Υπέροχο MG TF 160 έχει αφεθεί να αραχνιάζει στο Ληξούρι

Υπέροχο MG TF 160 έχει αφεθεί να αραχνιάζει στο Ληξούρι

Πριν δύο δεκαετίες, το MG TF 160 ήταν το κορυφαίο της γκάμας. Σήμερα αναζητεί καλύτερες μέρες.

MG TF 160

Το MG TF 160 αποτελεί την κορυφαία έκδοση της τελευταίας γενιάς της σειράς MG F/TF, ενός από τα πιο χαρακτηριστικά βρετανικά ρόουντστερ των τελευταίων δεκαετιών. Παρουσιάστηκε το 2002, αντικαθιστώντας το MG F που είχε κυκλοφορήσει το 1995.

Σε αντίθεση με το προηγούμενο MG F που χρησιμοποιούσε την υδροπνευματική ανάρτηση Hydragas, το MG TF υιοθέτησε παραδοσιακή ανάρτηση με ελατήρια και αμορτισέρ. Βελτιώνοντας τη συμπεριφορά του στον δρόμο και βγάζοντας πιο σπορ οδηγικό προφίλ.

Το αναβαθμισμένο πλαίσιο πρόσφερε αυξημένη ακαμψία και φαρδύτερα μετατρόχια, ενώ η σχεδίαση απέκτησε πιο επιθετικές γραμμές, διατηρώντας ωστόσο τον κλασικό χαρακτήρα των μικρών βρετανικών ρόουντστερ.

Και τώρα, έχει αφεθεί να σαπίζει στα ορεινά χωριά που περιβάλλουν το Ληξούρι της Κεφαλονιάς. Πόσο κρίμα...

MG TF 160

Η έκδοση TF 160 ξεχώριζε ως η ισχυρότερη στην γκάμα. Εφοδιαζόταν με τον γνωστό K-Series, έναν 4κύλινδρο κινητήρα 1,8 lt της Rover. Στην προκειμένη περίπτωση απέδιδε 160 ίππους στις 6.900 rpm, χάρη στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVC -Variable Valve Control.

Με βάρος λίγο πάνω από τα 1.100 kg, είχε εξαιρετικές επιδόσεις: Το σπριντ 0-100 km/h γινόταν σε λιγότερα από επτά δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 210 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: MG Cyberster: Ο διάδοχος του MG TF

Το κεντρομήχανο και πισωκίνητο μοντέλο δεν μπόρεσε ποτέ να προσφέρει την ανόθευτη αίσθηση ενός MR2, ωστόσο ήταν πιο πολυτελές στην καμπίνα και πιο ελκυστικό στο μάτι. Οπότε βρήκε το κοινό του.

Το τιμόνι ήταν ακριβές, ενώ τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους παρείχαν καλή αίσθηση και δυνατή πέδηση. Από την άλλη, το MG TF 160 δεν ήταν άμοιρο προβλημάτων. Ο κινητήρας K-Series απέκτησε κακή φήμη για τις αστοχίες στη φλάντζα της κεφαλής, ειδικά αν δεν γινόταν σωστή συντήρηση. Η ποιότητα κατασκευής ήταν μέτρια, όπως και η προστασία από τη διάβρωση.

MG TF 160

Σήμερα, το MG TF 160 συνεχίζει να εκπέμπει τη γοητεία του, αλλά λόγω των προβλημάτων, μπορεί να αποκτηθεί πολύ οικονομικά. Ενώ στις αγγελίες βρίσκεται μόνο ένα 160άρι, τα υπόλοιπα TF ξεκινούν από τις €2.500.

Όσο για το μοντέλο του Ληξουρίου, ευχόμαστε να το ξαναδούμε εν δράσει στους δρόμους του όμορφου νησιού του Ιονίου.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube