
Toyota: Τα ήπια υβριδικά δεν είναι πραγματικά υβριδικά
Η Toyota πιστεύει ότι τα μοντέλα με ήπια υβριδική τεχνολογία δεν πρέπει να λογίζονται ως υβριδικά, διότι αυτό παραπλανά τους αγοραστές.

Ένας αυξανόμενος αριθμός νέων μοντέλων εξοπλισμένων με ήπια 48-βολτα υβριδικά συστήματα έχει φτάσει στις εκθέσεις τα τελευταία χρόνια, αλλά η Toyota υποστηρίζει ότι δεν θα έπρεπε να ονομάζονται «υβριδικά».
Ο Sean Hanley, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας στην Αυστραλία, επικρίνει ανοιχτά τους κατασκευαστές για παραπλάνηση των αγοραστών.
Κατά τη γνώμη του, ένα κινητήριο σύστημα που δεν επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση δεν μπορεί να αποκαλείται «υβριδικό». Για αυτό η ιαπωνική εταιρεία επιθυμεί να χαράξει μια διαχωριστική γραμμή μεταξύ των δύο τεχνολογιών.
Ωστόσο, η ίδια η Toyota δεν είναι απόλυτα συνεπής, αφού χαρακτηρίζει ως υβριδικά και κάποια από τα δικά της 48-βολτα μοντέλα. Όπως τα Hilux και Land Cruiser
«Έχω παρατηρήσει ότι η υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιείται με διαφορετικούς τρόπους από το μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια», δήλωσε.
«Η Toyota επιθυμεί να καταστήσει σαφές τι προσφέρει ένα πραγματικό υβριδικό σύστημα στην αποδοτικότητα και τι ένα σύστημα με υποβοήθηση 48 βολτ», συνέχισε ο Hanley.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Υδρογόνο, όχι αντί για BEV αλλά αντί για ντίζελ
«Το τελευταίο δεν αντιπροσωπεύει την υβριδική κίνηση. Νομίζω ότι οι κατασκευαστές έχουν την ευθύνη να βεβαιωθούν ότι οι αγοραστές γνωρίζουν τις διαφορές των διάφορων συστημάτων».
Ενίσχυσε το επιχείρημά του επισημαίνοντας τις διαφορές που παρατηρούνται στην τρέχουσα γκάμα της Toyota: «Θέλω να καταστήσω σαφές ότι όταν αγοράζετε ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης Toyota με 48-βολτη υποβοήθηση, όπως αυτό που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα Prado Land Cruiser, δεν αγοράζετε ένα πραγματικό υβριδικό σύστημα. Θέλουμε να το διαχωρίσουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα μας που χρησιμοποιούν πραγματική υβριδική τεχνολογία».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Επιζήμια όσα plug-in hybrid βγάζουν πάνω από 100 km
Η Toyota έχει δίκιο. Πολλά μοντέλα πλασάρονται στην αγορά ως «υβριδικά», ενώ η συνεισφορά του συστήματος στον περιορισμό των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου είναι περιορσμένη.
Αυτή τη στιγμή, η ταμπέλα «υβριδικό» κοσμεί από το Nissan Qashqai με το 12-βολτο σύστημα έως πολύπλοκες EREV διατάξεις, όπως το BYD Seal U DM-i, με πολλές ενδιάμεσες παραλλαγές.