
«Όχι!» σε υβριδικό Renault Clio 6 που θα καμώνεται το Mitsubishi Colt
Η ιαπωνική φίρμα επιβεβαίωσε ότι δεν θα αντικαταστήσει τη σημερινή γενιά του Mitsubishi Colt στην Ευρώπη, μοντέλου βασισμένου στην πλατφόρμα του Renault Clio. Η ιαπωνική φίρμα προτιμά να δώσει προτεραιότητα στα SUV και στα ηλεκτρικά.


Το Mitsubishi Colt δεν θα αποκτήσει διάδοχο στην Ευρώπη. Το τρέχον μοντέλο που πατάει πάνω στο Renault Clio δεν θα έχει συνέχεια.
Ο κατασκευαστής εξηγεί αυτήν την επιλογή με την αλλαγή στις προτιμήσεις του κοινού: Οι πελάτες του στρέφονται πλέον προς τα SUV. Κι όμως, το Colt παραμένει το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας το 2025 στην Ευρώπη, με 9.728 πωλήσεις από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο.
Η σκέψη ότι η φίρμα θα μπορούσε να αξιοποιήσει το Renault 5 E-Tech για να λανσάρει ένα ηλεκτρικό Mitsubishi Colt δεν βρήκε ευήκοα ώτα
Όπως και άλλες μάρκες, η Mitsubishi επιλέγει να επικεντρώσει τους πόρους της σε μοντέλα που αποφέρουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Έτσι, η ευρωπαϊκή γκάμα της θα στραφεί σε πιο μεγάλα μοντέλα, όπως το ηλεκτρικό Eclipse Cross (παράγωγο του Renault Scénic E-Tech) και το υβριδικό Grandis, «ξάδερφο» του Symbioz. Διατηρώντας πιθανότατα το ASX που βασίζεται στο Captur.

Η προγραμματισμένη διακοπή του Colt αποτυπώνει τη μετάβαση σε μια νέα εποχή. Τα μικρά μοντέλα για την πόλη, που για χρόνια κυριαρχούσαν στην Ευρώπη, χάνουν έδαφος εμπρός στην αυξανόμενη ζήτηση για Β-SUV, τα οποία θεωρούνται πιο μοντέρνα και ευέλικτα στη χρήση. Παράλληλα, η πίεση της νομοθεσίας υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ενισχύει προς αυτή την κατεύθυνση.
Για ένα διάστημα, υπήρχε η σκέψη ότι η Mitsubishi θα μπορούσε να αξιοποιήσει το Renault 5 E-Tech για να λανσάρει ένα ηλεκτρικό Colt. Η Nissan το κατάφερε με το νέο Micra, προσθέτοντας μάλιστα και μερικές αλλαγές στην εμφάνιση -δείγμα ότι η Συμμαχία εξακολουθεί να λειτουργεί. Προς το παρόν ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται στα πλάνα της Mitsubishi.