Το Μόναχο καταργεί τις εκδόσεις BMW M Competition!
Το τέλος των BMW M Competition έρχεται... Αλλά όχι όπως το νομίζουμε!
Η γερμανική φίρμα αποφάσισε να απλοποιήσει την γκάμα των κορυφαίων εκδόσεών της, λέγοντας «αντίο» στις BMW M Cometition.
Όμως οι φίλοι των εκρηκτικών βαυαρικών μοντέλων μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι: Οι M Competition έρχονται απλώς για να αντικαταστήσουν τις κλασικές εκδόσεις BMW M.
Η απλοποίηση αυτή, που ξεκίνησε με την BMW M2 τον Ιούνιο του 2024, θα επεκταθεί σε όλα τα νέα μοντέλα BMW M
Η BMW Motorsport GmbH ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 1972, με βασική αποστολή τη συμμετοχή στους αγώνες. Πολύ σύντομα όμως, η δραστηριότητά της επεκτάθηκε και στην εξέλιξη σπορ μοντέλων παραγωγής, ξεκινώντας με την εμβληματική BMW M1, με 6κύλινδρο σε σειρά, 6πετάλουδο κινητήρα 3,5 λίτρων και 273 ίππους, που κατασκευάστηκε σε μόλις 455 αντίτυπα μεταξύ 1978 και 1981.
Από το 1993, η αγωνιστική θυγατρική μετονομάστηκε απλώς σε BMW M GmbH και σταδιακά καθιερώθηκε ως βασικός πυλώνας της γκάμας, με κορυφαίες επιδόσεις και την προσθήκη των εκδόσεων Competition, που προσέφεραν ακόμη περισσότερη δύναμη και σπορ χαρακτήρα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Auto Bild, η BMW επιβεβαίωσε επίσημα ότι το σήμα «M Competition» αποσύρεται. Ωστόσο, δεν πρόκειται για πλήρη κατάργηση. Οι εκδόσεις Competition, που σήμερα αποτελούν πάνω από 80% των πωλήσεων M, θα παραμείνουν, απλώς θα ονομάζονται «M».
Με άλλα λόγια, οι «απλές» εκδόσεις M θα αποκτήσουν πλέον τις προδιαγραφές και τις επιδόσεις των σημερινών Competition, ανεβάζοντας έτσι το επίπεδο εισόδου στη σπορ γκάμα της BMW. Η ιεραρχία πάντως δεν αλλάζει -στην κορυφή θα συνεχίσουν να βρίσκονται οι εκδόσεις CS και CSL.
Το νέο αυτό σχήμα έχει ήδη εφαρμοστεί στην BMW M2. Η έκδοση M του μικρού κουπέ 2+2 εφοδιάζεται με τον 3.0 διτούρμπινο 6κύλινδρο των 480 ίππων, δηλαδή την ίδια ισχύ που είχε η προηγούμενη M2 Competition, η οποία πλέον δεν διατίθεται.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η M2 CS, με βελτιωμένες ρυθμίσεις, μικρότερο βάρος και 530 ίππους, με τιμή περίπου 30.000 ευρώ υψηλότερη.
Η απλοποίηση αυτή, που ξεκίνησε με την M2 τον Ιούνιο του 2024, θα επεκταθεί σε όλα τα νέα μοντέλα M. Παράλληλα, η BMW σκοπεύει να αυξήσει τη διαθεσιμότητα των CSL, οι οποίες μέχρι τώρα προσφέρονταν μόνο σε περιορισμένες σειρές.



