node/32199

Αποκαλύφθηκε η πιστάδικη Bugatti Divo των 5 εκατομμυρίων ευρώ

Απολαύστε σε όλο της το μεγαλείο την πολυαναμενόμενη, σκληροπύρηνική, εστιασμένη για οδήγηση στην πίστα Bugatti Divo.

Η Bugatti αποκάλυψε το νέο της hypercar που ακούει στο όνομα Divo. Κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο, δεν είναι δηλαδή όπως οι Ferrari FXX-K και McLaren P1 GTR που δεν έχουν επίσημη έγκριση τύπου για το δρόμο. Αλλά είναι εστιασμένη για χρήση στην πίστα. Για να κλείσει τα στόματα κατασκευαστών που βγάζουν πολύ γλώσσα για χρόνους και ρεκόρ σε διάφορα circuit.

Θα κατασκευαστούν μόλις 40 κομμάτια και η τιμή της αγγίζει τα πέντε εκατομμύρια ευρώ. Ναι καλά διαβάσατε: €5.000.000! Και όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, η παραγωγή είναι ήδη sold out. Αν και το αυτοκίνητο βασίζεται στη Chiron, η σχεδίαση είναι εντελώς διαφορετική για λόγους εμφάνισης και αεροδυναμικής απόδοσης. Αλλαγές έχουν επίσης γίνει και στην ανάρτηση. Η Bugatti ανακοινώνει ότι η Divo γυρίζει στην πίστα (στο handling circuit) του κέντρου δοκιμών Nardo οκτώ δευτερόλεπτα ταχύτερα από τη Chiron.

Η Divo, η οποία παίρνει το όνομά της από τον Albert Divo, δύο φορές νικητή του Targa Florio, έχει ένα εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος. Το πιο επιθετικό ρύγχος ενσωματώνει ένα μεγαλύτερο σπόιλερ το οποίο παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη και τροφοδοτεί τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Τα νέα LED φώτα είναι η νέα σχεδιαστική υπογραφή της Bugatti. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην βελτίωση της ψύξης των φρένων και της μετάδοσης, με μια σειρά από εισαγωγές και πτερύγια να διαμορφώνουν ανάλογα τη ροή. Ακόμη και η σχεδίαση της οροφής έχει διαφοροποιηθεί για να επιταχυνθεί η ροή κρύου αέρα προς τον κινητήρα, μέσω του νέου καλύμματος.

Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από το νέο ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος φτερό, το οποίο είναι 23% μεγαλύτερο από αυτό της Chiron και λειτουργεί επίσης σαν αερόφρενο. Τα πίσω φώτα είναι κατασκευασμένα από μικρά πτερύγια, 44 τον αριθμό, κατασκευασμένα με τη μέθοδο της τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Όλες οι αλλαγές στο αμάξωμα έχουν αυξήσει την κάθετη δύναμη κατά 90 kg, επιτρέποντας στην Divo να αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις 1,6 g. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, για περισσότερη ακρίβεια και καλύτερη ευελιξία στις στροφές. Αυξήθηκε η γωνία κάμπερ των τροχών, πράγμα που σημαίνει ότι στην ευθεία φορτίζεται περισσότερο το εσωτερικό μέρος του πέλματος των ελαστικών, αναπτύσσοντας περισσότερη θερμότητα από ότι αν όλο το πέλμα πατούσε στην άσφαλτο. Για αυτό το λόγο η τελική ταχύτητα περιορίστηκε ηλεκτρονικά στα… μόνο 380 km/h. Η ανάρτηση έχει ξαναρυθμιστεί, ενώ οι σφυρήλατοι ειδικοί τροχοί και η αυξημένη χρήση ανθρακονήματος μειώνουν το βάρος κατά 35 kg.     

Το εσωτερικό έχει νέα καθίσματα και επένδυση από Alcantara, όπως και στο τιμόνι. Φυσικά τα χρώματα μπορούν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των πελατών, σε συνδυασμό και με την εξωτερική βαφή.

Στον κινητήρα δεν έχουν γίνει αλλαγές. Χρησιμοποιείται ο ίδιος W16 οκτώ λίτρων, με απόδοση 1.500 PS και εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα 2,4” που ανακοινώνει το εργοστάσιο για την επιτάχυνση 0-100 km/h είναι πραγματική θηλιά στο λαιμό.

 

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]