node/31596

PSA: Αποκάλυψη νέων Citroën Berlingo, Opel Combo και Peugeot Partner

Το Groupe PSA λανσάρει τη νέα τρίδυμη γενιά των LCV για τις τρεις κύριες φίρμες του, ανεβάζοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ομίλου στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών.

Οι τρεις μαζικές φίρμες του Groupe PSA -Citroën, Opel και Peugeot παρουσίασαν τις πιο πρόσφατες προσθήκες στην γκάμα τους, τα LCV Berlingo, Combo και Partner, αντίστοιχα. 

Και τα τρία βαν στηρίζονται πάνω στη σπονδυλωτή πλατφόρμα του ομίλου Efficient Modular Platform 2 (EMP2), την ίδια που υποστηρίζει τις αντίστοιχες επιβατικές εκφάνσεις των γαλλικών μοντέλων, τo νέο επιβατικό Berlingo και το νέο Peugeot Rifter.

Η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με την προγενέστερη ομώνυμη έκδοση των επαγγελματικών μοντέλων είναι η αύξηση της ικανότητας φορτίου στα 1.000 kg. Ο χώρος φόρτωσης έχει την ίδια χωρητικότητα και στα τρία LCV, από 3,3 έως 3,8 κυβικά μέτρα ανάλογα με την έκδοση. Χώρος ικανός για να τοποθετήσεις δύο ευρωπαλέτες.

psa lcv

Κάτω από το καπό, η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα ίδια μοτέρ, ένα βενζίνης και ένα τουρμποντίζελ για τα Peugeot Partner και Citroën Berlingo, με την Opel να μην έχει ακόμη ανακοινώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά για το Combo.

Όσον αφορά τα βοηθήματα τεχνολογία και ασφαλείας, η γκάμα είναι πλούσια, περιλαμβάνοντας από σύστημα διατήρησης της λωρίδας μέχρι προσαρμοζόμενο cruise control. Η διαφορά στην καμπίνα είναι εντονότερη στο Partner, καθώς το LCV του Sochaux διαθέτει το i-Cockpit της Peugeot με 8άρα οθόνη αφής, στοιχείο που πιθανότατα θα δούμε προσεχώς και στα άλλα δύο μοντέλα. Όσον αφορά το fleet management, στην περίπτωση που τα αυτοκίνητα ανήκουν σε εταιρικό στόλο, υπάρχουν διαθέσιμα τρία πακέτα τηλεματικής του Free2Move Connect Fleet.

psa lcv

«Η πλατφόρμα EMP2 προσφέρει ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο απόδοσης, αλλά μας επέτρεψε να προχωρήσουμε σε έναν ισχυρό, δυναμικό και στιβαρό σχεδιασμό», δήλωσε ο Keith Ryder, σχεδιαστής του νέου Peugeot Partner.

psa lcv

«Η νέα μορφολογία του αυτοκινήτου μας έχει οδηγήσει σε κοντύτερους προβόλους για καλύτερη ευελιξία, σε ψηλότερο καπό για μεγαλύτερη ακαμψία και βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική που προσφέρει ένα εσωτερικό, πρακτικό και διαμορφώσιμο».

ps

Και τα τρία LCV του Groupe PSA θα λανσαριστούν εμπορικά το φθινόπωρο, πιθανόν τον Σεπτέμβριο, οπότε και αναμένουμε να μάθουμε την τιμή τους.

node/37118

Reuters: Ακόμη και αύριο η ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ Groupe PSA με FCA

Μόλις χθες έγινε γνωστό ότι οι δύο εταιρείες συζητούσαν εκ νέου σενάριο συγχώνευσης. 

Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2019 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Reuters: Ακόμη και αύριο η ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ Groupe PSA με FCA

Μόλις χθες έγινε γνωστό ότι η Fiat Chrysler Automobiles και ο όμιλος PSA βρίσκονται και πάλι σε συνομιλίες για να συνεργαστούν. Φαίνεται ότι οι συζητήσεις γίνονταν πολύ καιρό τώρα και μάλλον υπό άκρα μυστικότητα, καθώς σήμερα το Reuters γράφει ότι η συμφωνία θα ανακοινωθεί ακόμη και αύριο Πέμπτη. Και οι δύο εταιρείες επιβεβαίωσαν ότι οι συνομιλίες πραγματοποιήθηκαν.

Η PSA εξέδωσε δήλωσε: «Μετά από πρόσφατες αναφορές σχετικά με πιθανό επιχειρηματική συνεργασία μεταξύ του Groupe PSA και της FCA, η PSA επιβεβαιώνει ότι διεξάγονται συζητήσεις με στόχο τη δημιουργία ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων παγκοσμίως».

Μια ακριβώς ίδια δήλωση δήλωση έκανε και η FCA, λέγοντας πως δεν έχει να προσθέσει τίποτα παραπάνω αυτή τη στιγμή."

Η πιθανή συγχώνευση των δύο εταιρειών θα δημιουργήσει ένα γιγαντιαίο όμιλο που θα περιλάμβανε μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο. Η FCA διαθέτει FΙΑΤ, Jeep, Alfa Romeo, Maserati, Ram, Lancia και Chrysler, ενώ η PSA τις Peugeot, Citroën, DS και Vauxhall-Opel. Η συμφωνία θα εξασφαλίσει ότι οι μαζικές επενδύσεις στην αυτόνομη οδήγηση και την ηλεκτροκίνηση θα μπορούσαν να μοιραστούν μέσω μεγαλύτερων οικονομιών κλίμακας.

Η FCA αναζητά έναν συνεργάτη εδώ και αρκετό καιρό, και νωρίτερα φέτος πραγματοποίησε εκτεταμένες συνομιλίες με τη Renault για μια πιθανή συνεργασία. Αλλά αυτές οι συνομιλίες δεν μπόρεσαν να καταλήξουν σε συμφωνία.

Ο επικεφαλής της PSA, Carlos Tavares που οδήγησε στην εξαγορά της Vauxhall-Opel, ήταν πάντα πρόθυμος να επεκτείνει τις δραστηριότητες της εταιρείας, είτε μέσω εξαγορών, είτε μέσω συνεργασιών. 

node/37098

Αναζωπυρώνονται οι συζητήσεις για συνεργασία του PSA Groupe με FCA

Τι αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal - Όλα τα σενάρια.

Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2019 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Αναζωπυρώνονται οι συζητήσεις για συνεργασία του PSA Groupe με FCA

Η Fiat Chrysler Automobiles και ο όμιλος PSA βρίσκονται και πάλι σε συνομιλίες για να συνεργαστούν, ανέφερε η «The Wall Street Journal».

Η εφημερίδα ανέφερε ότι μια συμφωνία μεταξύ της FCA και της PSA θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα «υπερατλαντικό γίγαντα αυτοκινήτων αξίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Ένα από τα σενάρια που αναφέρονται σε σχέση με τη συνεργασία είναι η δημιουργία νέας εταιρείας με τη συγχώνευση ίσου αριθμού μετοχών. Ο CEO της PSA, Carlos Tavares, θα διατηρούσε τον ίδιο τίτλο στη νέα εταιρεία, ενώ ο πρόεδρος της FCA, John Elkann, θα αναλάβει επίσης τον ίδιο ρόλο, ανέφερε η εφημερίδα.

«Δεν σχολιάζουμε φήμες στην αγορά», ανέφερε ένας εκπρόσωπος της PSA, ενώ την ίδια στάση κράτησε και εκπρόσωπος της FCA.

Σημάδια ενοποίησης
Η Fiat Chrysler κυνηγούσε έναν εταίρο με στόχο τη συγχώνευση. Το 2015, ο Marchionne προσπάθησε ανεπιτυχώς να πετύχει με τη General Motors σε μια συμφωνία.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες (PSA, FCA) είχαν συζητήσει νωρίτερα φέτος την πιθανότητα συνεργασίας, πριν η Fiat Chrysler προτείνει συγχώνευση ύψους $ 35 δισ. με τη Renault.

Ένας συνδυασμός FCA και PSA, "από την άποψη του όγκου, θα είχε νόημα", έγραφε νωρίτερα φέτος ο Richard Hilgert, αναλυτής μετοχών της Morningstar Inc. Μαζί, θα πραγματοποιούν σχεδόν 9 εκατομμύρια οχήματα ετησίως, δίνοντάς τους τη δύναμη να ανταγωνίζονται καλύτερα τη VW, την Toyota  και τη Renault-Nissan Alliance.

Και για την Peugeot που σχεδιάζει την επιστροφή της στη Βόρεια Αμερική το 2023, το δίκτυο λιανικής πώλησης της FCA θα ήταν πραγματικό χρυσάφι, αναφέρει ο Hilgert.

Προηγούμενη προσέγγιση
Ο όμιλος PSA προσέγγισε τη Fiat Chrysler Automobiles φέτος, αλλά η FCA απέρριψε την πρόταση. Τώρα οι συνομιλίες αναζωπυρώνονται μετά την αποτυχημένη προσπάθεια της FCA να συγχωνευτεί με τη Renault, όταν η FCA απέσυρε την προσφορά της τον Ιούνιο.

Η FCA είχε δηλώσει τότε ότι «οι πολιτικές συνθήκες στη Γαλλία δεν υπάρχουν προς το παρόν ώστε ένας τέτοιος συνδυασμός να προχωρήσει με επιτυχία».

Ο Tavares είχε υπογραμμίσει την ίδια εποχή τους κινδύνους μιας συγχώνευσης της Renault με την FCA, σε ένα υπόμνημα που είχε στείλει στους μετόχους της εταιρείας του. Ο Tavares έγραφε ότι η Renault επιλέχθηκε κυρίως επειδή η αξία της ήταν πολύ χαμηλή εξαιτίας της διαταραγμένης σχέσης της με τη Nissanμετά το σκάνδαλο Carlos Ghosn. 

«Η συναλλαγή που προτείνεται από τη Fiat Chrysler φαίνεται επομένως ιδιαίτερα ευκαιριακή, σε μεγάλο βαθμό προς όφελος της», ανέφερε το υπόμνημα. «Για τη Renault, αυτό μπορεί να είναι ένα πλεονέκτημα στις συζητήσεις με τη Nissan, αλλά θα μπορούσε επίσης να αποδυναμώσει τη Συμμαχία», κατέληγε.