Αξιόπιστο το μεταχειρισμένο Volkswagen ID.3, λέει η ADAC

Αξιόπιστο το μεταχειρισμένο Volkswagen ID.3, λέει η ADAC

Καλά νέα για όσους σκέφτονται να σε μεταχειρισμένο Volkswagen ID.3: Οι μπαταρίες του εξακολουθούν να φαίνονται αποδοτικές ύστερα από 100.000 km χρήσης και το αυτοκίνητο παρουσιάζει καλή αξιοπιστία. Το λένε οι Γερμανοί της ADAC.

Volkswagen ID.3

Το Volkswagen ID.3 λανσαρίστηκε το 2019 και είχε μια περίπλοκη αρχή στην καριέρα του.

Έχοντας φτάσει λίγο πριν από τη μεγάλη κρίση του Covid-19, αντιμετώπισε επίσης σημαντικά προβλήματα λογισμικού που διέκοψαν την εμπορία όλων των νέων προϊόντων από τη Volkswagen, τη Škoda και τη SEAT κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Παρόλα αυτά, ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών κόμπακτ αυτοκινήτων νέας γενιάς στην Ευρώπη κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του, αλλά προς το παρόν, ούτε ο Γερμανός ούτε ο Ισπανός ξάδερφός του από την Cupra, το Born, έχουν φτάσει τον αναμενόμενο όγκο πωλήσεων.

Oι ελεγκτές ADAC φόρτιζαν συχνά το αυτοκίνητο μέχρι το 100% σε ταχυφορτιστές DC και μέχρι το 100% σε τερματικά εναλλασσόμενου ρεύματος, επιβαρυντικό για τη υγεία των μπαταριών, όπως πιστεύεται

Volkswagen ID.3

Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν καλά νέα για όσους σκέφτονται να επενδύσουν σε μεταχειρισμένο Volkswagen ID.3: Η καλή απόδοση των μπαταριών με την πάροδο του χρόνου και τα χιλιόμετρα. Γερμανοί εμπειρογνώμονες από την ADAC, τη γερμανική οργάνωση που παρακολουθεί την οδική ασφάλεια και την οδική ασφάλεια των αυτοκινήτων που πωλούνται στη χώρα, δοκίμασαν επί μακρόν το γερμανικό κόμπακτ EV. 

Ύστερα από 100.000 km που διανύθηκαν στο τιμόνι ενός μοντέλου εξοπλισμένου με μεγάλες μπαταρίες καθαρής χωρητικότητας 77 kWh σε δυόμισι χρόνια. Τα στοιχεία που έδωσε η ADAC λένε για μέση αυτονομία 400 km σε μικτές διαδρομές και μια μέση αυτονομία μεταξύ 300 και 320 χιλιομέτρων σε ταξίδια με 130 km/h σε Autobahn.

Volkswagen ID.3

Πάνω απ 'όλα όμως που είναι και ένα από τα κύρια ζητούμενα σε μια αγορά μεταχειρισμένου EV, υπολόγισαν ότι οι μπαταρίες του αυτοκινήτου διατήρησαν μια υπολειπόμενη απόδοση (το περίφημο SoH) 93% ύστερα από τη δοκιμή μακρά διαρκείας. Ένας αριθμός πολύ πάνω από την υπόσχεση του κατασκευαστή για απόδοση 74% ύστερα από 100.000 km. Σημειώστε ότι οι ελεγκτές ADAC συχνά φόρτιζαν το αυτοκίνητο 100% σε ταχυφορτιστές DC  και 100% σε τερματικά εναλλασσόμενου ρεύματος. Δύο πρακτικές που πιστεύεται ότι βλάπτουν την αντοχή της μπαταρίας.

Όσον αφορά τη γενική αξιοπιστία, οι δοκιμαστές ADAC αναφέρουν ραγισμένο παρμπρίζ στα 23.000 km (πιθανώς μετά από χτύπημα πέτρας), γενικό κόστος συντήρησης 500 ευρώ και αλλαγή άξονα μετάδοσης της κίνησης στα 55.000 km που καλύφθηκε από την εγγύηση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube