node/38447

Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Για πρώτη φορά φωτογραφίζονται μαζί όλα τα υπεραυτοκίνητα της Bugatti στο Molsheim της Γαλλίας.

Η Bugatti συγκέντρωσε για πρώτη φορά μαζί τα έξι υπεραυτοκίνητα που παρουσίασε μέσα στη διετία 2018-2020. Τα πανάκριβα μοντέλα με συνολικό κόστος που αγγίζει τα €35 εκατομμύρια προ φόρων (!), φωτογραφήθηκαν στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φίρμας στο Molsheim της Γαλλίας. Όλα τα μοντέλα βασίζονται στην αρχιτεκτονική της Chiron και χρησιμοποιούν τον θηριώδη quad-turbo W16 κινητήρα 8,0 λίτρων με απόδοση 1.500 - 1.600 PS.

Για να τα δούμε λοιπόν ένα-ένα, με σειρά εμφάνισης από τα αριστερά προς τα δεξιά:

Bugatti

Bugatti Chiron Pur Sport - €3 εκατομμύρια

Η πιο πρόσφατη προσθήκη στη γκάμα της Bugatti παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2020 και αποτελεί μια ειδική έκδοση της Chiron με έμφαση στο κράτημα και την παραγωγή κάθετης δύναμης για καλύτερους χρόνους στην πίστα. Η παραγωγή της είναι περιορισμένη σε 60 μονάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Bugatti Chiron Pur Sport [video]

Bugatti

Bugatti Centodieci - €8 εκατομμύρια

Η σύγχρονη μετενσάρκωση της EB 110 (1991-1995) παρουσιάστηκε στο Pebble Beach Concours d'Elegance τον Αύγουστο του 2019, με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα και κινητήρα 1.600 PS. Η παραγωγή της είναι περιορισμένη σε 10 μονάδες που είχαν ήδη πουληθεί πριν από την επίσημη πρεμιέρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Bugatti Centodieci [video]

Bugatti

Bugatti Chiron Super Sport 300+ - €3,5 εκατομμύρια

Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγή στον κόσμο μετά το ασύλληπτο ρεκόρ 490,48 km/h (304,77 mph) που επετεύχθει χάρη σε επεμβάσεις στην αεροδυναμική του αμαξώματος, τον κινητήρα 1.600 PS και το κιβώτιο ταχυτήτων. Το υπεραυτοκίνητο θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 30 μονάδων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η έκδοση παραγωγής της Bugatti Chiron Super Sport 300+ [video]

Bugatti

Bugatti La Voiture Noire - €11 εκατομμύρια

Το ακριβότερο αυτοκίνητο στην ιστορία είναι ένα κατάμαυρο Grand Tourisme Coupé το οποίο συνδυάζει την άνεση μιας λιμουζίνας και τη δύναμη ενός υπεραυτοκινήτου. Παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2019, θα κατασκευαστεί σε μόνο 1 κομμάτι και αποτελεί φόρο τιμής στη θρυλική Bugatti Type 57 SC Atlantic.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Bugatti La Voiture Noire [video]

Bugatti

Bugatti Divo - €5 εκατομμύρια

Παρουσιάστηκε το 2018 ως μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 40 μονάδων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αποκαλύφθηκε η πιστάδικη Bugatti Divo των 5 εκατομμυρίων ευρώ

Bugatti

Bugatti Chiron Sport - €2,65 εκατομμύρια

Μοιάζει αστείο όμως η Chiron Sport είναι το φθηνότερο αυτοκίνητο της παρέας. Αποτελεί μια πιο σπορ έκδοση της Chiron με ελαφρώς χαμηλότερο βάρος και πιο επιθετικό στήσιμο, χωρίς όμως να θυσιάζει την άνεση και την πολυτέλεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Bugatti Chiron Sport “110 ans Bugatti”

[Πηγή: Bugatti]

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.