Audi Q3: Η Kosmocar πρωτοπορεί και δείχνει τον δρόμο

Audi Q3: Η Kosmocar πρωτοπορεί και δείχνει τον δρόμο

Το Audi Q3, ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της Audi παρουσιάστηκε κι επίσημα στην ελληνική αγορά με την Kosmocar να ακολουθεί μια σύγχρονη, πρωτοποριακή και διαδραστική καμπάνια προώθησης που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα.

Audi Q3

Πριν από περίπου μια εβδομάδα, μεγάλες γυάλινες κατασκευές με το σήμα της Audi προσγειώθηκαν με εντυπωσιακό τρόπο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, εξάπτοντας το ενδιαφέρον και την περιέργεια. Οι κατασκευές άνοιξαν, και όπως αποδείχτηκε έκρυβαν μέσα τους το νέο Audi Q3.

Όπως είχαμε αναφέρει, πρόκειται για μια το δίχως άλλο καινοτόμα και πρωτοποριακή κίνηση, που ευθυγραμμίζεται με το DNA της γερμανικής φίρμας. Και φυσικά, μια δημιουργική δράση που ξεφεύγει από τις συνηθισμένες καμπάνιες προώθησης αυτοκινήτων που έχουμε δει στη χώρα μας.

Οι περαστικοί έβλεπαν το είδωλό τους να γίνεται μέρος του έργου, βιώνοντας μια εμπειρία που συνδέει την προσωπικότητα, τη φαντασία και την τεχνολογία. Έτσι, η Audi, με τον ιδιαίτερο σχεδιαστικό της χαρακτήρα και τη φιλοσοφία της διαρκούς εξέλιξης, δημιούργησε μια νέα μορφή διαλόγου με το κοινό, όχι μέσω μιας στατικής εικόνας, αλλά μέσα από ζωντανή αλληλεπίδραση.

To νέο Audi Q3 είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην χώρα μας ξεκινώντας από €41.980 στην έκδοση με τον ήπια υβριδικό 1.500άρη TFSI

Audi Q3

Η Kosmocar όμως δεν έμεινε μόνο σε αυτή τη κίνηση. To Σάββατο, ο κόσμος που βρέθηκε στην πλατεία Εσπερίδων στη Γλυφάδα, στη Κηφισιά αλλά και στην πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη είχε την ευκαιρία να δει από κοντά το νέο Audi Q3 και να βιώσει την εμπειρία του premium γερμανικού SUV μέσα από happening και διαδραστικές δραστηριότητες.

Με πιο απλά λόγια, η Kosmocar έφερε το κοινό σε άμεση επαφή με το νέο Q3 σε ένα φιλικό, γιορτινό και διασκεδαστικό περιβάλλον που ξεφεύγει από τα στενά όρια της τυπικής αντιπροσωπείας.

 

Παράλληλα, το Ingolstadt εγκαινιάζει το Audi On Tour, ένα ταξίδι σε οκτώ πόλεις της Ελλάδας, φέρνοντας μαζί του την καινοτομία, την αδρεναλίνη και τον κόσμο της Audi σε κάθε του διάσταση. H περιοδεία θα ξεκινήσει από την Αθήνα και θα μεταφερθεί σε Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Κοζάνη, Ιωάννινα, Πάτρα, Ηράκλειο και Ρόδο (δείτε εδώ το πλήρες πρόγραμμα και πώς μπορείτε να οδηγήσετε μοντέλα όπως τα Q5, SQ6 e-tron, RS3 Sportback και RS7 Sportback).

Σημείο αναφοράς του φετινού Audi on Tour τo νέο Q3, το οποίο οδηγήσαμε στην Γλασκόβη και ήδη σας έχουμε μεταφέρει τις πρώτες μας εντυπώσεις. Ένα αυτοκίνητο σύγχρονο και δυναμικό, που αποπνέει εντός κι εκτός την premium αύρα του Ingolstadt. Η γκάμα των κινητήρων είναι πλούσια και περιλαμβάνει εκδόσεις για όλες τις ανάγκες και απαιτήσεις. Στη βάση βλέπουμε τον 1.500άρη TFSI των 150 ίππων και 250 Nm που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο S tronic επτά σχέσεων.

 

Όπως έχουμε δει και στα λοιπά πρόσφατα μοντέλα της φίρμας, η Audi δεν εγκαταλείπει τους ντίζελ κινητήρες. Έτσι, το νέο Q3 προσφέρεται με δίλιτρο TDI (γενιάς ΕΑ288), με 150 PS, 360 Nm και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στην κορυφή της προϊοντικής πυραμίδας παίρνει θέση το PHEV Q3. Στην προκειμένη περίπτωση ο 1.500άρης TFSI επικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με την συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 272 PS και 400 Nm.  

Audi Q3

O συσσωρευτής των 19,7 kWh επιτρέπει στο Q3 e-hybrid να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 120 km καλύπτοντας και με το παραπάνω τις καθημερινές ανάγκες του μέσου οδηγού. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε DC φτάνει τα 50 kW με την αναπλήρωση ενέργειας από το 10-80% να διαρκεί μισή ώρα.

To αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην χώρα μας ξεκινώντας από €41.980 στην έκδοση με τον ήπια υβριδικό 1.500άρη TFSI. Με την έκδοση ντίζελ να ξεκινά από €49.980 και για το επαναφορτιζόμενο υβριδικό e-Hybrid από €50.980. Για το Sportback η επιβάρυνση είναι €2.000 ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης.

Audi Q3

Συνολικά, η παρουσίαση του νέου Audi Q3 στην ελληνική αγορά από την Kosmocar δεν αποτελεί απλώς μια ακόμη καμπάνια λανσαρίσματος, αλλά μια στρατηγική επικοινωνίας που μετατρέπει το προϊόν σε εμπειρία. Μέσα από ενέργειες όπως οι γυάλινες κατασκευές, η τοποθέτηση του αυτοκινήτου σε κεντρικά σημεία, τα διαδραστικά happening και το Audi On Tour, η μάρκα κατάφερε να κερδίσει την προσοχή του κοινού, να δημιουργήσει συζήτηση γύρω από το όνομα της και να ενισχύσει την εικόνα της ως premium και σύγχρονο brand που διαμορφώνει εξελίξεις.

Τα οφέλη αυτών των ενεργειών είναι πολλαπλά. Πέρα από την προφανή προβολή και το engagement στα social media, η Audi διαφοροποιείται ξεκάθαρα από τον ανταγωνισμό, αποδεικνύοντας ότι η προβολή ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι θεαματική, συμμετοχική και ζωντανή.

Audi Q3

Συν τοις άλλοις, καλλιεργεί έναν συναισθηματικό δεσμό με το κοινό, αφού οι καταναλωτές δεν περιορίστηκαν στο να δουν το νέο Q3, αλλά το βίωσαν μέσα από μια εμπειρία που συνδέει τεχνολογία, φαντασία και προσωπικότητα. Επιπλέον, η επιλογή πολυσύχναστων σημείων και η περιοδεία σε όλη την Ελλάδα ενισχύουν την άμεση επαφή με διαφορετικές ομάδες καταναλωτών, διευρύνοντας το αποτύπωμα της μάρκας.

Όλα αυτά τοποθετούν την Audi ακόμα περισσότερο συνείδηση του καταναλωτή ως εταιρεία που πέρα από τα αυτοκίνητα αυτά καθ’ αυτά προσφέρει μια πολυτελή εμπειρία που αντανακλά το μέλλον της κινητικότητας. Έτσι, το νέο Q3 δεν λανσάρεται απλώς στην αγορά· εισάγεται σε έναν διάλογο με το κοινό, προσφέροντας λόγους για να το θυμάται, να το επιθυμεί και τελικά να το επιλέξει.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube