Toyota: Επιζήμια όσα plug-in hybrid βγάζουν πάνω από 100 km

Toyota: Επιζήμια όσα plug-in hybrid βγάζουν πάνω από 100 km

Η αυτονομία των PHEV ολοένα και αυξάνεται. Έχει νόημα όμως; Ή πρέπει να μπει κάποιο όριο; Η Toyota θεωρεί ότι τα 100 km αποτελούν τη χρυσή τομή.

Toyota

Από την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, οι αλλαγές στον τρόπο μέτρησης των μέσων εκπομπών CO₂ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ευνοούν τα PHEV με μεγαλύτερες μπαταρίες και αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, αφού μειώνουν τις επίσημες εκπομπές ρύπων. Αλλά η Toyota διαβλέπει έναν κίνδυνο στην υπερβολή.

Η κινεζική μάρκα Lynk & Co προσφέρει το θηριώδες 08 PHEV με ηλεκτρική αυτονομία 200 km. Ενώ το νέο επαναφορτιζόμενο Volvo XC70 θα προσφέρει 180 km αμόλυντης και αθόρυβης μετακίνησης. Μιλώντας πρόσφατα για την προσπάθεια αύξησης της ηλεκτρικής αυτονομίας των plug-in hybrid, ο επικεφαλής προϊόντων και μάρκετινγκ της Toyota Europe, Andrea Carlucci, δήλωσε ότι η χρυσή τομή βρίσκεται στα 100 km.

Πάντα σκεπτική η Toyota με τα ηλεκτρικά, τώρα διατυπώνει τις αντιρρήσεις της και για τις μεγάλες μπαταρίες των PHEV

Toyota

Για πολλούς, ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αποτελεί το ιδανικό σύστημα μετάδοσης κίνησης τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Συνδυάζει την αυτονομία και την ευκολία ανεφοδιασμού ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης στο ταξίδι.

Με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινή μετακίνηση. Την ήσυχη και απρόσκοπτη λειτουργία και τους μηδενικούς τοπικούς ρύπους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Akio Toyoda, τα ηλεκτρικά είναι πιο βρώμικα απ' όσο νομίζεις

«Η εγκατάσταση ολοένα μεγαλύτερων μπαταριών σε ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυξάνει το κόστος», υποστηρίζει η Toyota. Προφανώς εννοεί και στην τσέπη του αγοραστή, αλλά και το περιβαλλοντικό κόστος.

Εκείνη διαλέγει πιο μετριοπαθή πολιτική. Το σημερινό C-HR έχει ηλεκτρική αυτονομία 66 km, ενώ το RAV4 PHEV υπόσχεται ότι μπορεί να διανύσει 100 km με ενέργεια από τον ολονύκτιο εναγκαλισμό με την οικιακή σούκο.

Toyota

Το σκεπτικό δεν φαίνεται παράλογο. Για να διανύσει 200 km, το επαναφορτιζόμενο Lynk & Co 08 έχει μπαταρία 40 kWh, μπορούμε να σκεφτούμε κάμποσα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με μικρότερη χωρητικότητα.

Η Hyundai φωτίζει και άλλη μία πλευρά του ζητήματος. «Τα PHEV και τα EREV είναι τεχνολογίες μετάβασης, αλλά όταν απορροφούν πόρους από τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, τελικά αποβαίνουν εις βάρος της. Πού πρέπει να μπει το όριο;» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Europe, Xavier Martinet.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Audi A3 TFSI e προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 143 km

Πρόσθεσε ότι ενώ η πώληση PHEV με μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να βοηθήσει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν τις μέσες εκπομπές CO₂, η νομοθεσία της ΕΕ πρόκειται να αλλάξει ξανά το 2028. Τονίζοντας την παροδικότητα του ζητήματος.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube