Οι υβριδικές Ferrari ξεπέρασαν το 50% των πωλήσεων

Οι υβριδικές Ferrari ξεπέρασαν το 50% των πωλήσεων

Σημεία των καιρών; Περισσότερες από τις μισές Ferrari που πωλούνται έχουν πλέον μπαταρία.

υβριδικές Ferrari

Έχουν περάσει μόλις τέσσερα χρόνια από τότε που η ιταλική φίρμα αποκάλυψε την SF90, το πρώτο της μοντέλο παραγωγής με υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Κι όμως, ήδη οι υβριδικές Ferrari ξεπερνούν τις πωλήσεις των αμιγώς θερμικών μοντέλων.

Το 51% των Ferrari που ταξινομήθηκαν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία, έναντι ποσοστού 43% το τρίμηνο που προηγήθηκε του Ιουλίου, σημειώνουν οι Financial Times

Από 19% πέρσι, φέτος οι υβριδικές Ferrari σκαρφάλωσαν για πρώτη φορά πάνω από το 50%. Είναι σοκαριστικό αν το καλοσκεφτείς. Περισσότερες από τις μισές Ferrari που πωλούνται έχουν πλέον μπαταρία.

Μόλις έναν χρόνο πίσω, οι υβριδικές Ferrari αποτελούσαν μόλις το 19% του συνόλου των πωλήσεων. Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές της Ferrari απορρίπτουν τους κλασικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έναντι των νεότερων, πιο εξελιγμένων και πιο ισχυρών υβριδικών κινητήρων; 

υβριδικές Ferrari

Όχι, απλώς αγοράζουν ό,τι κατασκευάζει η Ferrari γνωρίζοντας ότι θα είναι κορυφαίο. Κι αυτή τη στιγμή η Ferrari κατασκευάζει υβριδικά μοτέρ. Στην πραγματικότητα δεν υφίσταται επιλογή κινητήρα όταν αγοράζεις μια Ferrari. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari 296GTB, το ταχύτερο πισωκίνητο στον κόσμο! Μετρημένα!

Αν ας πούμε θες ένα κεντρομήχανο μοντέλο, ενδιαφέρεσαι για την 296 ή την SF90. Αυτά ήταν τα δύο μοντέλα που σημείωσαν τις περισσότερες πωλήσεις κατά το τελευταίο τρίμηνο κι είναι αμφότερα διαθέσιμα αποκλειστικά ως plug-in hybrid.

υβριδικές Ferrari

Θα συνεχιστεί άραγε το -ισχνό προς ώρας- προβάδισμα των Ferrari με μπαταρία; Το δημοσίευμα αναφέρει πως όχι. Η παραγωγή της crossover Purosangue δεν έχει φτάσει ακόμα στο μέγιστο σημείο της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 3χρονος κάνει «ντόνατς» με μια Ferrari SF90 Stradale σαν επαγγελματίας

Καθώς είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με μη υβριδικό V12 κι από τη στιγμή που αναμένεται να αποτελέσει το 20% του συνόλου των πωλήσεων της φίρμας του Μαρανέλο το επόμενο έτος, ενδέχεται να ανατρέψει τη ζυγαριά υπέρ των καθαρόαιμων θερμικών κινητήρων.

υβριδικές Ferrari

Αλλά ούτε αυτό θα διαρκέσει πολύ, αφού σύντομα αναμένουμε μια έκδοση της Purosangue που θα μπαίνει στην πρίζα, ενώ πιθανότατα θα υπάρξει κι υβριδική Roma.

Εν τω μεταξύ, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα κυκλοφορήσει το 2025 -ο Mr.Ferrari μάλιστα το οδήγησε και του άρεσε πολύ- και το 40% της γκάμας της θα είναι EV μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Είτε μας αρέσει είτε όχι, οι μπαταριοκίνητες Ferrari θα είναι η πλειοψηφία στο μέλλον.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube