Test drive: Ford Puma Gen-E, με τα σωστά γονίδια

Test drive: Ford Puma Gen-E, με τα σωστά γονίδια

Διατηρώντας τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της θερμικής εκδοχής, το νέο Ford Puma Gen-E έρχεται ακόμη πιο σβέλτο και πρακτικό.

Το Ford Puma έκανε την εμφάνισή του το 1997 ως ένα μικρό, νεανικό κουπέ, για να μεταμορφωθεί σχεδόν δύο δεκαετίες αργότερα, το 2019, σε ένα σύγχρονο B-SUV. Πλέον, έφτασε η στιγμή για το επόμενο βήμα: Tο ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E.

Η σταδιακή μετάβαση από τον θερμικό κινητήρα στην ηλεκτρική εποχή αποτελεί πρόκληση για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ιδιαίτερα για τη Ford που με την οδηγοκεντρική της φιλοσοφία καλείται να αποδείξει πως η στροφή στα ηλεκτρικά δεν σηματοδοτεί απώλεια ταυτότητας, αλλά ένα φυσικό εξελικτικό βήμα.

Από τη Mustang Mach-E έως τα Explorer και Capri, το Μπλε Οβάλ αποδεικνύει πως ξέρει να κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποδοτικά και παράλληλα ευχάριστα στην οδήγηση. Βασισμένο σε αυτή τη λογική, το ολοκαίνουργιο Ford Puma Gen-E διατηρεί διακριτικά τις αρετές του θερμικού «αδερφού» του που εδώ και χρόνια αποτελεί το best-seller της εταιρείας στην Ευρώπη.

Tο Ford Puma Gen-E τιμώντας το DNA του Μπλε Οβάλ κρατά τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Puma, κερδίζοντας τον τίτλο του πιο ευχάριστου ηλεκτρικού B-SUV της αγοράς

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η χρωματική παλέτα του Ford Puma Gen-E περιλαμβάνει έξι χρωματικές επιλογές. Κατά τη γνώμη μας ξεχωρίζει το Electric Yellow (το μοναδικό χρώμα που δεν χρεώνεται) και το Digital Aqua Blue του αυτοκινήτου της δοκιμής μας (+ €587).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Alfa Romeo Junior Elettrica Speciale, cuore elettrico

Σχεδιαστικά, το Puma Gen-E διατηρεί τις δυναμικές γραμμές, το μυώδες παρουσιαστικό και την αναμφισβήτητα όμορφη σιλουέτα του συμβατικού μοντέλου. Παράλληλα, καταφέρνει να αναδείξει τη δική του, διαφορετική προσωπικότητα μέσα από μικρές, αλλά προσεκτικά μελετημένες και εύστοχα υλοποιημένες λεπτομέρειες.

Σημείο αναφοράς είναι αναμφίβολα η μάσκα κλειστού τύπου, που υιοθετεί τη σχεδίαση «ασπίδας», εμπνευσμένη από τη Mustang Mach-E. Οι φωτιστικές μονάδες παραπέμπουν στο Puma ST, ενώ η σπορ αεροτομή πίσω και οι νέας σχεδίασης ζάντες (ξεκινούν από τις 17” και φτάνουν έως τις 19”) συμβάλλουν στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση του νέου ηλεκτρικού B-SUV της Ford. Την εικόνα συμπληρώνουν η απουσία εξάτμισης και ο λευκός λογότυπος «Puma» που αντικαθιστά το μαύρο της θερμικής έκδοσης.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Aceman SE, ο κρίκος που έλειπε

Εξίσου γνώριμη και οικεία είναι η σχεδίαση της καμπίνας. Έτσι λοιπόν έχουμε δύο στάνταρ ψηφιακές οθόνες. Μια για τον πίνακα οργάνων στις 12,8” και μια 12” για το νέο infotainment SYNC 4, με συνδεδεμένη πλοήγηση στο cloud και υποστήριξη Alexa. Καθώς και ασύρματη συμβατότητα για τα Apple CarPlay και Android Auto.

Και οι δύο προσφέρουν μπόλικη πληροφορία και πολύ καλά γραφικά. Με την οθόνη του infotainment -ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό- να διακρίνεται επίσης για την ταχύτατη απόκριση στις εντολές αφής και τον route planer, τον οποίο θεωρούμε απαραίτητο κομμάτι για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θα σταθούμε επίσης στην κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας εμπειρία ήχου, απόρροια του ηχοσυστήματος με την ηχόμπαρα στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα συνολικά δέκα ηχεία, που φέρει την υπογραφή της δανέζικης B&O.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η εικόνα του εσωτερικού παραμένει γνώριμη. Τα σκληρά πλαστικά είναι καλά συναρμοσμένα και οι δερμάτινες επενδύσεις σε ανοιχτή απόχρωση δίνουν μια πιο ευχάριστη και νεανική νότα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BYD Atto 2, ηλεκτρική καινοτομία στην ιδανική τιμή 

Το τιμόνι με τα δύο μπράτσα έχει κομμάτι μεγάλη διάμετρο, αλλά είναι πολύ ωραίο στην αφή και φιλοξενεί μπόλικους φυσικούς διακόπτες. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για την κεντρική κονσόλα, μιας και οι περισσότερες λειτουργίες περιλαμβανομένου του κλιματισμού ρυθμίζονται από την οθόνη.

Από εκεί και πέρα, το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό καλύπτεται κυρίως από σκληρά πλαστικά. Ωστόσο υπάρχουν δερμάτινες επιφάνειες που αναβαθμίζουν την αίσθηση ποιότητας στην ήδη στιβαρή και καλά συναρμοσμένη καμπίνα. Ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου έχει μεταφερθεί στην κολόνα του τιμονιού, απελευθερώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο χώρο για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα. Πρόκειται για μια καλοδεχούμενη κίνηση που ενισχύει τον πρακτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου με νέες και πιο βολικές θήκες.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η ύπαρξη route planner θεωρούμε πως είναι απαραίτητη για κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Την ίδια άποψη φαίνεται να συμμερίζεται και η Ford! Ξεκινώντας από την Αθήνα θα φτάσεις στη Λάρισα με μια μισάωρη στάση για φόρτιση. Βέβαια με δεδομένο πως θα έχεις 13% μπαταρία θα χρειαστεί να ξαναφορτίσεις άμεσα!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot e-208 και Peugeot e-2008

Με δεδομένο πως οι διαστάσεις δεν διαφοροποιούνται σημαντικά από το θερμικό Puma (το Gen-E είναι 2,8 cm μεγαλύτερο), τέσσερις ενήλικοι θα βολευτούν μεν, όχι όμως με την άνεση που θα το πράξουν σε άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού. Ιδίως όσοι είναι πάνω από 1,80 m θα αναζητήσουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, όπως και στην περίπτωση του θερμικού Puma, δεν αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου. Το πάτωμα έχει ανυψωθεί ελαφρώς για να χωρέσει η μπαταρία. Αν είσαι πάνω από 1,80 m θα αναζητήσεις περισσότερο χώρο για τα γόνατα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG ZS EV 72 kWh, χιλιομετροφάγος;

Εκείνο που μπορούμε να εγγυηθούμε όμως είναι πως κανείς δεν θα ζητήσει περισσότερο χώρο για τις αποσκευές! Μιας και το Puma Gen-E προσφέρει έναν από τα μεγαλύτερα και πιο πρακτικά πορτμπαγκάζ της κλάσης. Έχουμε και λέμε λοιπόν. Η βασική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 478 lt.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Η βασική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του Puma Gen-E είναι στα 478 lt. Τιμή έτσι κι αλλιώς εξαιρετική για την κατηγορία. Αν προσθέσουμε σε αυτήν τα 145 lt το Gigabox, το κοντέρ σταματά στα 523 lt. Μπαίνοντας ξεκάθαρα στα χωράφια μεγαλύτερης κατηγορίας.

Κάτω από το δάπεδο όμως, το κλασικό Megabox έχει μετατραπεί πλέον σε Gigabox! Και η χωρητικότητα έχει ανέβει από τα 80 στα 145 lt, επιτρέποντας στον ιδιοκτήτη να αποθηκεύσει με ακόμα μεγαλύτερη άνεση βρεγμένα ή ογκώδη αντικείμενα.  Η συνολική χωρητικότητα μπορεί να φτάσει τα 523 lt, επίδοση που θυμίζει C-SUV. Στην εξίσωση προσθέστε και τα 43 επιπλέον λίτρα του frunk. Το σχήμα του είναι λίγο περίεργο αλλά δεν θα δυσκολευτείς να βολέψεις τα καλώδια.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Το Megabox του θερμικού Puma πήρε προαγωγή. Και μετατράπηκε σε Gigabox! Η χωρητικότητά του έχει σχεδόν διπλασιαστεί (από τα 80 lt έχει πάει στα 145 lt), επιτρέποντας την άνετη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων. Κρατήστε και το εξής τιπ. Το καλοκαίρι μπορείς να μετατρέψεις το Gigabox σε φορητό ψυγείο, γεμίζοντάς το με πάγο προκειμένου να έχεις κρύα νερά και αναψυκτικά στην παραλία. Όσο για το καθάρισμα; Απλά ανοίγεις την τάπα αποστράγγισης. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Škoda Elroq 85, σοφότερο από το Enyaq

