Η Ford διορθώνει τη μεγαλύτερη αδυναμία του Puma Gen-E

Η Ford διορθώνει τη μεγαλύτερη αδυναμία του Puma Gen-E

Το Ford Puma Gen-E του 2026 αποκτά μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ θα μπορεί να οδηγηθεί hands-free στον αυτοκινητόδρομο.

Puma Gen-E

Το Ford Puma επέστρεψε το 2019 ως ένα B-SUV, ακολουθούμενο από ένα facelift το 2024 και την άφιξη του 100% ηλεκτρικού Puma Gen-E. 

Τώρα, η Ford παρουσίασε μια ελαφρώς αναθεωρημένη έκδοση του κόμπακτ EV της για το 2026, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία και πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Η WLTP αυτονομία ανέρχεται πλέον στα 400 km, τιμή αυξημένη κατά 24 km σε σχέση με τα 376 km του προηγούμενου μοντέλου. Εντός αστικού κύκλου, το Ford Puma Gen-E του 2026 μπορεί να διανύσει έως και 550 km — κάτι που σημαίνει ότι ακόμη και κάποιος που δεν μπορεί να φορτίσει στο σπίτι του δεν θα χρειαστεί πάνω από 2–3 φορτίσεις τον μήνα.

Η ισχύς παραμένει στους 168 ίππους και η ροπή των 290 Nm στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μιας σχέσης

Η πρόσθετη αυτονομία προέρχεται από έναν «βελτιστοποιημένο σχεδιασμό μπαταρίας», ενώ η χωρητικότητα παραμένει στις 53 kWh. Η Ford δεν έχει διευκρινίσει εάν αυτή η τιμή ισχύει για τη βασική έκδοση Gen-E με τις 17άρες ζάντες ή για την έκδοση Premium με τις 18 ιντσών.

Puma Gen-E

Τα 400 km φέρνουν το Puma Gen-E σε ευθεία γραμμή με τους ανταγωνιστές του, όπως τα Alfa Romeo Junior Elettrica, Jeep Avenger, Fiat 600e, Opel Mokka Electric, Peugeot e-2008, Renault 4 E-Tech και MINI Aceman. Βασιλιάς της κατηγορίας παραμένει το Kia EV3 Long Range, το μοναδικό ηλεκτρικό B-SUV που φτάνει τα 600 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Puma Gen-E, με τα σωστά γονίδια

Όπως και άλλα μοντέλα της Ford, το Puma Gen-E θα είναι διαθέσιμο με το σύστημα BlueCruise, το οποίο επιτρέπει οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο χωρίς χέρια. Θα λειτουργεί αποκλειστικά στους εγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, τις λεγόμενες Blue Zones, που καλύπτουν περισσότερα από 135.000 km στην Ευρώπη.

Puma Gen-E

Θα μπορείς να ταξιδέψεις από τη Στοκχόλμη έως τη Ρώμη, περνώντας από έξι χώρες και διανύοντας πάνω από 2.000 km, απολαμβάνοντας περίπου 25 ώρες οδήγησης χωρίς να κρατάς το τιμόνι.

Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν υπάρχουν στιλιστικές αναβαθμίσεις, με το Puma Gen-E να διατηρεί κοινή σχεδιαστική ταυτότητα με την ανανεωμένη ήπια υβριδική έκδοση. Το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα, με το ψηφιακό πιλοτήριο να περιλαμβάνει πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών και σύστημα infotainment 12 ιντσών.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του Puma που ξεχωρίζει είναι ο χώρος αποθήκευσης «Gigabox» κάτω από το πορτμπαγκάζ. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 574 lt στο πίσω μέρος, ενώ επιπλέον 43 lt προσφέρονται στο μπροστινό μέρος.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube