node/32199

Αποκαλύφθηκε η πιστάδικη Bugatti Divo των 5 εκατομμυρίων ευρώ

Απολαύστε σε όλο της το μεγαλείο την πολυαναμενόμενη, σκληροπύρηνική, εστιασμένη για οδήγηση στην πίστα Bugatti Divo.

Η Bugatti αποκάλυψε το νέο της hypercar που ακούει στο όνομα Divo. Κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο, δεν είναι δηλαδή όπως οι Ferrari FXX-K και McLaren P1 GTR που δεν έχουν επίσημη έγκριση τύπου για το δρόμο. Αλλά είναι εστιασμένη για χρήση στην πίστα. Για να κλείσει τα στόματα κατασκευαστών που βγάζουν πολύ γλώσσα για χρόνους και ρεκόρ σε διάφορα circuit.

Θα κατασκευαστούν μόλις 40 κομμάτια και η τιμή της αγγίζει τα πέντε εκατομμύρια ευρώ. Ναι καλά διαβάσατε: €5.000.000! Και όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, η παραγωγή είναι ήδη sold out. Αν και το αυτοκίνητο βασίζεται στη Chiron, η σχεδίαση είναι εντελώς διαφορετική για λόγους εμφάνισης και αεροδυναμικής απόδοσης. Αλλαγές έχουν επίσης γίνει και στην ανάρτηση. Η Bugatti ανακοινώνει ότι η Divo γυρίζει στην πίστα (στο handling circuit) του κέντρου δοκιμών Nardo οκτώ δευτερόλεπτα ταχύτερα από τη Chiron.

Η Divo, η οποία παίρνει το όνομά της από τον Albert Divo, δύο φορές νικητή του Targa Florio, έχει ένα εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος. Το πιο επιθετικό ρύγχος ενσωματώνει ένα μεγαλύτερο σπόιλερ το οποίο παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη και τροφοδοτεί τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Τα νέα LED φώτα είναι η νέα σχεδιαστική υπογραφή της Bugatti. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην βελτίωση της ψύξης των φρένων και της μετάδοσης, με μια σειρά από εισαγωγές και πτερύγια να διαμορφώνουν ανάλογα τη ροή. Ακόμη και η σχεδίαση της οροφής έχει διαφοροποιηθεί για να επιταχυνθεί η ροή κρύου αέρα προς τον κινητήρα, μέσω του νέου καλύμματος.

Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από το νέο ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος φτερό, το οποίο είναι 23% μεγαλύτερο από αυτό της Chiron και λειτουργεί επίσης σαν αερόφρενο. Τα πίσω φώτα είναι κατασκευασμένα από μικρά πτερύγια, 44 τον αριθμό, κατασκευασμένα με τη μέθοδο της τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Όλες οι αλλαγές στο αμάξωμα έχουν αυξήσει την κάθετη δύναμη κατά 90 kg, επιτρέποντας στην Divo να αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις 1,6 g. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, για περισσότερη ακρίβεια και καλύτερη ευελιξία στις στροφές. Αυξήθηκε η γωνία κάμπερ των τροχών, πράγμα που σημαίνει ότι στην ευθεία φορτίζεται περισσότερο το εσωτερικό μέρος του πέλματος των ελαστικών, αναπτύσσοντας περισσότερη θερμότητα από ότι αν όλο το πέλμα πατούσε στην άσφαλτο. Για αυτό το λόγο η τελική ταχύτητα περιορίστηκε ηλεκτρονικά στα… μόνο 380 km/h. Η ανάρτηση έχει ξαναρυθμιστεί, ενώ οι σφυρήλατοι ειδικοί τροχοί και η αυξημένη χρήση ανθρακονήματος μειώνουν το βάρος κατά 35 kg.     

Το εσωτερικό έχει νέα καθίσματα και επένδυση από Alcantara, όπως και στο τιμόνι. Φυσικά τα χρώματα μπορούν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των πελατών, σε συνδυασμό και με την εξωτερική βαφή.

Στον κινητήρα δεν έχουν γίνει αλλαγές. Χρησιμοποιείται ο ίδιος W16 οκτώ λίτρων, με απόδοση 1.500 PS και εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα 2,4” που ανακοινώνει το εργοστάσιο για την επιτάχυνση 0-100 km/h είναι πραγματική θηλιά στο λαιμό.

 

node/40261

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι διάδοχοι των MINI Hatch και MINI Countryman θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την επέκταση της γκάμας της, ενώ παράλληλα σκοπεύει να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE

Ο εξηλεκτρισμός της MINI έχει ήδη ξεκινήσει, με το υβριδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, τα οποία αφορούν το 10% των πωλήσεων της εταιρείας. Στο μέλλον, οι νέες γενιές των δύο μοντέλων (τρίθυρο Hatchback και premium C-SUV) θα είναι διαθέσιμες σε αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και σε συμβατικές εκδόσεις με θερμικά μοτέρ, για αυτούς που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μικρότερο crossover στην κατηγορία B-Segment (σουπερμίνι), το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά την Κίνα η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη, η MINI θέλει να αυξήσει το μερίδιο αυτοκινήτων που πουλά εκεί από το 10% που είναι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα από το 2023 σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors. Τα MINI που θα παράγονται εκεί θα καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει στην αγορά της Κίνας, ενώ η παραγωγή στα υπόλοιπα εργοστάσια της εταιρείας θα διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, δύο δεκαετίες μετά από την αναβίωση του ΜΙΝΙ Cooper, η βρετανική φίρμα που ανήκει στον όμιλο BMW έχει κατασκευάσει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, τα οποία έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο.

*Στις εικόνες βλέπετε τα επίσημα σκίτσα της σημερινής δεύτερης γενιάς MINI Countryman.

[Πηγή: MINI]

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]