Σε αντίθεση με τα Explorer και Capri, που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen, το Puma Gen-E δεν αποτελεί προϊόν συνεργασίας, καθώς πατά στην ίδια πλατφόρμα με το θερμικό μοντέλο, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις φυσικά.

Το Puma Gen-E προσφέρεται σε μία μόνο έκδοση όσον αφορά το σύστημα κίνησης. Εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, ο οποίος αποδίδει 168 PS και 290 Nm. Η ενέργεια προέρχεται από έναν συσσωρευτή ιόντων λιθίου με χημεία NMC, ονομαστικής χωρητικότητας 53 kWh και ωφέλιμης 43,6 kWh, τοποθετημένο στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τη Ford, η μεικτή αυτονομία φτάνει τα 376 km, ενώ σε αστικό κύκλο μπορεί να αγγίξει τα 523 km. H εργοστασιακή κατανάλωση αναφέρεται στις 13,1 kWh/100 km.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
To σχήμα το frunk είναι λίγο περίεργο. Έχει χωρητικόττα 43 lt και θα μπορέσεις να αποθηκεύσεις τα καλώδια.

Η επίδοση αυτή δεν είναι άπιαστη, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής, με τον κλιματισμό να λειτουργεί εντατικά, το trip computer κατέγραψε μεικτή κατανάλωση 15 kWh/100 km. Η αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται λοιπόν γύρω στα 300 km, δηλαδή περίπου μια φόρτιση την εβδομάδα. Στην πόλη, η κατανάλωση μπορεί να πέσει στα 12-13 kWh/100 km, επιβεβαιώνοντας πως η Ford διαθέτει ένα από τα πιο αποδοτικά συστήματα διαχείρισης της ενέργειας στην αγορά.

Σε ταχυφορτιστή DC, η ισχύς φόρτισης φτάνει τα 100 kW (τιμή ok! για την κατηγορία) και επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας από το 10% στο 80% σε 23 λεπτά. Ενώ σε 11άρι AC, η πλήρης φόρτιση διαρκεί 4 ώρες και 45 λεπτά.

Το Puma Gen-E όμως δεν ξεχωρίζει μόνο για την υψηλή αποδοτικότητα. Από τη στιγμή που θα καθίσεις στα καθίσματα με την ημί-δερμάτινη επένδυση, αντιλαμβάνεσαι ότι προσφέρει μία από τις καλύτερες θέσεις οδήγησης στην κατηγορία. Αν το τιμόνι ήταν λίγο μικρότερο, θα μιλούσαμε ίσως για την κορυφαία. Κάθεσαι «μέσα» και όχι «πάνω» στο αυτοκίνητο, με την ορατότητα να είναι πολύ καλή. Θετική εντύπωση αφήνει και η πλευρική στήριξη, πάντα με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Το Ford Puma Gen-E είναι ένα αυτοκίνητο που πραγματικά απολαμβάνεις να οδηγείς σε όλες τις συνθήκες. Αθόρυβο και ευέλικτο στην πόλη, σταθερό στον ανοιχτό δρόμο και ορεξάτο στις στριφτερές διαδρομές. 

Οι 168 ίπποι και τα 290 Nm είναι πάντα πρόθυμα στη διάθεση του οδηγού, χαρίζοντας στο ηλεκτρικό SUV της Ford σβέλτες επιδόσεις: 0-100 km/h σε 8,0” και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h. Ωστόσο, η ουσία δεν βρίσκεται στα απόλυτα νούμερα, αλλά στον τρόπο με τον οποίο το αυτοκίνητο περνά τη δύναμή του στον δρόμο. Ουσιαστικά, είναι σαν να οδηγείς ένα απλό θερμικό Puma με τη δύναμη και το τράβηγμα ενός ST.

Η απόκριση στη ροπή είναι άμεση, το γκάζι γεμάτο και η αίσθηση δυναμική. Το βάρος παραμένει χαμηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας -μόλις 1.563 kg, δηλαδή λιγότερο από 200 kg επιπλέον σε σχέση με την αντίστοιχη θερμική έκδοση. Εντυπωσιακή επίδοση για ηλεκτρικό B-SUV, που συμβάλλει καθοριστικά και στην οδική του συμπεριφορά, η οποία παραμένει πολύ κοντά σε αυτή των θερμικών εκδόσεων.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Το θερμικό Puma αποτελεί εδώ και χρόνια το best-seller της Ford στην Ευρώπη. Αφού το αυτοκίνητο αρέσει εμφανισιακά, η Ford δεν πήρε περιττά ρίσκα. Αναθεωρημένος προφυλακτήρας με κλειστή μάσκα, νέες αεροδυναμικές ζάντες, απουσία εξάτμισης και λογότυπος «Puma» σε άσπρο χρώμα. Έτσι θα ξεχωρίσεις το ηλεκτρικό Puma από το θερμικό αδερφάκι του.

Ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport και Slippery), μεταβάλλεται κυρίως η απόκριση του γκαζιού και το βάρος στο τιμόνι. Στα προφίλ Normal και ακόμη περισσότερο στο Sport, οι άνθρωποι της Ford έχουν φροντίσει να προσθέσουν τεχνητό ήχο κατά την επιτάχυνση, σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν τον fun-to-drive χαρακτήρα του μοντέλου.

Εντός πόλης, το Puma Gen-E παραμένει φιλικό, ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με την κάμερα 360° να διευκολύνει ιδιαίτερα στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα, ακόμη και στα πιο στενά δρομάκια. Αν και η διάμετρος στροφής των 10,5 m είναι μεγαλύτερη από αυτή του Ford Capri (9,7 m), δεν προβληματίζει στην καθημερινότητα.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Στο κομμάτι της κατανάλωσης και της διαχείρισης ενέργειας, το Ford Puma Gen-E διαπρέπει. Χωρίς να έχουμε στο νου μας να προσέξουμε και με τον κλιματισμό να δουλεύει συνεχώς, μετρήσαμε σε μεικτό κύκλο 15 kWh/100 km. Με λίγη προσοχή θεωρούμε πως θα πέφταμε τουλάχιστον στις 14 kWh. Ειρήσθω εν παρόδω μπορείς να διανύσεις γύρω στα 280-290 km. Εντός πόλης η κατανάλωση μπορεί να πέσεις στις 12 kWh/100 km, έχοντας τα 300 km στο τσεπάκι.

Το σχετικά σφιχτό set-up της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τις ζάντες των 18”, θα μεταφέρει κάποιες ξερές αντιδράσεις στον πίσω άξονα περνώντας από έντονες κακουχίες. Χωρίς όμως να γίνεται ποτέ κουραστικό στην καθημερινή χρήση. Αντίθετα, όσο αυξάνεται η ταχύτητα, η ανάρτηση γίνεται πιο ενδοτική και αποτελεσματική.

Συνολικά, οι μηχανικοί της Ford έχουν επιτύχει έναν εξαιρετικό συμβιβασμό ανάμεσα στην άνεση και στη δυναμική συμπεριφορά που δύσκολα συναντάς σε άλλο ηλεκτρικό B-SUV της αγοράς. Και όταν αποφασίσεις να ανεβάσεις ρυθμό, το Puma Gen-E ανταποκρίνεται πρόθυμα.

Το αυξημένο βάρος λόγω της μπαταρίας δεν έχει επηρεάσει την κατανομή, διατηρώντας την κλίση στις στροφές περιορισμένη. Η αναρρυθμισμένη ανάρτηση ελέγχει πειστικά και αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος, συμβάλλοντας στον δυναμικό χαρακτήρα του Puma. Σημαντικός αρωγός και το τιμόνι, το οποίο ξεχωρίζει για την αίσθηση και το σωστό βάρος, προσφέροντας στον οδηγό την απαραίτητη πληροφόρηση έτσι ώστε να μη νιώθει αποκομμένος από τη δράση των τροχών.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis
Το βάρος, στα 1.563 kg, έχει μείνει σε πολύ λογικό επίπεδο για ηλεκτρικό SUV. Κάτι που το καταλαβαίνεις όταν επιλέξεις να πιέσεις το πλαίσιο. Η ανάρτηση που στην πόλη είναι κομμάτι σφιχτή, ελέγχει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος. Ακόμη κι αν μπεις με περισσότερα χιλιόμετρα, το Puma Gen-E δεν θα σε «πουλήσει» διατηρώντας την προοδευτική του συμπεριφορά.

Τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, ταμπούρα πίσω) στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Με μια συμβατική αίσθηση στο πεντάλ που δεν συναντάς στα περισσότερα ηλεκτρικά B-SUV και δυνατό «δάγκωμα» όταν αποφασίσεις να φρενάρεις. Αν πάλι δεν θέλεις να καταφεύγεις στο πεντάλ του φρένου, μπορείς να επιλέξεις από την οθόνη τη λειτουργία «one-pedal», απλοποιώντας την καθημερινή οδήγηση.

Το ηλεκτρικό Puma είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Style, Premium και Sound Edition). Από τη βασική που ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει, ζάντες 17”, προβολείς και φώτα ημέρας LED, κεντρική οθόνη αφής Sync 4 12” με εργοστασιακή πλοήγηση και ασύρματο Android Auto και Apple CarPlay, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8”, Gigabox και εμπρός frunk, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας…

Και μια πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας με έξυπνο προσαρμοζόμενο Cruise Control, σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων, υποβοήθηση φρεναρίσματος με όπισθεν και πολλά ακόμη.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Στην έκδοση Premium της δοκιμής προστίθενται εκόμη ζάντες αλουμινίου 18”, κατευθυντικοί προβολείς Matrix LED με ανιθαμβωτική λειτουργία, ημί-δερμάτινη επένδυση καθισμάτων, ηχοσύστημα B&O με δέκα ηχεία, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών…

Στην κατηγορία των ηλεκτρικών B-SUV μπορείς να συναντήσεις πολλές προτάσεις, που ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες. Από τα πιο «οικογενειακά» Citroën ë-C3 Aircross, Opel Frontera και τα λοιπά «αδελφά» μοντέλα του Ομίλου Stellantis μέχρι το εξ Ανατολών BYD Atto 2 και το premium Volvo EX30.

Η οδηγική φιλοσοφία του Puma Gen-E το τοποθετεί κυρίως απέναντι σε δύο μοντέλα: Την Alfa Romeo Junior και το MINI Aceman. Η ηλεκτρική έκδοση του Puma ξεκινά από €29.906, με έκπτωση Ford, αλλά χωρίς την κρατική επιδότηση. Αντίστοιχα, η Junior Elettrica με 156 PS και μπαταρία 54 kWh (ωφέλιμες 50,8 kWh) ξεκινά από €37.192, ενώ το MINI Aceman E με 184 PS και μπαταρία 42,5 kWh (ωφέλιμες 38,5 kWh) από €35.450.

Test drive Ford Puma Gen-E, Photo @ DRIVE Media Group/Thanasis Koutsogiannis

Πέρα από την τιμή, το υψηλό value του μοντέλου της Ford ενισχύεται ακόμη περισσότερο χάρη στην 8ετή εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, αλλά και τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα με επιτόκιο 3,99%, ελάχιστη προκαταβολή από €5.982 και μηνιαία δόση €250 για 84 μήνες.

Αν είσαι έτοιμος να κάνεις το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση και αναζητάς ένα πρακτικό, καλοστημένο αυτοκίνητο με τσαγανό και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, το Ford Puma Gen-E οφείλει να μπει στη λίστα των μοντέλων που θα εξετάσεις.

Ford Puma Gen-E 

Τι λέει το DRIVEΈνας επιδέξια εκτελεσμένος αναδρομικός εξηλεκτρισμός με «ελκυστική» τιμολόγηση που καθιστά τις αδυναμίες της αυτονομίας και της καμπίνας αποδεκτές. Σε πείσμα των δεδομένων, το πιο fun-to-drive Puma που μπορείς να αγοράσεις.
Τιμή  Από €29.906 (χωρίς επιδότηση)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαBEV, ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, μπαταρία NMC 53 kWh (ωφέλιμες 43,6 kWh), κίνηση στους εμπρός τροχούς, κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης 
Απόδοση 168 PS, 290 Nm
Διαστάσεις4.214 x 1.805 x 1.555 mm
Χώρος αποσκευών52 -1.283 lt + 43 lt (frunk)
Βάρος1.563 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h8" 
Τελική ταχύτητα160 km/h
Μέση κατανάλωση*15 kWh/100 km
Aυτονομία*280 km
ΦΟΡΤΙΣΗ
DC, 100 kW, 20-80%23 λεπτά
DC, 50 kW, 10%-80%35 λεπτά
AC, 11 kW, 0-100%4 ώρες και 45 λεπτά
Μέτρηση DRIVE 
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube