να υποκαταστήσει και το κλασικό C4, που σταμάτησε πρόωρα το 2018. Η Linda Jackson, επικεφαλής της Citroën, επιβεβαίωσε στην Automotive News ότι το νέο κόμπακτ μοντέλο της φίρμας θα διαθέτει στην γκάμα του και μια 100% ηλεκτρική έκδοση.

cmp
H πλατφόρμα CMP διαθέτει τρεις εκδοχές μεταξονίου. Η οικογένεια της μελλοντικής C4 θα υποστηρίζεται από τη μακριά εκδοχή -στα δεξιά της φωτογραφίας.


Για να υποστηρίξει μια τέτοια έκδοση, η επόμενη C4 προφανώς δεν θα υποστηρίζεται από την πλατφόρμα EMP2. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP που χρησιμοποιείται από τα νέα σουπερμίνι του Groupe PSA, τα οποία διαθέτουν και 100% ηλεκτρική έκδοση. Όπως ακριβώς συνέβη με το νέο Peugeot 208, το οποίο το δίχως άλλο θα παράσχει στην ηλεκτρική C4 και το σύστημα κίνησης που φορά το e-208 (και το Opel Corsa-e) με τα 136 άλογα.

Το C4 όμως ως κόμπακτ που είναι, ήγουν μικρομεσαίο και μια κατηγορία πάνω από τα 208 και Corsa, θα επωφεληθεί από μια επιμηκυμένη παραλλαγή της πλατφόρμας CMP. Μια αρχιτεκτονική που θα θυμίζει αυτή της νέου Škoda Scala, η οποία βασίζεται σε μια μακρύτερη παραλλαγή της πλατφόρμας του Volkswagen Polo. Η αναφορά μας στο Scala δεν έγινε τυχαία, καθώς εκτιμούμε ότι λόγω τοποθέτησης της φίρμας στην αγορά, η Citroën βρίσκεται σε παρόμοια θέση με τη Skoda μέσα στον αντίστοιχο όμιλο εταιρειών: Μαζική και με εύστοχα τοποθετημένη ανταγωνιστική τιμή.

cmp
Η πλατφόρμα e-CMP στη μακριά εκδοχή της.

Εκείνο που απομένει βέβαια να μάθουμε είναι αν η νέα C4 θα έχει το ίδιο πακέτο μπαταριών με τα σουπερμίνι του ομίλου. Μια τέτοια επιλογή δεν είναι απίθανη, καθώς με μπαταρία 50 kWh, η εκτιμώμενη αυτονομία κατά WLTP θα ήταν περίπου 330 km. Νούμερο που θα κατέτασσε τη μελλοντική ηλεκτρική C4 ανάμεσα στις δύο εκδόσεις του Nissan Leaf που το εργοστάσιο τις δίνει 270 και 385 km.

To ντεμπούτο της νέας Citroën C4 το πιθανότερο είναι να γίνει με την ευκαιρία του Mondial de l’Automobile 2020 (1-11 Οκτωβρίου) στο Παρίσι.

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]