node/34327

Νέο Peugeot e-208: Τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά

Λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα απομένει για την επίσημη παρουσίασή του ηλεκτρικού 208 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ενώ ορισμένα στοιχεία του press kit ήταν σε εξέλιξη αργά την περασμένη εβδομάδα, η Peugeot παρουσίασε σήμερα τις φωτογραφίες και τα επίσημα χαρακτηριστικά του μελλοντικού μεγάλου ανταγωνιστή της Renault Zoe.

340 km αυτονομίας κατά WLTP
Ξεκινώντας από τη νέα πλατφόρμα e-CMP, το Peugeot e-208 επαναλαμβάνει αναμφισβήτητα τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά του DS3 Crossback e-tense, που αποκαλύφθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι. Το αυτοκίνητο εξελίχτηκε από το Groupe PSA σε συνεργασία με την κινεζική εταιρία Dongfeng. Πατά πάνω στην πλατφόρμα e-CMP που στοχεύει στις κατηγορίες των σουπερμίνι και των μικρών οικογενειακών, συμπληρώνοντας την EMP2 που υποστηρίζει τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, μπερλίνες και SUV, του γαλλικού ομίλου.

Έτσι, την κίνηση του e-208 αναλαμβάνει ένα ηλεκτρομοτέρ των 136 PS (100 kW) και 26,5 kgm που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο ανώτατη ταχύτητα 150 km/h. Για το σπριντ των 0-100 km/h, το ηλεκτρικό Peugeot χρειάζεται 8,1” και γι’ αυτό των 0-50 km/h μόλις 2,8”.

208

Η μπαταρία έχει ενεργειακή πυκνότητα 50kWh και δίνει μάξιμουμ αυτονομία 340 km κατά το πρότυπο WLTP ή 450 km κατά τον παλαιό κύκλο μέτρησης NEDC. Με τοποθέτηση κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, οι μπαταρίες δεν επιβαρύνουν καθόλου τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που παραμένει αναλλοίωτη, στα 265 lt, όση ακριβώς και στα 208 με θερμικό κινητήρα. 

Επαναφόρτιση: Μέχρι 100 kW σε Combo
Όσον αφορά την επαναφόρτιση, ο εσωτερικός φορτιστής των 11 kW που συμπληρώνεται από ένα βύσμα φόρτισης Combο δίνει τη δυνατότητα για ισχύ έως και 100 kW, επιτρέποντας επαναφόρτιση του 80% σε 30 λεπτά της ώρας.

Prise Green’Up 16 ώρες
Wall-box 7,4 kW 8 ώρες
Wall-box 11 kW 5 ώρες και 15'
Combo 100 kW 80 % σε 30'


Τρεις ρυθμίσεις οδήγησης
Από άποψη λειτουργικότητας, η Peugeot ανακοινώνει την παρουσία τριών οδηγικών ρυθμίσεων: Eco, Normal και Sport. Δύο τρόποι ανάκτησης ενέργειας είναι επίσης επιλέξιμοι μέσω του λεβιέ ταχυτήτων: «Μέτρια» με εφέ ελεύθερου τροχασμού και κοντά στο ρολάρισμα ενός θερμικού αυτοκινήτου και «Ενισχυμένη» για πιο ισχυρή επιβράδυνση.

ΔΕΙΤΕ AKOMH Επίσημο: Νέο Peugeot 208 [video]

Από την πλευρά του εξοπλισμού υπάρχει μια αντλία θερμότητας, προαιρετικά θερμαινόμενα καθίσματα και μια συσκευή προετοιμασίας για το χώρο επιβατών μέσω της εφαρμογής MyPeugeot. Σε αυτά προσθέστε ένα σύνολο οδηγικών βοηθημάτων: Προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση λωρίδας, πλήρως αυτόματος χειρισμός παρκαρίσματος, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση κάθετης κυκλοφορίας κ.λπ…

Στο εσωτερικό, το ηλεκτρικό Peugeot 208 παίρνει το ίδιο DNA με τις θερμικές εκδόσεις και εγκαινιάζει μια νέα γενιά ψηφιακών οργάνων i-Cockpit.

208

Αποκλειστικός εξοπλισμός GT
Αντίστοιχος με το εξοπλισμό GT-Line που προτείνεται για τις θερμικές εκδόσεις, ο εξοπλισμός GT απευθύνεται αποκλειστικά στο Peugeot e-208 και έρχεται να ολοκληρώσει τη βασική έκδοση. Τοποθετημένο στο high-end της γκάμας, περιλαμβάνει αποκλειστικά επενδύσεις σε γκρι Alcantara και ειδικού σχεδιασμού 17άρες ζάντες με σπέσιαλ διακοσμητικά ένθετα.

Αναμενόμενο ως παγκόσμια πρεμιέρα στις 5 Μαρτίου στη Γενεύη, το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208 θα λανσαριστεί εμπορικά με την αυγή του νέου χρόνου, ενώ οι θερμικές εκδόσεις αναμένονται στις αντιπροσωπείες στο τέλος του 2019.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39674

Τι θα λέγατε για ένα Peugeot 508 Coupé;

Το Peugeot Palladium είναι μια ανεξάρτητη σχεδιαστική μελέτη για δίπορτο γαλλικό κουπέ με αρκετά στοιχεία από muscle car.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Τι θα λέγατε για ένα Peugeot 508 Coupé;

Μπορεί οι εποχές των 406 Coupé (1996) και 407 Coupé (2005) να έχουν περάσει προπολού και το νέο Peugeot 508 να μην ακολούθησε την παράδοση με μια αντίστοιχη έκδοση, όμως ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Ali Shoghimojarad οραματίστηκε ένα δίθυρο premium coupé με τα σήματα της γαλλικής φίρμας - το Peugeot Palladium.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο Ιρανός σχεδιαστής ολοκλήρωσε το project κατά τη διάρκεια του master του στο αμερικανικό College for Creative Studies. Στόχος ήταν να σχεδιάσει ένα μοντέλο που θα βοηθούσε την Peugeot να επιστρέψει υποθετικά στην αγορά της Βόρειας Αμερικής από το 2026.

Όπως βλέπουμε από τις εικόνες, ο Ali συνδύασε στοιχεία από τη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων παραγωγής της Peugeot με στοιχεία από muscle cars, εμπνευσμένος από την επερχόμενη συγχώνευση Groupe PSA και FCA Group στον όμιλο Stellantis.

Πιο συγκεκριμένα, η γρίλια, το αιχμηρό ρύγχος, τα επιθετικά εμπρός φώτα με τις χαρακτηριστικές κάθετες προεκτάσεις, η ενιαία εισαγωγή αέρα χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα τριπλά γραφικά στα πίσω φώτα, είναι όλα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα Peugeot.

Peugeot Palladium

Το προφίλ έχει αναλογίες τριών όγκων, πισωκίνητου μοντέλου με μακρύ καπό, τροχούς μεγάλης διαμέτρου, μεγάλες πόρτες, «αόρατα» πλευρικά παράθυρα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, έντονη οπισθόκλιση της οροφής και μακριά ουρά με έντονες πτυχώσεις. Επιπλέον, οι δυναμικές γραμμές στο καπό, η οριζόντια character line που διατρέχει όλο το μήκος του αμαξώματος, το μυώδες προφίλ και τα όμορφα τονισμένα φτερά είναι στοιχεία που προσδίδουν δυναμισμό.

Ιδανικά, το Peugeot Palladium θα βασιζόταν σε μια ηλεκτρική ή υβριδική πισωκίνητη πλατφόρμα η οποία θα του επέτρεπε να κινηθεί σε premium μονοπάτια και να τοποθετηθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Polestar 1.

Γνωρίζουμε πως η Peugeot δεν μπορεί να διαθέσει τα κεφάλαια που απαιτούνται για την εξέλιξη ενός τέτοιου νέου μοντέλου το οποίο πιθανότατα δεν θα ήταν κερδοφόρο στην αγορά λόγω της μεγάλης προτίμησης που δείχνει ο κόσμος σε SUV. Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε παρά να δεχτούμε πως ένα γαλλικό coupé θα ήταν ευπρόσδεκτο από το σύνολο της αυτοκινητιστικής κοινότητας. Οπότε θα κλείσουμε με ένα «ποτέ μη λες ποτέ» και θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε κάθε σχέδιο - ανεξάρτητου σχεδιαστή ή μη - το οποίο διευρύνει τους ορίζοντες της κάθε εταιρείας και εξάπτει τη φαντασία μας.

Σημείωση: Το Peugeot Palladium είναι μια δημιουργία του ανεξάρτητου σχεδιαστή Ali Shoghimojarad και δεν σχετίζεται με την Peugeot ή το σχεδιαστικό της κέντρο.

[Πηγή CarExpert]