GAC Aion: Με ποια μοντέλα συστήνεται στην ελληνική αγορά;

GAC Aion: Με ποια μοντέλα συστήνεται στην ελληνική αγορά;

Η GAC Aion ετοιμάζεται να ξεκινήσει το εμπορικό της ταξίδι στην ελληνική αγορά υπό την σκέπη της Inchcape Hellas με δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

GAC Aion V

Η GAC Aion, η ηλεκτρική μάρκα του κινεζικού Ομίλου GAC Group αριβάρει στην Ελλάδα με δύο σύγχρονα ηλεκτρικά μοντέλα. Ένα SUV κι ένα χάτσμπακ.

Πριν όμως δούμε τα πρώτα μοντέλα που θα φέρει στην ελληνική αγορά, έχει ενδιαφέρον να δώσουμε μερικές πληροφορίες για την εταιρεία. Που μπορεί να μην είναι όσο γνωστές είναι οι BYD, MG, Chery, Changan και Zeekr αλλά με σταθερά και σωστά μελετημένα βήματα μεγαλώνει συνεχώς το brand της και επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

Η Aion αποτελεί τον ηλεκτρικό βραχίονα του GAC Group (Guangzhou Automobile Group Co., Ltd), ενός από τους κορυφαίους κινεζικούς ομίλους αυτοκινητοβιομηχανίας, με παραγωγή που ξεπερνά τα 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως και παρουσία στη λίστα Fortune Global 500. 

Την εκπροσώπηση της GAC Aion έχει αναλάβει η Inchape Hellas, που εδώ και τέσσερις δεκαετίες είναι η υπεύθυνη για τις τύχες των Toyota και Lexus στην ελληνική αγορά

GAC Aion V

Μέσα σε λιγότερο από πέντε χρόνια, η Aion έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καταγράφοντας μια από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες πορείες στον κλάδο παγκοσμίως. Επικεφαλής του διεθνούς τμήματος της φίρμας και ειδικότερα της εγκατάστασής στην Ευρώπη θα είναι ο Thomas Schemera, πρώην στέλεχος της BMW και επικεφαλής του παγκόσμιου μάρκετινγκ για την Hyundai.

Η φιλοσοφία της εταιρείας συνοψίζεται στη φράση «AION: AI always ON», που αποτυπώνει την προσήλωσή της στην καινοτομία, την τεχνητή νοημοσύνη και τη δημιουργία αυτοκινήτων που συνδυάζουν απόδοση, λειτουργικότητα και υψηλή ποιότητα.

Την εκπροσώπηση της GAC Aion έχει αναλάβει η Inchape Hellas, που εδώ και τέσσερις δεκαετίες είναι η υπεύθυνη για τις τύχες των Toyota και Lexus στην ελληνική αγορά. Τα πρώτα δύο μοντέλα που θα έρθουν στην Ελλάδα είναι το SUV Aion V και το χάτσμπακ Aion UT. Πάμε να τα γνωρίσουμε:

Aion V

GAC Aion V
Πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους SUV, με μήκος 4,60 m που συνδυάζει τεχνολογία, πλούσιο εξοπλισμό και πειστική αυτονομία. Εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ που αποδίδει 224 PS και του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 7,9”. Ο συσσωρευτής χημείας LFP έχει χωρητικότητα 75,3 kWh με αποτέλεσμα η αυτονομία του να φτάνει τα 510 km (WLTP). Για να φτάσει από το 30%-80% χρειάζεται μόλις 18 λεπτά.

Η ασφάλειά του έχει πιστοποιηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP, ενώ ο εσωτερικός του χώρος είναι πλήρως ψηφιοποιημένος, με λειτουργίες φωνητικού ελέγχου, καθίσματα με μασάζ 8 σημείων, πανοραμική ηλιοροφή 2,14 m² και ενσωματωμένο ψυγείο με λειτουργίες ψύξης και θέρμανσης. Οι χώροι θα καλύψουν με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένεια (μεταξόνιο 2,77 m) με το πορτμπαγκάζ να χωρά 427 lt.

GAC Aion V

Σχεδιαστικά, το GAC AION V, χαρακτηρίζεται από τις σύγχρονες και δυναμικές γραμμές του. Η μάσκα είναι κλειστή, υπογραμμίζοντας την ηλεκτρική ταυτότητα του αυτοκινήτου, ενώ τα εμπρός φώτα LED αναπαριστούν σύμφωνα με την κινεζική φίρμα να νύχια του δράκου, προσδίδοντας μια πιο αιχμηρή υφή. Στο προφίλ βλέπουμε καθαρές γραμμές, με σημείο αναφοράς τα πλαστικά προστατευτικά και τους τονισμένους θόλους. Ανάλογα καθαρή είναι και η εικόνα του πίσω μέρους με τα λεπτά και κομψά πίσω φώτα.

Το αυτοκίνητο έκανε πρεμιέρα στο πρόσφατο Σαλόνι του Μονάχου και η εμπορική του διάθεση έχει ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές με τιμές κοντά στις €35.000.

Aion UT

GAC Aion UT
Πρόκειται για ένα 100% ηλεκτρικό μικρομεσαίο χάτσμπακ με μήκος στα 4,27 m που στοχεύει στην καθημερινή αστική μετακίνηση, χωρίς να θυσιάζει την τεχνολογία, την άνεση και τον σχεδιασμό. Στην Ευρώπη έρχεται για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα MG4, BYD Dolphin και Volkswagen ID.3, με το οποίο μπορούμε να πούμε πως μοιάζει οπτικά.

O κινητήρας αποδίδει 136 PS και σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε για τις εκδόσεις της Κίνας υπάρχουν δύο επιλογές αναφορικά με την μπαταρία. Στην πρώτη περίπτωση, έχει χωρητικότητα 34,9 kWh και στη δεύτερη 44,3 kWh. Με την αυτονομία να υπολογίζεται σε 330 km και 420 km αντίστοιχα. Η φόρτιση από το 30%-80% έρχεται σε 24 λεπτά. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως τα νούμερα αυτά αναφέρονται στο μοντέλο που πωλείται στην Κίνα. Βρισκόμαστε εν αναμονή της επιβεβαιώσής τους και για τις εκδόσεις που θα έρθουν στην Ευρώπη.

Ο εξοπλισμός του Aion UT είναι πλούσιος και περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8”, κεντρική οθόνη αφής 14,6”, απομακρυσμένη πρόσβαση από smartphone, over-the-air ενημερώσεις και πολλά ακόμη. Οπτικά, προσφέρει ένα ισορροπημένο σχέδιο χωρίς ακρότητες και σχεδιαστικές υπερβολές. Θα λέγαμε πως υιοθετεί μια «χαρούμενη» και νεανική εμφάνιση με σύγχρονα φώτα που του χαρίζουν μια ξεχωριστή οπτική ταυτότητα, πολλές καμπύλες και πλωτή γραμμή οροφής που καταλήγει στην πίσω αεροτομή. 

GAC AION UT

Στην αγορά της Κίνας, υπάρχει και η επιλογή διχρωμίας. Παράλληλα, το μεταξόνιο των 2,75 m εξασφαλίζει -τουλάχιστον στα χαρτιά- άνεση για τέσσερις ενήλικους, ακόμα και μεγαλόσωμους.

Να αναφέρουμε τέλος πως η Inchape Hellas σχεδιάζει ήδη την ανάπτυξη του νέου δικτύου πωλήσεων και υπηρεσιών, με επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό, στην εκπαίδευση και σε νέες θέσεις εργασίας. Θα δημιουργήσει επίσης ένα νέο, πλήρως ψηφιοποιημένο εκθεσιακό χώρο στα Βόρεια Προάστεια που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube