node/38143

Αυτά είναι τα GTi που περιμένουμε μέσα στο 2020

Επτά νέα και ανανεωμένα GTi που συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο πρακτικότητα και υψηλές επιδόσεις, έρχονται το 2020 για να ανεβάσουν την αδρεναλίνη μας στα ύψη!

Το 2020 αναμένεται να είναι μια χρονιά με μεγάλο ενδιαφέρον για τους φίλους των hot hatchback καθώς αρκετοί από τους πρωταγωνιστές είτε θα ανανεωθούν, είτε θα αποκτήσουν ολοκαίνουρια γενιά.

Τα μοντέλα που συνδυάζουν πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση με σπορ οδική συμπεριφορά, έχουν εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, και πλέον προσφέρουν ανώτερα επίπεδα άνεσης και κορυφαίες επιδόσεις.

Τα hot hatchback που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2020 έρχονται να συμπληρώσουν τις ήδη δυνατές ελεύσεις του 2019 (Ford Focus ST, Mercedes-AMG A 35 4MATIC και BMW M135i xDrive), με τα περισσότερα από αυτά να ανήκουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων (C-Segment).


Audi S3

Νέο Audi S3

Μαζί με την πρεμιέρα της τέταρτης γενιάς A3, η Audi θα παρουσιάσει στη Γενεύη και την έκδοση επιδόσεων S3. Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη δημοσιεύσει φωτογραφίες ενός καμουφλαρισμένου μοντέλου προ-παραγωγής, ανακοινώνοντας παράλληλα τις τεχνικές προδιαγραφές του.

Αισθητικά, οι σχεδιαστές της Audi επέλεξαν μια εξελικτική προσέγγιση για τη νέα γενιά, η οποία διατηρεί παρόμοια σιλουέτα με τον προκάτοχό της, έχει όμως πιο μοντέρνα εμφάνιση με επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο και φώτα LED.

Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός 2.0 TFSI με 310 PS που θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο S-tronic 7 σχέσεων και νέο σύστημα τετρακίνησης quattro. Σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση αναμένεται και στο εσωτερικό με ψηφιακό cockpit, high-tech εμφάνιση και premium υλικά.


CUPRA Leon

Νέο CUPRA Leon

Μπορεί το SEAT Leon τέταρτης γενιάς να έκανε την εμφάνισή του μόλις τον προηγούμενο μήνα, όμως αυτό δεν εμπόδισε την CUPRA από το να ανακοινώσει το CUPRA Leon για την Έκθεση Γενεύης.

Η έκδοση επιδόσεων θα ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Leon χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τη γρίλια που φέρει το έμβλημα της CUPRA.

Το ισπανικό hot hatch θα χρησιμοποιεί το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με έμφαση στις επιδόσεις, το οποίο θα μοιράζεται με τα συγγενικά VW Golf GTE και Skoda Octavia iV RS. Ο βενζινοκινητήρας 1.4 TSI θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 245 PS. Αργότερα φημολογείται πως θα δούμε και μια ισχυρότερη έκδοση CUPRA R με τον κινητήρα 2.0 TSI και ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 PS.


Honda Civic Type R

Ανανεωμένο Honda Civic Type R

Το μοντέλο που είναι γνωστό και ως ο "βασιλιάς των προσθιοκίνητων hot hatch" ανανεώνεται ελαφρώς για το 2020, με μικρές αισθητικές επεμβάσεις, πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας και αναβαθμίσεις σε αεροδυναμική, ανάρτηση και φρένα.

Εμφανισιακά δεν έχουν αλλάξει πολλά, και μόνο οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν την ελαφρώς μεγαλύτερη γρίλια εμπρός που προσφέρει καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, και τις νέες λεπίδες στις εισαγωγές αέρα (εμπρός και πίσω) που είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος.

Κάτω από το καπό παραμένει ο 2.0 VTEC με απόδοση 320 PS που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.


Hyundai i30 N Line teaser

Ανανεωμένο Hyundai i30 N

Λίγο μετά από την ανανεωμένη γκάμα του i30 που θα δούμε στη Γενεύη, περιμένουμε τις αναβαθμίσεις να περάσουν και στην ταχύτερη εκδοχή του με το έμβλημα N.

Εμφανισιακά, το i30 N θα παραπέμπει έντονα στο i30 N Line της φωτογραφίας (φαρδύτερη γρίλια, ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και νέα φώτα LED), με τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου και διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό θα βρίσκουμε νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,25" στην κεντρική κονσόλα, ενώ αναβαθμισμένα αναμένεται να είναι και τα υλικά.

Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός 2.0 Turbo-GDi που στη σημερινή γενιά αποδίδει 275 PS. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων με τη βοήθεια του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για πρώτη φορά η γκάμα θα εμπλουτιστεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.


Renault Megane RS Trophy

Ανανεωμένο Renault Mégane

Οι κορυφαίες εκδόσεις Mégane R.S. και Mégane R.S. Trophy δέχονται ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα για το 2020.

Αισθητικά, οι διαφορές με τα υφιστάμενα μοντέλα περιορίζονται στα ανασχεδιασμένα γραφικά LED των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι νέες επενδύσεις Alcantara, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2", η μεγαλύτερη οθόνη αφής 9" και τα καθίσματα Recaro (Trophy).

Η μεγάλη είδηση είναι πως το γαλλικό hot hatch θα είναι πλέον αποκλειστικά διαθέσιμο με τον 1.8 TCe στην έκδοση των 300 PS, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη.Το Mégane R.S. θα έχει Sport chassis, ενώ το Mégane R.S. Trophy το πιο πισταδόρικο Cup chassis που περιλαμβάνει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης. Και τα δύο μοντέλα διατηρούν το σύστημα τετραδιέυθυνσης 4CONTROL.


Toyota GR Yaris

Νέο Toyota GR Yaris

Η “καυτή” έκδοση του Yaris είναι ένα τετρακίνητο hot hatch το οποίο ενσωματώνει όλη την εμπειρία της Gazoo Racing από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Σχεδιαστικά, το 3θυρο αμάξωμα δεν έχει τίποτα κοινό με τις συμβατικές 5θυρες εκδόσεις του ιαπωνικού σουπερμίνι χάρη στην κουπέ σιλουέτα και το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο (προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά, ζάντες 18", χαμηλωμένη οροφή, αεροτομή και πίσω διαχύτη). Μεγάλες διαφορές έχουμε και στην πλατφόρμα, η οποία συνδυάζει το εμπρός τμήμα της GA-B (Yaris), με το πίσω τμήμα της GA-C (Corolla).

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ισχυρότερος τρικύλινδρος κινητήρας παραγωγής, με χωρητικότητα 1.618 cc, 12 βαλβίδες, single scroll turbo και απόδοση 261 PS. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης GR-Four.


VW Golf GTI scoop

Νέο Volkswagen Golf VIII GTI / GTI TCR / GTD / GTE / R

Οι σπορ εκδόσεις του Golf όγδοης γενιάς αναμένεται να είναι πέντε στον αριθμό και θα παρουσιαστούν επίσημα μέσα στο 2020.

Τα γρήγορα Golf θα ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στα ανασχεδιασμένα αεροδυναμικά πακέτα (νέους προφυλακτήρες, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου κτλ) και τις σπορ πινελιές στο εσωτερικό όπου  θα βρίσκεται και το Innovision Cockpit (ψηφιακός πίνακας οργάνων 10" και οθόνη αφής 10" για το infotainment).

Ξεκινάμε λοιπόν από το παραδοσιακό GTI (2.0 TSI με 245 PS), το ισχυρότερο GTI TCR (2.0 TSI με 300 PS) και το πετρελαιοκίνητο GTD (2.0 TDI με 200 PS) που θα κάνουν πρεμιέρα στη Γενεύη. Εκεί θα δούμε και το επαναφορτιζόμενο υβριδικό GTE (1.4 TSI + ηλεκτρικό μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 245 PS) για όσους θέλουν να συνδυάσουν επιδόσεις με οικολογική συνείδηση. Αργότερα μέσα στο έτος θα ακολουθήσει και η τετρακίνητη έκδοση Golf R (2.0 TSI με 330 PS) η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας από πλευράς επιδόσεων και τιμής.


 

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».