Η Dacia επενδύει σε αύξηση παραγωγής και νέα μοντέλα

Η Dacia επενδύει σε αύξηση παραγωγής και νέα μοντέλα

Στόχος νέες εκδόσεις του Duster αλλά και επέκταση και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων.

Η Dacia ανακοίνωσε επενδυτικό σχέδιο ύψους € 100 εκατ. από τα οποία τα 25 θα προέλθουν από την ρουμανική κυβέρνηση, με σκοπό την αύξηση της τοπικής παραγωγής αυτοκινήτων από 50.000 μονάδες ετησίως σε 400.000, από Σεπτέμβριο του 2020.

Εκτός από την αύξηση της παραγωγής, η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει επίσης να βάλει στην αγορά και νέες εκδόσεις, επεκτείνοντας τη γκάμα του μοντέλου που δεν είναι και τόσο μεγάλη.

Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή της Dacia και της Renault Group της Ρουμανίας, Christophe Dridi, είναι καιρός το «παιδί τους», δηλαδή το Duster, να αποκτήσει «μερικά αδελφάκια». Ωστόσο δεν προχώρησε σε λεπτομέρειες για τι ακριβώς εκδόσεις μιλά.  

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το Duster. Το πουλάμε σε 44 χώρες, είναι το πιο δημοφιλές SUV στην Ευρώπη. Πιστεύουμε ότι το Duster είναι κάτι σαν πρεσβευτής της Ρουμανίας », σχολίασε ο Dridi. «Η πρόκλησή είναι να συνεχίσουμε την επιτυχία της Dacia και το παιδί μας θα πρέπει να έχει κάποια αδέλφια». Ερωτηθείς πότε θα ξεκινήσουν την παραγωγή επόμενου μοντέλου, απάντησε πως δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση.

oro

Μια έκδοση πάντως της οποίας η παραγωγή θα αρχίσει μέσα στη χρονιά, είναι αυτή του Duster pickup. Η ευρωπαϊκή έκδοση του Duster Oroch θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με την Romturingia, έναν κατασκευαστή λεωφορείων.

Παράλληλα αναμένεται και μια ηλεκτρική έκδοση, ενώ φημολογείται και η έκδοση του Grand Duster, μιας μεγαλύτερης σε διαστάσεις παραλλαγής του ρουμανικού SUV.

Την ίδια στιγμή ακούγεται ότι το Renault Arkana θα μπορούσε να έρθει στην Ευρώπη ξανά με τα σήματα της Dacia. Επιπλέον, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει και άλλα οχήματα υψηλών προδιαγραφών στο χαρτοφυλάκιό της, τα οποία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις δυτικές αγορές, όπως το μικρό ηλεκτρικό πόλης Renault K-ZE της Κίνας και το μικρό SUV Triber της Ινδίας, τα οποία λόγω χαμηλού κόστους μπορούν να ενσωματωθούν στην επενδυτική στρατηγική της Dacia.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube