node/34327

Νέο Peugeot e-208: Τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά

Λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα απομένει για την επίσημη παρουσίασή του ηλεκτρικού 208 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ενώ ορισμένα στοιχεία του press kit ήταν σε εξέλιξη αργά την περασμένη εβδομάδα, η Peugeot παρουσίασε σήμερα τις φωτογραφίες και τα επίσημα χαρακτηριστικά του μελλοντικού μεγάλου ανταγωνιστή της Renault Zoe.

340 km αυτονομίας κατά WLTP
Ξεκινώντας από τη νέα πλατφόρμα e-CMP, το Peugeot e-208 επαναλαμβάνει αναμφισβήτητα τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά του DS3 Crossback e-tense, που αποκαλύφθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι. Το αυτοκίνητο εξελίχτηκε από το Groupe PSA σε συνεργασία με την κινεζική εταιρία Dongfeng. Πατά πάνω στην πλατφόρμα e-CMP που στοχεύει στις κατηγορίες των σουπερμίνι και των μικρών οικογενειακών, συμπληρώνοντας την EMP2 που υποστηρίζει τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, μπερλίνες και SUV, του γαλλικού ομίλου.

Έτσι, την κίνηση του e-208 αναλαμβάνει ένα ηλεκτρομοτέρ των 136 PS (100 kW) και 26,5 kgm που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο ανώτατη ταχύτητα 150 km/h. Για το σπριντ των 0-100 km/h, το ηλεκτρικό Peugeot χρειάζεται 8,1” και γι’ αυτό των 0-50 km/h μόλις 2,8”.

208

Η μπαταρία έχει ενεργειακή πυκνότητα 50kWh και δίνει μάξιμουμ αυτονομία 340 km κατά το πρότυπο WLTP ή 450 km κατά τον παλαιό κύκλο μέτρησης NEDC. Με τοποθέτηση κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, οι μπαταρίες δεν επιβαρύνουν καθόλου τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που παραμένει αναλλοίωτη, στα 265 lt, όση ακριβώς και στα 208 με θερμικό κινητήρα. 

Επαναφόρτιση: Μέχρι 100 kW σε Combo
Όσον αφορά την επαναφόρτιση, ο εσωτερικός φορτιστής των 11 kW που συμπληρώνεται από ένα βύσμα φόρτισης Combο δίνει τη δυνατότητα για ισχύ έως και 100 kW, επιτρέποντας επαναφόρτιση του 80% σε 30 λεπτά της ώρας.

Prise Green’Up 16 ώρες
Wall-box 7,4 kW 8 ώρες
Wall-box 11 kW 5 ώρες και 15'
Combo 100 kW 80 % σε 30'


Τρεις ρυθμίσεις οδήγησης
Από άποψη λειτουργικότητας, η Peugeot ανακοινώνει την παρουσία τριών οδηγικών ρυθμίσεων: Eco, Normal και Sport. Δύο τρόποι ανάκτησης ενέργειας είναι επίσης επιλέξιμοι μέσω του λεβιέ ταχυτήτων: «Μέτρια» με εφέ ελεύθερου τροχασμού και κοντά στο ρολάρισμα ενός θερμικού αυτοκινήτου και «Ενισχυμένη» για πιο ισχυρή επιβράδυνση.

ΔΕΙΤΕ AKOMH Επίσημο: Νέο Peugeot 208 [video]

Από την πλευρά του εξοπλισμού υπάρχει μια αντλία θερμότητας, προαιρετικά θερμαινόμενα καθίσματα και μια συσκευή προετοιμασίας για το χώρο επιβατών μέσω της εφαρμογής MyPeugeot. Σε αυτά προσθέστε ένα σύνολο οδηγικών βοηθημάτων: Προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση λωρίδας, πλήρως αυτόματος χειρισμός παρκαρίσματος, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση κάθετης κυκλοφορίας κ.λπ…

Στο εσωτερικό, το ηλεκτρικό Peugeot 208 παίρνει το ίδιο DNA με τις θερμικές εκδόσεις και εγκαινιάζει μια νέα γενιά ψηφιακών οργάνων i-Cockpit.

208

Αποκλειστικός εξοπλισμός GT
Αντίστοιχος με το εξοπλισμό GT-Line που προτείνεται για τις θερμικές εκδόσεις, ο εξοπλισμός GT απευθύνεται αποκλειστικά στο Peugeot e-208 και έρχεται να ολοκληρώσει τη βασική έκδοση. Τοποθετημένο στο high-end της γκάμας, περιλαμβάνει αποκλειστικά επενδύσεις σε γκρι Alcantara και ειδικού σχεδιασμού 17άρες ζάντες με σπέσιαλ διακοσμητικά ένθετα.

Αναμενόμενο ως παγκόσμια πρεμιέρα στις 5 Μαρτίου στη Γενεύη, το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208 θα λανσαριστεί εμπορικά με την αυγή του νέου χρόνου, ενώ οι θερμικές εκδόσεις αναμένονται στις αντιπροσωπείες στο τέλος του 2019.

node/39165

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μια σκληρή δοκιμασία μέχρι "θανάτου" για τρία ταλαιπωρημένα οχήματα.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μετά από το βίντεο με τις εκτός δρόμου περιπέτειες προσιτών μεταχειρισμένων που έγινε viral, Matt Watson του βρετανικού Carwow σκέφτηκε ακόμα μια δοκιμασία για τα ταλαιπωρημένα Peugeot 206 (1998-2006), Ford Focus MK2 (2004-2008) και Honda Civic MB Fastback (1997–2001) προτού τα αποχαιρετίσει για τελευταία φορά. Αφαίρεσε όλο το λάδι από τον κινητήρα και στη συνέχεια τα έθεσε σε λειτουργία για να διαπιστώσει ποιο θα αντέξει περισσότερη ώρα προτού "παραδώσει τα όπλα".

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εκτός δρόμου περιπέτειες με προσιτά μεταχειρισμένα [video]

Για να φτάσει την καταπόνηση του κινητήρα στα άκρα, ο παρουσιαστής έβαλε μια πέτρα στο γκάζι και των τριών αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα όταν τα έβαλε μπροστά να δουλεύουν στα κόκκινα.

Όπως θα δείτε, το Ford Focus είναι το πρώτο που παθαίνει καταστροφική βλάβη μετά από 20" λειτουργίας. Μετά από λίγο ακολουθεί το Peugeot 206 που μας αποχαιρετά στα 47". Η έκπληξη έχει να κάνει με την διάρκεια του αθάνατου Honda Civic την οποία δεν θα σας αποκαλύψουμε ώστε να έχει νόημα να δείτε και το βίντεο.

Για να προλάβουμε τα σχόλια των θεατών για την αναίτια καταστροφή τριών λειτουργικών αυτοκινήτων, πρέπει να σημειώσουμε πως τα μοντέλα αγοράστηκαν έναντι £600 (€688) και για τα τρία μαζί, ενώ μετά από τη συμμετοχή τους στο προηγούμενο βίντεο, προορίζονταν για την πρέσα. 

[Πηγή: Carwow]

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.