Νέο Peugeot e-208: Τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά

Νέο Peugeot e-208: Τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά

Λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα απομένει για την επίσημη παρουσίασή του ηλεκτρικού 208 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ενώ ορισμένα στοιχεία του press kit ήταν σε εξέλιξη αργά την περασμένη εβδομάδα, η Peugeot παρουσίασε σήμερα τις φωτογραφίες και τα επίσημα χαρακτηριστικά του μελλοντικού μεγάλου ανταγωνιστή της Renault Zoe.

340 km αυτονομίας κατά WLTP
Ξεκινώντας από τη νέα πλατφόρμα e-CMP, το Peugeot e-208 επαναλαμβάνει αναμφισβήτητα τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά του DS3 Crossback e-tense, που αποκαλύφθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι. Το αυτοκίνητο εξελίχτηκε από το Groupe PSA σε συνεργασία με την κινεζική εταιρία Dongfeng. Πατά πάνω στην πλατφόρμα e-CMP που στοχεύει στις κατηγορίες των σουπερμίνι και των μικρών οικογενειακών, συμπληρώνοντας την EMP2 που υποστηρίζει τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, μπερλίνες και SUV, του γαλλικού ομίλου.

Έτσι, την κίνηση του e-208 αναλαμβάνει ένα ηλεκτρομοτέρ των 136 PS (100 kW) και 26,5 kgm που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο ανώτατη ταχύτητα 150 km/h. Για το σπριντ των 0-100 km/h, το ηλεκτρικό Peugeot χρειάζεται 8,1” και γι’ αυτό των 0-50 km/h μόλις 2,8”.

208

Η μπαταρία έχει ενεργειακή πυκνότητα 50kWh και δίνει μάξιμουμ αυτονομία 340 km κατά το πρότυπο WLTP ή 450 km κατά τον παλαιό κύκλο μέτρησης NEDC. Με τοποθέτηση κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, οι μπαταρίες δεν επιβαρύνουν καθόλου τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που παραμένει αναλλοίωτη, στα 265 lt, όση ακριβώς και στα 208 με θερμικό κινητήρα. 

Επαναφόρτιση: Μέχρι 100 kW σε Combo
Όσον αφορά την επαναφόρτιση, ο εσωτερικός φορτιστής των 11 kW που συμπληρώνεται από ένα βύσμα φόρτισης Combο δίνει τη δυνατότητα για ισχύ έως και 100 kW, επιτρέποντας επαναφόρτιση του 80% σε 30 λεπτά της ώρας.

Prise Green’Up16 ώρες
Wall-box 7,4 kW8 ώρες
Wall-box 11 kW5 ώρες και 15'
Combo 100 kW80 % σε 30'


Τρεις ρυθμίσεις οδήγησης
Από άποψη λειτουργικότητας, η Peugeot ανακοινώνει την παρουσία τριών οδηγικών ρυθμίσεων: Eco, Normal και Sport. Δύο τρόποι ανάκτησης ενέργειας είναι επίσης επιλέξιμοι μέσω του λεβιέ ταχυτήτων: «Μέτρια» με εφέ ελεύθερου τροχασμού και κοντά στο ρολάρισμα ενός θερμικού αυτοκινήτου και «Ενισχυμένη» για πιο ισχυρή επιβράδυνση.

ΔΕΙΤΕ AKOMH Επίσημο: Νέο Peugeot 208 [video]

Από την πλευρά του εξοπλισμού υπάρχει μια αντλία θερμότητας, προαιρετικά θερμαινόμενα καθίσματα και μια συσκευή προετοιμασίας για το χώρο επιβατών μέσω της εφαρμογής MyPeugeot. Σε αυτά προσθέστε ένα σύνολο οδηγικών βοηθημάτων: Προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση λωρίδας, πλήρως αυτόματος χειρισμός παρκαρίσματος, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ειδοποίηση κάθετης κυκλοφορίας κ.λπ…

Στο εσωτερικό, το ηλεκτρικό Peugeot 208 παίρνει το ίδιο DNA με τις θερμικές εκδόσεις και εγκαινιάζει μια νέα γενιά ψηφιακών οργάνων i-Cockpit.

208

Αποκλειστικός εξοπλισμός GT
Αντίστοιχος με το εξοπλισμό GT-Line που προτείνεται για τις θερμικές εκδόσεις, ο εξοπλισμός GT απευθύνεται αποκλειστικά στο Peugeot e-208 και έρχεται να ολοκληρώσει τη βασική έκδοση. Τοποθετημένο στο high-end της γκάμας, περιλαμβάνει αποκλειστικά επενδύσεις σε γκρι Alcantara και ειδικού σχεδιασμού 17άρες ζάντες με σπέσιαλ διακοσμητικά ένθετα.

Αναμενόμενο ως παγκόσμια πρεμιέρα στις 5 Μαρτίου στη Γενεύη, το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208 θα λανσαριστεί εμπορικά με την αυγή του νέου χρόνου, ενώ οι θερμικές εκδόσεις αναμένονται στις αντιπροσωπείες στο τέλος του 2019.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube