node/35835

Η Dacia επενδύει σε αύξηση παραγωγής και νέα μοντέλα

Στόχος νέες εκδόσεις του Duster αλλά και επέκταση και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων.

Η Dacia ανακοίνωσε επενδυτικό σχέδιο ύψους € 100 εκατ. από τα οποία τα 25 θα προέλθουν από την ρουμανική κυβέρνηση, με σκοπό την αύξηση της τοπικής παραγωγής αυτοκινήτων από 50.000 μονάδες ετησίως σε 400.000, από Σεπτέμβριο του 2020.

Εκτός από την αύξηση της παραγωγής, η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει επίσης να βάλει στην αγορά και νέες εκδόσεις, επεκτείνοντας τη γκάμα του μοντέλου που δεν είναι και τόσο μεγάλη.

Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή της Dacia και της Renault Group της Ρουμανίας, Christophe Dridi, είναι καιρός το «παιδί τους», δηλαδή το Duster, να αποκτήσει «μερικά αδελφάκια». Ωστόσο δεν προχώρησε σε λεπτομέρειες για τι ακριβώς εκδόσεις μιλά.  

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το Duster. Το πουλάμε σε 44 χώρες, είναι το πιο δημοφιλές SUV στην Ευρώπη. Πιστεύουμε ότι το Duster είναι κάτι σαν πρεσβευτής της Ρουμανίας », σχολίασε ο Dridi. «Η πρόκλησή είναι να συνεχίσουμε την επιτυχία της Dacia και το παιδί μας θα πρέπει να έχει κάποια αδέλφια». Ερωτηθείς πότε θα ξεκινήσουν την παραγωγή επόμενου μοντέλου, απάντησε πως δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση.

oro

Μια έκδοση πάντως της οποίας η παραγωγή θα αρχίσει μέσα στη χρονιά, είναι αυτή του Duster pickup. Η ευρωπαϊκή έκδοση του Duster Oroch θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με την Romturingia, έναν κατασκευαστή λεωφορείων.

Παράλληλα αναμένεται και μια ηλεκτρική έκδοση, ενώ φημολογείται και η έκδοση του Grand Duster, μιας μεγαλύτερης σε διαστάσεις παραλλαγής του ρουμανικού SUV.

Την ίδια στιγμή ακούγεται ότι το Renault Arkana θα μπορούσε να έρθει στην Ευρώπη ξανά με τα σήματα της Dacia. Επιπλέον, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει και άλλα οχήματα υψηλών προδιαγραφών στο χαρτοφυλάκιό της, τα οποία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις δυτικές αγορές, όπως το μικρό ηλεκτρικό πόλης Renault K-ZE της Κίνας και το μικρό SUV Triber της Ινδίας, τα οποία λόγω χαμηλού κόστους μπορούν να ενσωματωθούν στην επενδυτική στρατηγική της Dacia.

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]

node/39977

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το ανακοίνωσε επισήμως ο Elon Musk με την τιμή του να καθορίζεται στα $135.000.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2019 να κάνει δοκιμές στο Ring με τη μορφή πρωτοτύπου
Τότε η Tesla είχε πει ότι ετοιμάζει το πιο δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκυεάστηκε ποτέ με στόχο να καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας. 
Τώρα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S Plaid θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2021 για να παραδωθεί στους πρώτους τυχερούς πελάτες που θα είναι έτοιμοι να εκταμιεύσουν περίπου $135.000 για να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι οδηγούν κάτι πολύ πιο γρήγορο από την Porsche Taycan. Οι παραγγελίες μάλιστα - σύμφωνα με την ανακοίνωση του Musk - έχουν ήδη ανοίξει και μπορεί κάποιος να το «κλείσει» με μια προκαταβαολή $1.000 όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Tesla μάλλον διέλυσε το ρεκόρ της Porsche Taycan στο Nürburgring

H εταιρεία περά από την ισχύ των 1.100 ίππων ανακοινώνει επιτάχυνση της τάξης των 2'' για το 0-96 km/h και τελική ταχύτητα 322 km/h. 
Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και σαφώς πιοεπιθετικό σχεδιασμό αλλά και στήσιμο, με την αυτονομία του να φτάνει τα 835 km με μια πλήρη φόρτιση. 

Πέρυσι, ο Musk είχε δηλώσει ότι ο κινητήρας Plaid θα ήταν επίσης διαθέσιμος στο Model X αλλά και στο επερχόμενο Roadster. Τώρα όμως ο Musk δεν έκανε καμία αναφορά για το αν αυτά τα μοντέλα θα φορέσουν το πιο ισχυρό αυτό σύστημα, και αρκε΄στηκε να πει πως το Model S Plaid στην πίστα Laguna Sega, έγραψε χρόνο 1:30.3, χρόνος που είναι κατά 6'' μικρότερος από αυτόν που είχε κάνει πέρυσι, στις αρχικές δοκιμές του μοντέλου.